MuscleMeat

mark's contest log ed.2 : the Aesthetics have arrived

Bezoekers in dit topic

Tot voor kort 3 jaar achtereen gebulkt. Ik bulk op 4000 kcal+. Ook dan gaat het in kg's erg langzaam, een paar kg kost me misschien wel een halfjaar of langer. Idd een hardgainer, maar vreemd genoeg gaat mijn massa en mijn fysiek de laatste tijd nog steeds hard vooruit, alleen op de weegschaal is er stilstand/achteruitgang. Misschien zou het sneller gaan nu ik net uit de cut kom, al ben ik voorlopig niet van plan te bulken.

Inderdaad een hard gainer. Kom je dan ook vet aan bij die paar kg of is dat voornamelijk spier? At jij 4000 clean of ook junk/minder clean?
 
Nee gewoon juist als model, je hebt er wel een goeie fysiek voor met die taille, ik fotografeer geen BBers, heb ik gedaan, vind er geen zak aan ;)
homo, je wilt negers met grote lullen zkr op je foto's hebben
 
als je op 4000+ te weinig aankomt moet je 5000+ eten...
 
Inderdaad een hard gainer. Kom je dan ook vet aan bij die paar kg of is dat voornamelijk spier? At jij 4000 clean of ook junk/minder clean?

Zal ik je eens wat zeggen, ben eerder vet verloren :roflol:
Vanaf mei 2011 t/m april 2012 heb ik 'gebulkt' op ~4000, ik was op het einde lichter, maar heb wel veel kwaliteitsmassa gewonnen. Ik vermoed dat mijn lichaam zich enigzins aanpast aan de cals, en dat ik zodoende gewoonweg geen vet kan gainen tenzij ik ECHT veel eet (wat boven mijn kunnen is).


als je op 4000+ te weinig aankomt moet je 5000+ eten...

Klopt, al is 5000 gewoon te veel om naar binnen te werken voor mij. Ben een moeilijke eter.

Daar wil ik wel bijzeggen dat de progressie alsnog goed is, ondanks dat dit niet op de weegschaal te zien is. Je kunt nog aardig kwaliteitsmassa aankomen ondanks dat je geen vet gaint, of zelfs je vet verliest. (al dan misschien niet zo snel/efficient, who knows...)
 
in april was je al shredded, dus die beredenatie klopt niet hellemaal ;)
 
in april was je al shredded, dus die beredenatie klopt niet hellemaal ;)

Spier winnen en vet verliezen, het kan dus toch :D
Oh april was btw na een mini cut van een maand, zei het verkeerd :o
 
die tandding zit echt verrot :( heb de voorkant wel goed maarachterkant niet
 
die tandding zit echt verrot :( heb de voorkant wel goed maarachterkant niet

Hehe is lastig ja, mijn eerste was ook niet zo goed gelukt, maar did the trick.
 
Hehe is lastig ja, mijn eerste was ook niet zo goed gelukt, maar did the trick.

zat inderdaad niet lekker maar zie na 1ste keer wel al klein verschilletje, voelt ook echt lekker schoon.

Was een goeie tip!
 
krijg je er ook gevoelige tanden van? ik had eerst van die bitjes, en daar kreeg ik gevoelige tanden van dus na paar keer maar gestopt.
 
Vlak na behandeling wel even gevoelig (5 mins).
Maar voelt niet op een verkeerde manier ofzo.

Wel als ik hem te lang in laat zitten (1u+) dan gaat het echt pijn doen. Dat is minder. Dus 45 min max.
 
heb nu echt last van me tanden.. alsof ik overal gaten heb.. staat op internet dat het ook super schadelijk is voor je glazuur :P

denk dat het de prullenbak ingaat
 
heb nu echt last van me tanden.. alsof ik overal gaten heb.. staat op internet dat het ook super schadelijk is voor je glazuur :P

denk dat het de prullenbak ingaat

Haha, sorry makker.

De bronnen die ik heb gelezen (oa. wetenschappelijk) onderschrijven dat dit niks van schade doet. (heb je wel gezocht op carbamide peroxide ipv waterstof peroxide?).

Zelf ook niks van last met 40 min max.
Misschien dat je gevoeliger bent? Het heeft iig geen schade gedaan hoor. Als je verder wilt gaan zou ik dan gewoon korter opdoen.
 
abo .. freak lean body man
 
Haha, sorry makker.

De bronnen die ik heb gelezen (oa. wetenschappelijk) onderschrijven dat dit niks van schade doet. (heb je wel gezocht op carbamide peroxide ipv waterstof peroxide?).

Zelf ook niks van last met 40 min max.
Misschien dat je gevoeliger bent? Het heeft iig geen schade gedaan hoor. Als je verder wilt gaan zou ik dan gewoon korter opdoen.


Ja me tanden zijn wel gevoelig maar wit as ****.. wie mooi wil zijn moet pijn lijden ;)
 
Back
Naar boven