XXL Nutrition

Marktplaats miskoop! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

:)
 
Laatst bewerkt:
Haha, goed dat je bent opgelicht, triest geval.
 
Agressie issues? Je vriendin op de kaak willen meppen, bank employee willen hoeken, voorheen al een keer opperen om agenten af te knallen. Cultuur probleempje of gewoon heetgebakerd?
 
:)
 
Laatst bewerkt:
dis gun be good
 
Hallo,

Me vriendin heeft zonder aan mij te vragen van iemand een galaxy note 2 gekocht.
Niet naar wezen kijken of wat anders nou nu het probleem is.
Ze heeft het verzonden via bank en die gozer reageert nu op geen een mails.
We hebben wel de bankrekening nr. En het naam ben vandaag naar de bank geweest en daar zeiden ze tegenmij dat het een bankrekening nr van ing is.
Heb ik nog kans om toch me geld terug te krijgen of ? Kan ik zijn adres opzoeken en een bezoekje brenge?

Mvg

Heb het ooit voorgehad met iemand van australie, gozer had het geld ontvangen maar de goederen niet opgestuurd. Ik ben naar men bank geweest en die heeft het toen geregeld voor me.
 
TS is waarschijnlijk zelf zo'n achterlijke mongool geweest om het geld zomaar aan een wildvreemde over te maken, en geeft nu zijn vriendin de schuld.

Alhoewel aan het nivo waarop TS typt vraag ik mij af of hij zelf wel geld over kan maken en of dat wel mag zonder toestemming van zijn begeleider.
 
Het is HAAR fout, de oplossing is dus simpel.
Laat het haar terug betalen en klaar is kees?
Ik zou de moeite nieteens doen om dit aan te geven bij marktplaats/politie die doen er NIKS aan.

Nog een keer voor de duidelijkheid je geld krijg je nooit meer terug ( behalve van je vriendin dan ).
 
Neem ff je camera mee als je morgen die medewerker van de ing de vernieling in trapt.
Hebben wij ook nog wat te genieten.
 
Back
Naar boven