Fitness Seller

Marktplaats miskoop!

Bezoekers in dit topic

Aangifte doen. Hebben we ook jaren geleden gehad. Die gozer betaalt nu nog steeds maandelijks een bedrag aan ons. (wij verkochten, kregen geen geld.)
 
Waar blijft de link + rekeningnummer?
 
Hallo MissNuke,

Ik zie hier jouw avatar en jij lijkt mij wel wat om mee te daten enzo. Ik wil voor de rest niet opscheppen ofzo maar ik heb 2324 karma punten (dat heb je natuurlijk niet zo maar ). Dus ik kan me wel voorstellen dat jij mij ook erg aantrekkelijk vindt.

Nu snap ik natuurlijk dat je verlegen bent om me aan te spreken zo openbaar hier op dbb. Voor mij is het geen enkel probleem als je eens een prive bericht stuurt, je bent natuurlijk wat terughoudend omdat je van die 2324 punten erg onder de indruk bent en "hard to get" wilt spelen. Ik vertel je alvast bij mij werkt dat totaal niet dus je kan beter gelijk je gevoelens uiten voor mij.

Mocht je me een keer willen verassen, vind ik het altijd erg leuk om een foto of filmpje van Cristiano Ronaldo te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beau ter Ham

O my god:knipoog:
 
Nee jij ook niet volgens mij met je (nivo);)

Zelfstandig naamwoord
niveau o
de rang in een hiërarchie, stadium van ontwikkeling, enzovoort
Schrijfwijzen
(niet officieel) nivo
Synoniemen
peil, graad, nivo
 
Let op je woorden. Niemand die jou red wanneer ik je pak geen een ijzer die je tot nu toe hebt gehijst die je zal redden vriend. Je bent geen hulk door om een paarkeer wat in te spuiten in je kont. Benje knikkermaat niet . En nu moven van me topic.

Ik hou wel van mannen zoals jij. Ik wil dat je me op m'n linkerbil stoot met je vuist terwijl ik een hete drol in je navel draai.
 
Agressie issues? Je vriendin op de kaak willen meppen, bank employee willen hoeken, voorheen al een keer opperen om agenten af te knallen. Cultuur probleempje of gewoon heetgebakerd?


dat noemen ze ... roid rage ....
 
Ach je mag van mij wel een kopje koffie, heb nu toch genoeg geld van je vriendin gekregen.
Mag zelfs nog wel een kopje koffie van de starbucks zijn als je wilt

Laat maar weten,

Groeten Ruud
 
Ik heb dit topic met zeer veel plezier gelezen. Danku.
 
Let op je woorden. Niemand die jou red wanneer ik je pak geen een ijzer die je tot nu toe hebt gehijst die je zal redden vriend. Je bent geen hulk door om een paarkeer wat in te spuiten in je kont. Benje knikkermaat niet . En nu moven van me topic.


wat een agressie ... ben jij soms het broertje van die gozer die die grensrechter heeft dood getrapt ??

alleen al dat je zegt dat je je vriendin een kaakslag wilt geven zegt al genoeg over jou niveau is geen .. roid rage .. zit gewoon in je genen kun je ook
niks aan doen zo ben je opgevoed ...
 
667.gif
 
Zo al mijn popcorn is op, heb het nu wel gezien hier.
 
Jonge achter een wildvreemde pc zo groot praten schiet je niks mee op serieus .
Je word er geen held mee als je nou zulke ballen hebt kom je voor me gezicht over mijn NİVEAU praten.
Somebody better find shelter.
 
Ach je mag van mij wel een kopje koffie, heb nu toch genoeg geld van je vriendin gekregen.
Mag zelfs nog wel een kopje koffie van de starbucks zijn als je wilt

Laat maar weten,

Groeten Ruud


:roflol:
 
haha OP is retarded!
 
Back
Naar boven