Fitness Seller

Marktplaats miskoop!

Bezoekers in dit topic

Hallo MissNuke,

Ik zie hier jouw avatar en jij lijkt mij wel wat om mee te daten enzo. Ik wil voor de rest niet opscheppen ofzo maar ik heb 2324 karma punten (dat heb je natuurlijk niet zo maar ). Dus ik kan me wel voorstellen dat jij mij ook erg aantrekkelijk vindt.

Nu snap ik natuurlijk dat je verlegen bent om me aan te spreken zo openbaar hier op dbb. Voor mij is het geen enkel probleem als je eens een prive bericht stuurt, je bent natuurlijk wat terughoudend omdat je van die 2324 punten erg onder de indruk bent en "hard to get" wilt spelen. Ik vertel je alvast bij mij werkt dat totaal niet dus je kan beter gelijk je gevoelens uiten voor mij.

Mocht je me een keer willen verassen, vind ik het altijd erg leuk om een foto of filmpje van Cristiano Ronaldo te ontvangen.

Met vriendelijke groeten,

Beau ter Ham

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Beetje jammer dat Missnuke hem gewoon negeert.
 
Ik heb ondertussen bericht gehad van MissNuke, ze probeerde me te verleiden met een foto van CR7 die ik allang had. Dit is voor mij best een afknapper, ze probeerde het nog goed te maken door een naaktfoto te sturen.

Hier ben ik natuurlijk niet van gediend en heb het gesprek ook direct beëindigd, daarna nog 13 privé berichten gehad. Ik heb daarom aan EricR gevraagd of hij er voor kon zorgen dat ze stopte met spammen.

Omdat Eric een erg goede vriend is van mij heeft hij dit direct gedaan, ook heeft hij MissNuke een waarschuwing gegeven.

Omdat ze nu niets meer naar mij kan sturen, zou het me niets verbazen als ze straks in dit topic gaat posten. En mij gaat vertellen dat het haar zo erg spijt dat ze geen orginelere foto heeft gestuurd, hier trap ik natuurlijk niet in.
 
CR7 ook echt :roflol:
 
Ik heb ondertussen bericht gehad van MissNuke, ze probeerde me te verleiden met een foto van CR7 die ik allang had. Dit is voor mij best een afknapper, ze probeerde het nog goed te maken door een naaktfoto te sturen.

Hier ben ik natuurlijk niet van gediend en heb het gesprek ook direct beëindigd, daarna nog 13 privé berichten gehad. Ik heb daarom aan EricR gevraagd of hij er voor kon zorgen dat ze stopte met spammen.

Omdat Eric een erg goede vriend is van mij heeft hij dit direct gedaan, ook heeft hij MissNuke een waarschuwing gegeven.

Omdat ze nu niets meer naar mij kan sturen, zou het me niets verbazen als ze straks in dit topic gaat posten. En mij gaat vertellen dat het haar zo erg spijt dat ze geen orginelere foto heeft gestuurd, hier trap ik natuurlijk niet in.

:roflol:
 
Watskabuuurt met die lijpe mokro? Waarom nog geen antwoord? :(
Ik heb net extra popcorn ingekocht........voor niks blijkbaar :(
 
Ik denk dat die stoer probeerde te doen bij de ING medewerker, toen pikte de ING medewerker het niet meer en heeft hem een bloedneus geslagen.

Nu schaamt die zich zo diep...
 
Ruud wordt op zijn verjaardag afgewezen :(
 
ben ik de enige die niet snapt waarom je je druk maakt?
wat heb jij er mee te maken dat je vriendin is opgelicht? laat haar lekker oplossen toch? ik zal me daar iig nooit mee bemoeien.
 
Had ie al gezegd, was blijkbaar zijn geld.
 
Gegevens van de gozer hebben ze.
Dus waarschijnlijk krijg ik gewoon me geld terug.
En nee heb niks met het ing medewerker gedaan.
Want in het bureau was schreeuwen en chaos zetten leuker hebben me dus ook beloofd om het te oplossen wel vastgezeten..

---------- Post toegevoegd Sat 15 Dec 2012 om 10:15 ----------

En nogmaals ben GELUKKİG GEEN MAROKKAAN NEE!
 
İk zal jullie allemaal ervan up to date houden jongens gaat heel erg spannend worden.
Dus ren naar de supermarkt toe of dichtsbijzijnde videotheek voor om popcorn in te kopen en klik je waterkokers maar aan voor een kopje thee.
 
Want in het bureau was schreeuwen en chaos zetten leuker hebben me dus ook beloofd om het te oplossen wel vastgezeten..

En nogmaals ben GELUKKİG GEEN MAROKKAAN NEE!

Say whut?

Maar je bent toch een Koerd?
 
spijtig voor je vriendin, die galaxy note 2 ovens gaan van 0 tot 100 graden in 5.4 seconden.
 
Wil je niveau/nivo/Niiivoow 3 opleiding ICT beetje lukken?
 
Back
Naar boven