XXL Nutrition

Marktplaats miskoop! (2 bezoekers)

Bezoekers in dit topic

Pioneer

Dutch Bodybuilder
Lid geworden
12 jan 2012
Berichten
518
Waardering
40
Hallo,

Me vriendin heeft zonder aan mij te vragen van iemand een galaxy note 2 gekocht.
Niet naar wezen kijken of wat anders nou nu het probleem is.
Ze heeft het verzonden via bank en die gozer reageert nu op geen een mails.
We hebben wel de bankrekening nr. En het naam ben vandaag naar de bank geweest en daar zeiden ze tegenmij dat het een bankrekening nr van ing is.
Heb ik nog kans om toch me geld terug te krijgen of ? Kan ik zijn adres opzoeken en een bezoekje brenge?

Mvg
 
Je moet je vriendin beter africhten zodat dit in de toekomst voorkomen wordt. Op je vraag heb ik geen antwoord.
 
Het geval uitleggen bij je bank, en of die contact kan leggen met ING. Dan moet het wel om oplichting gaan. Zou dan ook aangifte doen bij politie, dan heb je meer kans op medewerken van je(de) bank(en).
 
Hoe lang was de verkoper lid op MP? Dat geeft het meestal al weg als hij maar paar maanden of minder lid is. Ze had beter via Paypal betaald dan was je hier tegen verzekerd. Sowieso als je geen reactie krijgt snel handelen met dat bankrekening nummer.
 
Je moet je vriendin beter africhten zodat dit in de toekomst voorkomen wordt. Op je vraag heb ik geen antwoord.

Ben ook ****ing boos op der. Hou me zo erg in om niet een gebroken kaak te laten terug zette.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:27 ----------

Hoe lang was de verkoper lid op MP? Dat geeft het meestal al weg als hij maar paar maanden of minder lid is. Ze had beter via Paypal betaald dan was je hier tegen verzekerd. Sowieso als je geen reactie krijgt snel handelen met dat bankrekening nummer.

İk ga morgen direct naar bureau toe moeten maar iets oplosse die luilakke..
Anders sla ik de ing werker inelkaar sodat hij me die tering informatie geeft vandie gozer. Hij komt er niet van af dat is zeker.
 
Denk dat je pech hebt.

Aangiften doen... melding maken bij mp meer kun je niet doen..
 
Want de ING medewerker kan er iets aan doen dat jouw vriendin zich laat oplichten?

Je kan een stornerings-verzoek indienen bij je bank, melding maken bij MP en aangifte doen.
 
Ben ook ****ing boos op der. Hou me zo erg in om niet een gebroken kaak te laten terug zette.

---------- Post toegevoegd Wed 12 Dec 2012 om 21:27 ----------



İk ga morgen direct naar bureau toe moeten maar iets oplosse die luilakke..
Anders sla ik de ing werker inelkaar sodat hij me die tering informatie geeft vandie gozer. Hij komt er niet van af dat is zeker.

Als ik dit zo lees vind ik t enkel grappig dat je bent opgelicht.
 
Altijd kijken naar hoe lang iemand daar al zit,.... sluit je wss wel een beetje de goedwillende nieuwelingen mee uit,.. maar goed.

Verder, als ie nog op MP zit,.. Wederom reageren op z'n advertentie, je voordoen als een nieuwe klant... en kijken of afhalen mogelijk is. Heb je gelijk z'n adres :o

Srs,.. Helaas zoals al gezegt wordt door Nuke en EricR,..
 
Inderdaad even via bovenstaande site melden, als je daar op zijn rekeningnummer zoekt zul je zien dat je niet de enige bent, adres achterhalen is vrijwel onmogelijk.
Je kan als je geluk hebt via zijn ip adres, als je met hem gemaild heb staat dat in de mail, zijn adres opzoeken.
Je kan ook proberen zijn bank te bellen en zijn rekeningnummer in te toetsen, vervolgens keuze medewerker aan de lijn.
Wat je dan zegt is ik heb eenn verhuizing doorgegeven maar ik heb het idee dat het niet is doorgekomen, je geeft het nieuwe adres(wat je verzint) en vraag of nu je post daar al heen wordt verzonden, als je geluk hebt zegt de medewerker, nee hoor we sturen het nog steeds naar .......
Die kans is klein maar zo werd het voorheen nog wel eens gedaan, nu zijn ze er redelijk scherp op dus de kans is erg klein, maar proberen waard iig.
Ander john van de heuvel aanschrijven.
iig succes
 
Nieuwe account aanmaken. Contact opnmenen met die gozer op marktplaats en zeggen dat je een galaxy note wilt kopen. Gewoon een mooi bedrag noemen.
Proberen met hem af te spreken.


Als dit lukt hem gewoon compleet aftuigen, je geld terug eisen en daarna nog verder aftuigen.
 
Me geld is dus weg?

jup helaas wel..

les voor volgende keer...
zoiezo dat soort dingen ophalen en testen.. krijg je ook niet het welles nietes spelletje hij doet het wel hij doet het niet..
of erger ze sturen niets op.
 
+1 ( ik moest mij inhouden om mijn vriendin geen gebroken kaak te slaan..wtf kerel:rolleyes:)

Ja ik sla der zo neer.
Moet ze maar eerst effen toestemming vragen nu ben ik 250 euro kwijt;)
 
Ja ik sla der zo neer.
Moet ze maar eerst effen toestemming vragen nu ben ik 250 euro kwijt;)

Ach ja, je heb gelijk ook..250 euro is natuurlijk een hoop geld:roflol:
 
Back
Naar boven