AndroidHealthClinic

Markus = huge en dan bedoel ik ook HUGE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Jabba

Dutch Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2003
Berichten
261
Waardering
0
1 dag na de AC2003 tijdens training!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
PFieuw das echt groot mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

Alleen zijn symmetrie schijnt beetje k*t te zijn ..
 
Tsja het publiek is gek op freaks, echt veel shows winnen zal die niet maar hoge klasseringen wel omdat iedereen graag freaks wil zien!
 
Dat is ook het probleem van de IFBB.

Aan de ene kant willen ze erkenning door het IOC, wat dopingcontrolles ed met zich meebrengt. En aan de andere kant hebben ze de Mr O, een freakshow, waar iedereen (ik ook) monsters wil zien.

Als de mensen die aan IOC regels voldoen mee zouden laten doen met Mr. O ed dan komt er geen hond meer kijken.
 
Hij is echt huge man. Een grote verzameling van spieren.
geweldig..alleen die harses he;)
 
Het is idd wel errug extreem.
Maja hij heeft er wel hard voor moeten werken denk.
ben benieuwd hoe huge zijn buik is,
tegenwoordig zijn die ook al allemaal zo groot,
net of ze zwanger zijn. :D

Conan
 
ja HUGE...

zijn buik was bij de laatste wedstrijden wel wat minder uitpuilend d8 ik.
 
toh vind ik dit een mooie fysiek..
 
Hoe zit dat nu eigenlijk met IOC en BB? Want BB is nu toch officieel een onderdeel of hoe dat heet van IOC? Maar dan krijg je toch semi-naturals of niet?
 
HUGE !! dikke romp en vette armen :D

verder zie je nie veul op deze pic
 
volgens mij beginnen z'n triceps ook wat door te komen
dat heeft ie net nodig
 
Ruhl zijn buik is stuk beter als voorheen. Bij de meeste pro s eigelijk wel. Coleman krijgt zijn buik ook steeds meer onder controle.
 
Blah, dit is dus echt lelijk :/

Grtz
 
Holy crap :eek!:
Die gozer blijft maar groter worden.
 
Ik vind dit een lopende aas fabriek, weinig talent en veel drugs, neem een Flex Wheeler, Kevein Levrone, Shawn Ray of zelfs Dorian Yates, die kerels hebben talent. Heb hier die video van Mr.O 2001 liggen en hij ziet er gewoon niet uit.

Grtz



Originally posted by RichardV


In jouw ogen!
 
Mr 0 2001, jees kijk eens wat recent spul! markus is echt vooruit gegaan, heeft erg hoge placings gehaald dit jaar in meerdere shows.... op de mr0 2002 ziet hij er al veel beter uit als in 2001. ik denk dat 2003 wel een goed jaar voor hem word.
 
Originally posted by Riki
Ik vind dit een lopende aas fabriek, weinig talent en veel drugs, neem een Flex Wheeler, Kevein Levrone, Shawn Ray of zelfs Dorian Yates, die kerels hebben talent. Heb hier die video van Mr.O 2001 liggen en hij ziet er gewoon niet uit.

Grtz


Dus jij hebt het kuurschema van Ruhl en weet hoeveel hij gebruikt?? Ik ben daar wel benieuwd naar :) Anders baseer je het op niks dan lucht. Elke prof kuurt flink. En synthol gebruiken ze ook allemaal. Flex zijn schouders zaten net als bij Markus vol ermee. Dat zijn fysiek je niet aanspreekt dat kan, maar dat is persoonlijk. Het wordt eens tijd dat men stopt Markus zo door het slijk te halen, de man zet geweldige prestaties neer, is een beest, en komt altijd in topshape. Nog afgezien van het feit dat het een van de vriendelijkste pro's is die er rondlopen.
 
Back
Naar boven