Fitness Seller

Markus = huge en dan bedoel ik ook HUGE (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Originally posted by Riki
Ik vind dit een lopende aas fabriek, weinig talent en veel drugs, neem een Flex Wheeler, Kevein Levrone, Shawn Ray of zelfs Dorian Yates, die kerels hebben talent. Heb hier die video van Mr.O 2001 liggen en hij ziet er gewoon niet uit.

Grtz




Weinig talent. Wederom in jouw ogen!
Waarom zou hij minder talent hebben? Hij is toch nog gespierder als die anderen. Denk je dat die andere minder gebruiken?
Hij heeft misschien wel te veel aanleg en dat hij daarom meer de freaky look heeft, Niet mooi.... Misschien niet, maar ik vind van wel. Hoe groter hoe mooier. (synthol is a nono!!)
 
Trouwens wat versta je onder 'talent'?

Zelfs al zou hij naturel niet ver gekomen zijn (wat BS is), goed reageren op as is ook een belangrijk genetisch talent.
 
Waarom is Ruhl geen talent? Heb jij enig idee hoe hij trained ten op zichte van de mannen die je net genoemt heb? Is hij geen talent omdat hij zon massamonster is? Je hebt geen id wat hij gebruikt of die anderen. Misschien groeit hij wel veel beter op AS door zijn aanleg. No offence bro maar dont **** with marcus ;)
 
geen talent = geen Olympia-podum
ongeacht wat je ervoor gebruikt om er te komen
 
IMO is Ruhl exact wat het publiek wil zien op de Mr. O...

een gigantisch mens, een "freak"

en hij heeft een zooi meer talent en kennis van zaken dat velen onder ons.
 
heb nog wat foto's van hem gezien die kerel is idd HUGE!!
 
Jongens, tis maar mijn mening, zijn fysiek staat me niet aan en je kan toch niet zeggen dat je het mooi vind het is proportieloos. Zelfs Dorian Yates, Mr.) 92 was GROOT, maar had tenminste nog wel kwaliteit, was keidroog en hard. Op die vid van de Mr. 0 2001, ziet Markus er echt niet uit, anders moeten jullie hem maar downen met emule, kan je het zelf zien.

Grtz
 
Originally posted by Riki
Jongens, tis maar mijn mening, zijn fysiek staat me niet aan en je kan toch niet zeggen dat je het mooi vind het is proportieloos. Zelfs Dorian Yates, Mr.) 92 was GROOT, maar had tenminste nog wel kwaliteit, was keidroog en hard. Op die vid van de Mr. 0 2001, ziet Markus er echt niet uit, anders moeten jullie hem maar downen met emule, kan je het zelf zien.

Grtz

Je hebt te maken met bouw, dit is de bouw van Marcus, Flex Wheeler, Shawn Ray hebben weer een hele andere bouw, Yates had een andere bouw, evenals Coleman. Je kan zeggen dat jij hem geen mooi fysiek vindt hebben, maar de man zet hele indrukwekkende prestaties neer, jaar in jaar uit in die shape het podium betreden is zwaar en dan ook echt heel zwaar. Daar kan je niks dan respect voor hebben. Hoeveel steroiden die ook neemt, het maakt het niet minder zwaar.
 
Originally posted by Riki
Jongens, tis maar mijn mening, zijn fysiek staat me niet aan en je kan toch niet zeggen dat je het mooi vind het is proportieloos. Zelfs Dorian Yates, Mr.) 92 was GROOT, maar had tenminste nog wel kwaliteit, was keidroog en hard. Op die vid van de Mr. 0 2001, ziet Markus er echt niet uit, anders moeten jullie hem maar downen met emule, kan je het zelf zien.

Grtz

wat ik dus al zei: 2001! HALLO das 2 jaar geleden man! kmop.... bekijk eens wat recents ! markus is echt veel beter nu dan toen hoor!
 
Wat moet zon gast wel niet eten op een dag...
 
Dat wil je nie weten :D TEVEEL ;)
 
Back
Naar boven