XXL Nutrition

Markus Ruhl als kind (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

de nieuwe dvd big and lovin it, is echt te gek, na veel zoeken op internet heb ik hem via bearshare weten te downloaden...ben een grote fan van ruhl, heb hem bij de FIBO gezien vorig jaar

geef je me de link eens?
 
oud , maar ben een echte markus fan! en zonder aanleg sta je niet op het podium tss coleman , jay en al de andere huge motherf.....
 
Idd, je ziet heel goed dat hij aanleg heeft, maargoed, ik weet ook niet hoe oud hij is op de eerste ( linker ) foto, misschien traint hij daar al een tijdje?
 
Zelf op de eerste foto zie je al aan bijvoorbeeld zijn polsen dat hij aanleg heeft, hoe hij erbij staat op de foto rechts boven is voor mij het streeffysiek waar ik dus naar streef.
Hoe oud is hij eigenlijk op de foto rechtsboven en hoelang heeft hij daar getraind, iemand bekend?
 
Zelf op de eerste foto zie je al aan bijvoorbeeld zijn polsen dat hij aanleg heeft, hoe hij erbij staat op de foto rechts boven is voor mij het streeffysiek waar ik dus naar streef.
Hoe oud is hij eigenlijk op de foto rechtsboven en hoelang heeft hij daar getraind, iemand bekend?

???
 
jqa nu je het zegt echt super gespierde polsen. Niet normaal gewoon :rolleyes:
 
We zijn lollig mensen, je ziet aan zijn polsen dat die al dik zijn.
Niet door training maar door zijn bouw, dus ja daar concludeer ik het deels uit.
 
de nieuwe dvd big and lovin it, is echt te gek, na veel zoeken op internet heb ik hem via bearshare weten te downloaden...ben een grote fan van ruhl, heb hem bij de FIBO gezien vorig jaar

Je bent een grote fan van hem, maar je koopt dan niet zijn dvd om hem te supporten?
 
Je bent een grote fan van hem, maar je koopt dan niet zijn dvd om hem te supporten?
haha idd vrij sneu ja. Koop dan gewoon ook z´n dvd man!:rolleyes:
 
vet oude foto's vooral die bovenste twee, hij staat er inmiddels al veel beter bij hoor.
 
Doet hij mee met de Olympia 2007?
Waar kan ik de volledige lijst vinden met BBer's die meedingen.
 
Nope, maar kende die site niet, bedankt
 
Back
Naar boven