AndroidHealthClinic

Markus Ruhl op ze 23e (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Hoe je kop eruit ziet is een van de dingen waar je weinig aan kan doen, je kan een goed kapsel nemen, jezelf goed verzorgen, sporten, enz. om er goed uit te zien, maar als je een lelijke kop hebt kan je dat nooit veranderen.. een beetje laag om iemand daarop zo af te zeiken.
 
Hoe je kop eruit ziet is een van de dingen waar je weinig aan kan doen, je kan een goed kapsel nemen, jezelf goed verzorgen, sporten, enz. om er goed uit te zien, maar als je een lelijke kop hebt kan je dat nooit veranderen.. een beetje laag om iemand daarop zo af te zeiken.

dat bedoeld ik dus..
 
Originally posted by soulreaver
Hoe je kop eruit ziet is een van de dingen waar je weinig aan kan doen, je kan een goed kapsel nemen, jezelf goed verzorgen, sporten, enz. om er goed uit te zien, maar als je een lelijke kop hebt kan je dat nooit veranderen.. een beetje laag om iemand daarop zo af te zeiken.

en toch vindt ik em lelijk
 
Originally posted by Bodyman


en toch vindt ik em lelijk

Je mening mag je geven maar je begrijpt soulreaver to ook wel.
Iedergeval ik ben het met hem eens en ik begrijp em!

:thumb:
 
op een bb forum waar foto's worden geplaatst beoordeel je iemand op zijn fysiek, niet op zijn hoofd. jij mag hem lelijk vinden, het is alleen niet relevant, het gaat om zijn lichaam.
 
Tenzij je in de modellen wereld zit. Maar dat zitten we hier niet. Athans de meeste niet.
 
Just, die doet toch niet mee aan mister belgium ofzo.

Of zen kop lelijk is of niet heeft er niks mee te maken, wel dat ie bij de beste van de wereld zit op BB vlak en chapeau ze!

En geef soulraver 100% gelijk, je kan jezelf verzorgen maar als je nou lelijk word geboren kan ie er iets aan doen???
Ik vind hygiëne ZEER belangrijk en er goed uitzien ook ( anders zou ik gaan BB doen hé ) ... en dat is ie toch ... :mad:
 
Hoe zwaar was hij op die eerste foto? En weet iemand of dat naturel was?
 
Originally posted by soulreaver
op een bb forum waar foto's worden geplaatst beoordeel je iemand op zijn fysiek, niet op zijn hoofd. jij mag hem lelijk vinden, het is alleen niet relevant, het gaat om zijn lichaam.

Zo breng je het al heel anders over bro, nu geef ik je ook gelijk kijk hij is lelijk maar het niet relevant want het gaat om zijn lichaam en die is massiv
 
Okeej dan :) en massive is die zeker.. damnn ooit naast hem gestaan (niet op het podium :D ) maar godskolere wat een monster is het, ze hadden beter hem al hulk kunnen nemen..
 
Originally posted by CrocoDillon
Hoe zwaar was hij op die eerste foto? En weet iemand of dat naturel was?

Aan zijn puisten op zijn schouders en borst te zien, is hij vermoedelijk niet naturel.
 
ik heb ook veel puisten om mijn schouders en borst? :D

(nee maar vragen of hij toen naturel was of niet doet er niet toe. hij had een monsterlijke aanleg, as of niet)

en geloof dat hij op die foto wel naturel geweest had kunnen zijn.
 
tja. hij blijft lelijk...
 
kun je nu helemaal geen zinnige reacties posten ???
 
op die eerste foto heeft hij die trapezius ook echt al erg....ziet er toch echt al goed uit en dat op z'n 23st
 
jammer dat er vrij weinig aandacht word besteed aan de jeugdfotos van die pros. daar kan je toch wel enige hoop uitputten..of juist niet:rolleyes:

oe dan ook, zou wel leuk zijn om vaker die progressie te zien in een stappenplan in bijv de flex of zo
 
Dat is nu mijn ideaal.. Als ik zo op mn 23ste ben, dan heb ik mn doel bereikt.. ;)
 
ik ga nu vanaf de winter 2 jaar bulken en dan ben ik op m'n 23 ste echt wel breeder haha
 
Back
Naar boven