AndroidHealthClinic

Markus Ruhl shoulder press

Bezoekers in dit topic

Is toch geen shoulder press, toch? Maar blijft een beest man. Ik heb al wat clipjes van hem bekeken, wat di aan gewicht per jaar neemt neem ik nog niet in mijn leven.
 
Een pro als Ruhl lift niet om repsect af te dwingen van zijn e-buddies of gymmates, maar om zijn fysiek te shapen voor wedstrijden en zal zodoende ook geen idiote claims op lifts doen. Partial reps kunnen evengoed wel degelijk nuttig zijn.

En bij klusmiersquats spreek je vrnl de quads aan, niet je kuiten.

THANK YOU!! inderdaad zeg STFU! Alsof jullie het beter weten dan de wereldtop van onze sport. Blijf maar lekker in de mens health over blessure preventie lezen dan gaan deze jongens er intussen wel met jullie droomfysiek vandoor.

Slaap lekker
 
THANK YOU!! inderdaad zeg STFU! Alsof jullie het beter weten dan de wereldtop van onze sport. Blijf maar lekker in de mens health over blessure preventie lezen dan gaan deze jongens er intussen wel met jullie droomfysiek vandoor.

Slaap lekker

side note:

The biggest mistake when building muscle is imitating Pro Bodybuilders. Most of them don’t train naturally, are genetically gifted and never started training that way. Doing their routines will get you nowhere.

(bron: stronglifts) kan ik me ook wel in vinden:)
 
das idd zo. Maar punt blijft dat zijn manier van trainen met halve reps wel mega schouders gemaakt heeft
 
****yeh, wat n buffel.

ik doe de shoulder press ook niet met t bankie helemaal recht.
 
side note:

The biggest mistake when building muscle is imitating Pro Bodybuilders. Most of them don’t train naturally, are genetically gifted and never started training that way. Doing their routines will get you nowhere.

(bron: stronglifts) kan ik me ook wel in vinden:)

Natuurlijk ga je dat (zeker in het begin) niet immiteren. Mijn punt is alleen dat die gasten heel goed weten waar ze mee bezig zijn dus dat gejank gaat nergens over :)
 
Back
Naar boven