@uint
Novice
- Waardering
- 0
filmpje Markus Ruhl
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mars zei:

Sport2000 zei:waarom moet er altijd weer begonnen worden over die trieste lui die het midden oosten in hun lichaam verwerkenRuhl ruhls en klaus muste raus. einde discussie, en niet weer dat gejank over die oliebaronnen please
![]()
whahahahahaha hier niet en dat heb je allang gemerkt gozer, zoek t maar uit met je klaus, als ik die gast een oliebaron noem dan meen ik dat, pech voor je als je t niet hebben kan, vraag me af hoe jij eruit ziet trouwensMars zei:Er zijn fora's waar je geband wordt als je Klaus beledigd.

fromamsterdam zei:Mars is het niet een beetje flauw hier dezelfde (on)gein te proberen uit te halen als op getbig.com. Niet erg origineel. Ooit was het wel leuk, die grappen over Klaus, maar nu is dat toch echt iets van hhet verleden. Dus: bedenk een nieuwe grap.

wilde getbig net gaan aanhalen, want daar had ik mars ook al gespot.fromamsterdam zei:Mars is het niet een beetje flauw hier dezelfde (on)gein te proberen uit te halen als op getbig.com. Niet erg origineel. Ooit was het wel leuk, die grappen over Klaus, maar nu is dat toch echt iets van hhet verleden. Dus: bedenk een nieuwe grap.
andrew zei:wilde getbig net gaan aanhalen, want daar had ik mars ook al gespot.