MuscleMeat

MARKUS RUHLssss

oude filmpje, DBC had hem onlangs gepost :)

oud!!!

Heb Marcus zien optreden tijdens de FIBO op Rammstein, ongelofelijk, hij is werkelijk net zo breed als dat hij lang is. GAAF om te zien, maar hij ziet er niet echt gezond uit. Hij is een van de eerste genetisch gemanipuleerde soldaten van het Duitse Reich of zo

tsjah. . . . markus ruhl . . . . die man is idd erg groot, maar vindt hem samen met coleman en cutler van de top 10 een beetje de mannen van;
damn wat groot, maar wordt het niet een beetje te gek?
maja als je ze ziet trainen:D

Klaus makes Marcus looks like a child.

Markus Rhuls die synthol mong*len zijn niet goed bij hun hoofd die hebben meer olie in hun lijf dan 5 wagens.

waarom moet er altijd weer begonnen worden over die trieste lui die het midden oosten in hun lichaam verwerken??? Ruhl ruhls en klaus muste raus. einde discussie, en niet weer dat gejank over die oliebaronnen please :mad:

Sport2000 zei:
waarom moet er altijd weer begonnen worden over die trieste lui die het midden oosten in hun lichaam verwerken??? Ruhl ruhls en klaus muste raus. einde discussie, en niet weer dat gejank over die oliebaronnen please :mad:

Er zijn fora's waar je geband wordt als je Klaus beledigd.

Mars zei:
Er zijn fora's waar je geband wordt als je Klaus beledigd.
whahahahahaha hier niet en dat heb je allang gemerkt gozer, zoek t maar uit met je klaus, als ik die gast een oliebaron noem dan meen ik dat, pech voor je als je t niet hebben kan, vraag me af hoe jij eruit ziet trouwens

sowieso trouwens als je slecht over klaus praat wordt je gebaned :stupid:

Laatst bewerkt:
Mars is het niet een beetje flauw hier dezelfde (on)gein te proberen uit te halen als op getbig.com. Niet erg origineel. Ooit was het wel leuk, die grappen over Klaus, maar nu is dat toch echt iets van hhet verleden. Dus: bedenk een nieuwe grap.

fromamsterdam zei:
Mars is het niet een beetje flauw hier dezelfde (on)gein te proberen uit te halen als op getbig.com. Niet erg origineel. Ooit was het wel leuk, die grappen over Klaus, maar nu is dat toch echt iets van hhet verleden. Dus: bedenk een nieuwe grap.

Haha sorry Harry, door het gebrek aan zuurstof in de lucht schijn ik het wel makkelijk te vinden om op het klaus succes voort te borduren.. het is ook zo'n fenomeen ;)

Het is toch prachtig om mensen op de kast te jagen op deze manier.. ik verwacht nu wel een uitgebreid artikel over deze duitse reus in de nieuwe Flex lol.

Prettige dagen nog verder en ik hoop dat je verbouwing thuis een beetje opschiet :)

fromamsterdam zei:
wilde getbig net gaan aanhalen, want daar had ik mars ook al gespot.

Ja het blijft natuurlijk niet te geloven dat er steeds mensen zijn te vinden die het serieus nemen. Mijn verbouwing is gelukkig klaar, ik hoop dat het met Klaus ook klaar is. :-)

ik vind klaus echt belachelijk.
wil die eens cutten?, kwil er dan nog eens mn mening over zeggen. btw wat curlt/duwt die man?
dn tog liever ruhl. of nog beter, cutler!

die biceps van die vent blijven me verbazen... :eek:

Terug
Naar boven