Fitness Seller

Marokk. voetbal-'fans' richten chaos aan (2 heerlijke filmpjes voor je bloeddruk!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

MrJ zei:
Sorry, clubsupporters zijn erg, maar dit doen ze zelfs niet. En vergelijk het nu eens met de supporters van het NL elftal. Die zijn overal hartstikke welkom omdat er praktisch nooit relletjes zijn en ze altijd lekker uitbundig feesten zonder moeilijkheden.

Clubsupporters maken doorgaans ook geen gebruik van de gelegenheid om hun uitkeringen aan te vullen middels plunderingen en auto inbraken.

Ik wilde in mn vorige post niet al te smerig uithalen naar de Marokkanen, maar dat was tot ik besloten had om alsnog die filmpjes tegaan bekijken.
 
Leviathan zei:
Clubsupporters maken doorgaans ook geen gebruik van de gelegenheid om hun uitkeringen aan te vullen middels plunderingen en auto inbraken.

Ik wilde in mn vorige post niet al te smerig uithalen naar de Marokkanen, maar dat was tot ik besloten had om alsnog die filmpjes tegaan bekijken.

True, maar die op deze schaal.

Nogmaals, 1 gewonnen (!) wedstrijd en meer schade dan een heel seizoen waar den haag, feyenoord en ajax op bezoek komt. :eek:

Kan je nagaan wat de schade in Kerkrade is na de verloren wedstrijd.
 
Dani zei:
Is algemeen bekend dat Nederlanders zich op vakantie gedragen als varkens. :cool:

Er stond toch duidelijk 'Marokkanen'.
Mensen die bewust 2 paspoorten aanhouden zonder geldige reden zijn in eerste plaats Marokkaan. Zo zeggen ze dat ook oprecht: In éerste plaats ben ik Marokkaan. Niemand wil zich identifixeren met het land dat ze naar de kloten helpen, logisch ook.

Maar mevrouw Böller, ik wens u sterkte met uw strijd tegen die domme mensen die nog steeds denken dat Marokkanen niet lief zijn. ;)
 
Wat ik opvallend vind trouwens is dat een speler van het Marokkaanse elftal een Nigeriaanse speler heeft bespuwd, naast het trap en duwwerk wat de Marokkaanse ploeg in leven hield. Valt me dan weer op: Da's dan de cultuur zeggen ze dan. Ok, waarvan akte.
 
belachelijk maar ik zag het al aankomen als ik heel eerlijk ben. nigeria is gewoon een goede ploeg met jongen van rond de 23. Ze zijn gewoon verder in hun ontwikkeling groter en sterker. Taiwo bv die man is 3x de kleine Tim Vicken haaha. Maar wat nou als Nederland van ze had gewonnen na penaltys dan hadden we ook morocco verslagen en dan?? dan was t halfe stadion nl en half morocco. mogelijkheden of een veldslag of de poesie nederlanders durven weer niks terug te doen tegen die morokanen. troots finale lekker aflasten gaat toch nergens over. grts
 
DBC01 zei:
Er stond toch duidelijk 'Marokkanen'.
Mensen die bewust 2 paspoorten aanhouden zonder geldige reden zijn in eerste plaats Marokkaan. Zo zeggen ze dat ook oprecht: In éerste plaats ben ik Marokkaan. Niemand wil zich identifixeren met het land dat ze naar de kloten helpen, logisch ook.

Maar mevrouw Böller, ik wens u sterkte met uw strijd tegen die domme mensen die nog steeds denken dat Marokkanen niet lief zijn. ;)
Als je even terug leest zie je dat ik reageerde op:

Paar weken geleden lieten ze op het nieuws een stukje zien over vakantiegebieden in Marokko. Het blijkt nu dat nederlandse marokkanen daar niet gewenst zijn.
Er werden verschillende personen aldaar op locatie geinterviewd. En de nederlandse marokkaan die daar op vakantie gaat schijnt zich daar nogal asociaal te gedragen. Ze rijden er rond met teringharde muziek, lopen als patsers over straat en kijken neer op de marokkanen aldaar.


Nederlandse marrokanen zijn voor mij Nederlanders. En Nederlanders op vakantie...tja ;)

Zo zeggen ze dat ook oprecht: In éerste plaats ben ik Marokkaan.
So. Ik begrijp niet zo goed waarom dat raar zou zijn. Wel eens een Nederlands gezin in Canada gezien? Die kids zijn daar mss geboren maar vieren op hun manier ook nog gewoon Koninginnedag. Wrom? Omdat ze toch 'altijd Nederlander blijven'.
 
Laatst bewerkt:
DBC01 zei:
Wat ik opvallend vind trouwens is dat een speler van het Marokkaanse elftal een Nigeriaanse speler heeft bespuwd, naast het trap en duwwerk wat de Marokkaanse ploeg in leven hield. Valt me dan weer op: Da's dan de cultuur zeggen ze dan. Ok, waarvan akte.
Dat heeft niets met cultuur te maken maar alles met het gebrek aan respect. Van mij had ie een beuk op zijn ogen gekregen ongeacht afkomst.
 
Dani zei:
Nederlandse marrokanen zijn voor mij Nederlanders. En Nederlanders op vakantie...tja ;)

Zo zeggen ze dat ook oprecht: In éerste plaats ben ik Marokkaan.
So. Ik begrijp niet zo goed waarom dat raar zou zijn. Wel eens een Nederlands gezin in Canada gezien? Die kids zijn daar mss geboren maar vieren op hun manier ook nog gewoon Koninginnedag. Wrom? Omdat ze toch 'altijd Nederlander blijven'.

Precies! :) Zie Nederlandse Marokkanen om die reden dan ook niet als Nederlanders! Je geeft het zelf al aan!
De definitie van een persoon met een aangewezen nationaliteit is dat deze daar ook aan voldoet. Zo is een 'Nederlander' iemand die op z'n minst de taal spreekt toch?

Nederlanders op vakantie, ik heb ze 9 jaar mogen aanschouwen. Ik verstopte me snel als ze eraan kwamen, plaatsvervangende schaamte.
Echter, het 'vakantie-terrorisme' van Marokkanen op vakantie is éééventjes anders dan Hollanders. Niet radicaler, maar wel anders.
Zoals er al werd gezegd: Na 1 wedstrijd meer schade dan 3 topclubs na een seizoen..maar dat zal je wel niet gelezen hebben.
 
Dani zei:
Dat heeft niets met cultuur te maken maar alles met het gebrek aan respect.

IMO heeft het grootste deel van de Marokkanen alleen maar respect voor zichzelf en hun grot....eeeeh soortgenoten.

Wel respect eisen maar geven ho maar!!
 
punani zei:
Maar wat nou als Nederland van ze had gewonnen na penaltys dan hadden we ook morocco verslagen en dan?? dan was t halfe stadion nl en half morocco. mogelijkheden of een veldslag of de poesie nederlanders durven weer niks terug te doen tegen die morokanen.

Daar zat ik ook aan te denken. Dan waren er kinderen vertrapt waarschijnlijk.

Maar de schade schijnt dus in de tonnen te lopen, de kleedkamer van FC Utrecht moet opnieuw geschilderd worden en de marocs hebben zich weer eens van positieve kant laten zien...............
De spelers van Marokko bevestigen bepaalde vooroordelen.

Wat heeft mijn bloed gekookt zeg toen ik het hele gebeuren zag :mad:

Maar ach, gelukkig was het te verwachten. Scheelt dat?
 
In de meeste gevallen lijken marokkanen de kop op te steken, maar hierin vind ik het toch suf hoor, en zijn stukken meer nationale hooligans die schade aanrichten/rellen stichten.
 
Ze bewijzen zich steeds vaker hé die leipe mocro's!
 
hoe je doet, je ontmoet....of zo iets ..
 
karelkebab zei:
In de meeste gevallen lijken marokkanen de kop op te steken, maar hierin vind ik het toch suf hoor, en zijn stukken meer nationale hooligans die schade aanrichten/rellen stichten.

Dag Var.

Je bent een josti ook he. Binnen 4 posts meediscusseren in de chat sectie vraagt om een IP check. :wave:
 
Laatst bewerkt:
MrJ zei:
Dag Var.

Je bent een josti ook he. Binnen 4 posts meediscusseren in de chat sectie vraagt om een IP check. :wave:

PWND

Voor de rest mag hier wel wat meer respect voor onze marrokaanse jongeren opgebracht worden hoor. Ze bedoelen het goed! Ze hebben gewoon hun eigen manieren om hun overwinning of verlies te vieren. Een goede verrijking van de nederlandse cultuur als je het mij vraagt.
 
nijntje zei:
hoe je doet, je ontmoet....of zo iets ..

Wie goed doet, goed ontmoet :D

Maar dat was ff duidelijke taal hoor Nijntje!
 
Leviathan zei:
Maar dat was ff duidelijke taal hoor Nijntje!
Nijntje taal ...............of was t nou toch Jip en Janneke taal? ;)


ontopic: misschien is dit dan die leipe mocro flavour waar ali b het over had.......... :(
 
sanniejj zei:
PWND

Voor de rest mag hier wel wat meer respect voor onze marrokaanse jongeren opgebracht worden hoor. Ze bedoelen het goed! Ze hebben gewoon hun eigen manieren om hun overwinning of verlies te vieren. Een goede verrijking van de nederlandse cultuur als je het mij vraagt.
Een goede verrijking?? Dat zou het zijn als we er geen last van zouden hebben.
Die eigen manieren moeten ze maar etaleren in Marokko, als ze dan toch zo graag marokkaan willen zijn..

Sorry hoor, maar die lui krijgen van mij totaal geen respect en het stomme is.. elke keer als ik weer zo'n topic zie over gewelddadige marokkanen begint m'n bloed weer te koken, conclusie??

Ik hou ermee op, altijd hetzelfde gedonder. Zolang de politiek niet bereid is dat tuig (lees: een DEEL van die lui) te 'saneren', zie ik het nut niet meer om me er druk om te maken..
Ik ga slapen
 
lijkt mij duidelijk he... volgende keer speelt marokko maar lekker in hun eigen land...
 
Laar die jongens toch gewoon. Het hoort allemaal bij het spelletje voetbal. Als het echt niet zou mogen of als we er last van zouden hebben zouden er wel hogere straffen komen..
 
Back
Naar boven