XXL Nutrition

Marokk. voetbal-'fans' richten chaos aan (2 heerlijke filmpjes voor je bloeddruk!) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Als je als supporters van verschillende clubs elkaar nu de hersens inslaat zal me niks boeien, maar om nu tankstations erbij te gaan plunderen en auto's van mensen die er buiten staan te gaan kraken hoor je IMO gewoon teruggeschopt te worden naar de Geitengrotten in Marokko.
 
Zo dan, autochtone hooligans kunnen er ook wat van hoor. Die zijn ook niet te beroerd om op de heen of terugreis naar een voetbal wedstrijd een tankstation te plunderen.

Het probleem hier is dat het alweer Marokkaanse jongeren zijn. Als de incidenten elkaar in rap tempo opvolgen kan je dan nog wel spreken van een incident?
 
Lauw zei:
Het probleem hier is dat het alweer Marokkaanse jongeren zijn. Als de incidenten elkaar in rap tempo opvolgen kan je dan nog wel spreken van een incident?

mooier had ik het niet kunnen zeggen... en subtieler waarschijnlijk ook niet :D
 
eddycaminos zei:
mooier had ik het niet kunnen zeggen... en subtieler waarschijnlijk ook niet :D
Vooral dat laatste niet ofwel? ;) :D
 
Lauw zei:
Zo dan, autochtone hooligans kunnen er ook wat van hoor. Die zijn ook niet te beroerd om op de heen of terugreis naar een voetbal wedstrijd een tankstation te plunderen.

Het probleem hier is dat het alweer Marokkaanse jongeren zijn. Als de incidenten elkaar in rap tempo opvolgen kan je dan nog wel spreken van een incident?


Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw punten kan geven.


75% van de Marokkaanse jongeren zijn gewoon strontvervelend en arrogant.

En dat is niet incidenteel, die zitten gewoon zo in elkaar.
 
Laatst bewerkt:
Leviathan zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw punten kan geven.


75% van de Marokkaanse jongeren zijn gewoon strontvervelend en arrogant.

En dat is niet incidenteel, die zitten gewoon zo in elkaar.


:yes: volledig mee eens
 
bartp zei:
Vooral dat laatste niet ofwel? ;) :D

precies ja... :p

Leviathan zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Lauw opnieuw punten kan geven.


75% van de Marokkaanse jongeren zijn gewoon strontvervelend en arrogant.

En dat is niet incidenteel, die zitten gewoon zo in elkaar.

of het maar 75% weet ik niet... maar dat ze strontvervelend zijn dat mag duidelijk zijn...
 
eddycaminos zei:
precies ja... :p



of het maar 75% weet ik niet... maar dat ze strontvervelend zijn dat mag duidelijk zijn...

Laat ik het zo stellen:

75% van de jonge Marokkanen waar ik persoonlijk mee in aanraking kom zijn zo.
 
Leviathan zei:
Laat ik het zo stellen:

75% van de jonge Marokkanen waar ik persoonlijk mee in aanraking kom zijn zo.


Bij mij 95%, en nee ik overdrijf niet ;)
 
Dat tuig geeft het zelf toe.

Net bij EditieNL, een pisventje geeft toe dat ze een beetje gek zijn, een ander zonder verstand zegt ook dat ze lekker gaan rellen en een wat oudere man geef ook toe dat het niet goed af gaat lopen als ze verliezen morgen........
 
Lauw zei:
Zo dan, autochtone hooligans kunnen er ook wat van hoor. Die zijn ook niet te beroerd om op de heen of terugreis naar een voetbal wedstrijd een tankstation te plunderen.

Het probleem hier is dat het alweer Marokkaanse jongeren zijn. Als de incidenten elkaar in rap tempo opvolgen kan je dan nog wel spreken van een incident?


Mee eens dat autochtonen hooligans er ook wat van kunnen.
Maar die zie je ineens terug tussen de verkrachters en moordenaars in opsporing verzocht.
Of de foto,s in de krant en internet.

Waar blijven de beelden van deze marrokaanse hooligans?
In alle stadions en tankstations hangen camera,s
Er zijn zelfs tweede kamervragen gesteld na de laatste rellen in R,dam.

Dat vind ik een selectieve verontwaardiging van media en politiek!
 
Wat het verschil is, tussen gewone hooligans en de 'hooligans' in dit geval, is dat er normaal gesproken meestal een soort erecode is.
Daar wil ik mee zeggen dat ze niet zomaar mensen aanvallen die niks met rellen te maken hebben (de zogenaamde pet -en sjaalsupporters). Natuurlijk zijn er uitzonderingen en hopelijk is dit nu bij die Marokkanen ook het geval, maar het is toch wel heel toevallig dat uitgerekend zij weer negatief in het nieuws komen.
 
Back
Naar boven