AndroidHealthClinic

Marokkaan naar verhouding vaker op de vuist

Bezoekers in dit topic

Mijn huidige vaststellingen zijn dat vooral Marokkanen en Turken agressief, crimineel, ruziemakers,...zijn. Niet allemaal, maar opmerkelijk heel veel.

Het is trouwens geen toeval dat bv de Antwerpse gevangenis voor + 80 % bevolkt is door allochtonen (bron: kameraad die er cipier is)

Wat ook grappig is dat je de ruziezoekers.probleemmakers altijd makkelijk herkent, leren jasjes/bontkraag , petjes opgeschorenkop of matje

overal kleden ze zich hetzelfde
 
Arme mensen zijn vaak dom. Domme mensen gaan vaak de criminaliteit in. Marokkanen zijn arm.

Bullshit gozer. Ik had een nichtje ( may she rest in peacen ) van 11. Die was heel erg slim, maar haar ouders waren niet rijk.
 
Als mensen zich vervelen en niets te doen hebben krijgen ze sneller de neiging om mensen lastig te vallen.

Ik heb ook een jaartje op de dool gelopen, school viel mij tegen. Heb mij ook veel verveeld uiteraard maar kreeg niet de neiging om mensen lastig te vallen..
Trouwens je dient op een bepaald moment wel eens te gaan werken vind ik.
 
Als mensen zich vervelen en niets te doen hebben krijgen ze sneller de neiging om mensen lastig te vallen.

Zich vervelen ?

Is dat nodig in landen als die van ons ? Je kunt toch wel iets verzinnen om te gaan doen, computeren ... voetballen... trainen met gewichten... tv kijken... enzovoort ?

Dit is wat ik vaker hoor van mensen, ze zijn arm en hebben niks te doen.
 
Bullshit gozer. Ik had een nichtje ( may she rest in peacen ) van 11. Die was heel erg slim, maar haar ouders waren niet rijk.

Maar als ze dan nog geleefd zou hebben, zou zij dan wel weer $$ ( liever geen dollars maar dat terzijde ) gaan verdienen omdat zij niet dom was, get it ?
 
het is gewoon zo dat veel marokkanen en turken zich hebben ingebeeld een soort tony montana te zijn. Ze vinden zichzelf allemaal stoere gangstertjes


En dan hebben we het nog niet eens over de gemiddelde servier, kroat of bosnier.
 
Elke dag het zelfde doen lijkt me ook erg saai.

Gelukkig hebben wij een Moskee hier waar de jongeren zich verzamelen. Is open tot in de nacht, blijven ze ook van de straat.
 
Arme mensen zijn vaak dom. Domme mensen gaan vaak de criminaliteit in. Marokkanen zijn arm.

True story.



Dat zijn we ook! Ga je stoer wezen joch, geef mij maar je adres!



ff ot:

dom doordat ze arm zijn of arm doordat ze dom zijn? was vandaag ook op het nieuws dat de meeste allochtonen waaronden turken en marrokanen gokverslaafd zijn en gokschulden hebben
 
En dan hebben we het nog niet eens over de gemiddelde servier, kroat of bosnier.

wat is daar dan mee, die herken je echt niet op straat, en je hebt er nooit last van of wel??
 
Bullshit gozer. Ik had een nichtje ( may she rest in peacen ) van 11. Die was heel erg slim, maar haar ouders waren niet rijk.

Arme mensen zijn VAAK dom.
Mensen die het niet al te breed hebben studeren ook niet intensief dan mensen die het al goed hebben. Hier worden de goede, deftige scholen bevolkt door rijke belgen en de k*tscholen door mustafa en habib.

Met dom-zijn bedoel ik : lage educatie hebben.

dom doordat ze arm zijn of arm doordat ze dom zijn? was vandaag ook op het nieuws dat de meeste allochtonen waaronden turken en marrokanen gokverslaafd zijn en gokschulden hebben

Dom doordat ze arm zijn. Ik heb de indruk dat arme mensen niet zo intensief bezig zijn met de educatie van hun kinderen. Ze hebben zelf al een vermoeiend arbeidersleven dat ze weinig interesse tonen voor andere zaken. En als de kinderen niet genoeg gestimuleerd worden, gaan ze zich minder concentreren op school. Veel turken hier zijn vb school-dropouts. De ouders vinden het niet erg: ach ja, hij werkt, dat is goed...:rolleyes:
 
Laatst bewerkt:
Maar als ze dan nog geleefd zou hebben, zou zij dan wel weer $$ ( liever geen dollars maar dat terzijde ) gaan verdienen omdat zij niet dom was, get it ?

??????????????????????????

Nee niet echt.

Ik heb het over de feit dat ze slim en arm was.
Dus niet iedereen die arm is hoeft dom te zijn.
 
Arme mensen zijn VAAK dom.
Mensen die het niet al te breed hebben studeren ook niet intensief dan mensen die het al goed hebben. Hier worden de goede, deftige scholen bevolkt door rijke belgen en de k*tscholen door mustafa en habib.

Met dom-zijn bedoel ik : lage educatie hebben.

Ja dan heb je wel gelijk :).
 
Wat ook grappig is dat je de ruziezoekers.probleemmakers altijd makkelijk herkent, leren jasjes/bontkraag , petjes opgeschorenkop of matje

overal kleden ze zich hetzelfde


:roflol:

over generaliseren gesproken.

dus iemand die er netjes uitziet, zou dat niet kunnen doen?
 
??????????????????????????

Nee niet echt.

Ik heb het over de feit dat ze slim en arm was.
Dus niet iedereen die arm is hoeft dom te zijn.

Haar ouders arm
Zij omdat haar ouders arm waren ook arm
Zij slim
Studeren
Kassa
Niet meer arm
 
:roflol:

over generaliseren gesproken.

dus iemand die er netjes uitziet, zou dat niet kunnen doen?

de marokkanen die zich netter kleden zijn meestal de slimmere die serieus ene opleiding volgen
 
wat is daar dan mee, die herken je echt niet op straat, en je hebt er nooit last van of wel??

Criminele circuit zit er vol van, en het zijn op straat ook niet bepaald de lievertjes.
 
Criminele circuit zit er vol van, en het zijn op straat ook niet bepaald de lievertjes.

:orly:

ik heb in ieder geval nog nooit last gehad van een joegoslaaf, wat ik niet kan zeggen van negers en marokkanen
 


:roflol:

eigenlijk zou er een keer een turk met een leren jas, bontkraag, opgeschoren kop en air maxies (je kent het wel) op jou af moeten stappen en jou iets moeten vragen. wel zorgen dat je je tasje dicht houdt en sta vast klaar om weg te rennen.:roflol:


het is zo makkelijk om mensen in hokjes te plaatsen, maar aangezien jouw inlevingsvermogen nihil is, snap ik zelf ook niet waarom ik hierop inga.

zie alles maar lekker zwart-wit:thumbs:
 
Back
Naar boven