MuscleMeat

Marokkaan naar verhouding vaker op de vuist

Bezoekers in dit topic

Haha, in je eigen topic sprak je nog over 80% :D

Epic math skills..

3 + Whatever = Het antwoord dat mij het beste uitkomt :D

gast dat zijn gewoon schattingen, 60-80% ofzo. ik ben geen analist maar dit bij mij komt dit beeld over
 
107% is crimineel!
 
Nou ik heb ff de topic doorgelezen maar er is wel degelijk een verschil tussen turken en marokkanen. zeker als je kijkt naar het gemiddelde van arrestaties turken worden gemiddeld bijna net zovaak gearesteerd als een nederlander daarin tegen ligt het gemiddelde van marokanen 5x zo hoog als nederlanders of turken.

straattereur word over het algemeen gedaaan door marokanen en antillianen dat is gewoon een aangetoond feit waar je niet omheen kan.
 
Het zijn inderdaad feiten dat bepaalde groepen crimineler zijn dan andere maar wat gaan 'we' doen met dit soort feiten? Schiften op basis van afkomst bij migratie? Marokkanen of Antillianen met een Nederlands paspoort uitzetten?

Het eerste is zo goed als onmogelijk en waarschijnlijk in strijd met tig verdragen die Nederland ook heeft ondertekend. Het laatste is onmogelijk aangezien je alleen personen kan uitzetten als ze geen Nederlandse nationaliteit hebben en zelfs dan zijn de mogelijkheden beperkt.

Grote steden problematiek los je niet op met eenvoudige oplossingen, net zo min als je criminaliteit bij bepaalde groepen zomaar even oplost. Ook niet door de grenzen te sluiten, bijna iedere samenleving zal een groep marginalen kennen waarbij een gedeelte van die marginalen voor overlast zorgen. Ook bij gesloten grenzen.
 
her opvoeden;)

duidelijk maken wat wel kan en wat niet.....anders forse sanctie's toon eens daadkracht als regering,horen de stem van het volk te zijn en wat de meerderheid denkt kan je niet alleen hier op dit forum lezen.....;)
 
Het zijn inderdaad feiten dat bepaalde groepen crimineler zijn dan andere maar wat gaan 'we' doen met dit soort feiten? Schiften op basis van afkomst bij migratie? Marokkanen of Antillianen met een Nederlands paspoort uitzetten?

Het eerste is zo goed als onmogelijk en waarschijnlijk in strijd met tig verdragen die Nederland ook heeft ondertekend. Het laatste is onmogelijk aangezien je alleen personen kan uitzetten als ze geen Nederlandse nationaliteit hebben en zelfs dan zijn de mogelijkheden beperkt.

Grote steden problematiek los je niet op met eenvoudige oplossingen, net zo min als je criminaliteit bij bepaalde groepen zomaar even oplost. Ook niet door de grenzen te sluiten, bijna iedere samenleving zal een groep marginalen kennen waarbij een gedeelte van die marginalen voor overlast zorgen. Ook bij gesloten grenzen.

Massaal op Geert stemmen.
 
Massaal op Geert stemmen.

idd dan begrijpen ze het in Den Haag misschien pas, gaan ze zich afvragen waarom er zoveel op Geert stemmen. Ik heb natuurlijk liever iemand als Pim Fortuyn maar momenteel lijkt Geert de beste keuse voor dit soort problemen serieus aan te pakken ipv dat softe gedoe.

Alcohol en drugs zijn vaak de katalysator voor een geweldsuitbarsting
en dan zijn ze nu wel allemaal braaf de ramadan aan het doen :roflol: nep gelovigen
 
Uitmoorden??
 
Ik wist niet dat fist****en zo populair was in deze bevolkingsgroep...
 
Feit is ook dat deze jongens misschien wel liever helemaal niet op het leidseplein willen staan, maar lekker warm binnen in een discotheek. Maar daar komen veel van die boys niet binnen, stelselmatig geweigerd worden op valse gronden, welk effect heeft dat op je?

Ik zou ook er ook agressief van kunnen worden. Werd laatst nog met een groep vrienden geweigerd, twee van hen (Surinaams) mochten niet naar binnen. :yell:
 
Marokanen met een bepaalde kledingssT (de sT die iedereen wel kent) zijn niet altijd gewelddadig, dat heb ik niet gezegd.Jij maakt ervan dat ik dat denk.

Die marokanen kun je ook weer in heel veel hokjes plaatsen.Alleen het hokje waar een nederlander in zit kun je bijna nooit een marokaan in stoppen.

Is wel veilig he? zo'n hokje? Dat noemen ze nou xenofobie :thumbs:
 
Standaard reacties (excuses) van linkse mensen:

- ze kunnen er niet aan doen, ze krijgen geen kansen en dus worden ze gefrustreerd

- het is een gevolg op het racisme en de discriminatie door blanken/autochtonen

- ze vervelen zich, de overheid doet onvoldoende om recreatie mogelijk te maken

- en meer blabla

Correcte reactie (centrum-rechts)

- iedereen is verantwoordelijk voor eigen gedrag, met name de ouders dragen ook een grote verantwoordelijkheid in de opvoeding. Andere allochtonen integreren beter tot goed, dus het ligt niet aan externe maar aan interne factoren.

Kan me wel vinden in je post, maar de conclusie in de laatste zin slaat nergens op. Het is onmogelijk om voor iedereen de enige en dezelfde oorzaak te vinden. Dit zal een diffuus geheel zijn en alle factoren die je noemt, en meer nog, die hierbij een rol spelen.

Bottomline is inderdaad dat men verantwoordelijk blijft voor de eigen daden, maar het is niet voor niets dat een rechter ook naar de context van het geheel wenst te kijken.
 
Kan me wel vinden in je post, maar de conclusie in de laatste zin slaat nergens op. Het is onmogelijk om voor iedereen de enige en dezelfde oorzaak te vinden. Dit zal een diffuus geheel zijn en alle factoren die je noemt, en meer nog, die hierbij een rol spelen.

Bottomline is inderdaad dat men verantwoordelijk blijft voor de eigen daden, maar het is niet voor niets dat een rechter ook naar de context van het geheel wenst te kijken.

idd,toch mag het niet zo zijn dat er omstandigheden zijn,door hun gedrag etc gecreerd,dat de rechter het op verzachtende omstandigheden gooit,en het probleem niet oplost.Feit is dat die groep volgens eigen zeggen thuis en op straat wordt opgevoed.......wat ik zie bij hun zelf is dat ze maar 1 ding erg goed berijpen en dat is TIKMANS!!!

verder heeft het ook te maken met "haantjes"gedrag.
 
Het zijn inderdaad feiten dat bepaalde groepen crimineler zijn dan andere maar wat gaan 'we' doen met dit soort feiten? Schiften op basis van afkomst bij migratie? Marokkanen of Antillianen met een Nederlands paspoort uitzetten?

Het eerste is zo goed als onmogelijk en waarschijnlijk in strijd met tig verdragen die Nederland ook heeft ondertekend. Het laatste is onmogelijk aangezien je alleen personen kan uitzetten als ze geen Nederlandse nationaliteit hebben en zelfs dan zijn de mogelijkheden beperkt.

Grote steden problematiek los je niet op met eenvoudige oplossingen, net zo min als je criminaliteit bij bepaalde groepen zomaar even oplost. Ook niet door de grenzen te sluiten, bijna iedere samenleving zal een groep marginalen kennen waarbij een gedeelte van die marginalen voor overlast zorgen. Ook bij gesloten grenzen.

heropvoeden dan maar?

en dan zorgen dat het voor die groepen een stuk minder aantrekkelijker wordt in NL wanneer ze hun eigen gang willen gaan?
;)
 
Back
Naar boven