MuscleMeat

Marokkaan naar verhouding vaker op de vuist (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Nou vrij logisch deze statistieken. De allochtonen bevinden zich in het algemeen in een lagere sociale context. Een rol waarin ze geduwd worden, maar waarvoor ze ook zelf voor een stuk verantwoordelijk zijn.
In lagere klasse is het algemeen bekend dat er meer criminaliteit is, zowel voor de autochtoon als de allochtoon.
 
Wat is de tussestand van de 'welke ethnische minderheid is het gevaarlijkst?' verkiezing?

Wisten jullie dat negers een grote lul hebben en aziaten juist een kleintje?
 
Pas je maar aan, aan ons cultuur arnoldfan. De onze is gewoon beter. Kap je hoofdhuid maar af!

whaha , ik mij aanpassen aan jou cultuur, ik zou mezelf liever ophangen mafkees, vieze haatzaaiende moslim ben je :roflol:
 
Marokanen met een bepaalde kledingssT (de sT die iedereen wel kent) zijn niet altijd gewelddadig, dat heb ik niet gezegd.Jij maakt ervan dat ik dat denk.

Die marokanen kun je ook weer in heel veel hokjes plaatsen.Alleen het hokje waar een nederlander in zit kun je bijna nooit een marokaan in stoppen.


nee mijn reactie is niet op jou maar op modric, zoals je ziet. en ik reageerde op jou naar aanleiding van jouw reactie "omg"


:eek: over aziaten heb ik ok zo mijn bedenkingen;)


:roflol:

nou ja, hoe dat zo? ik weet dat pinda's ook bekend staan om "rellen". maar dat wil (voor de zoveelste keer) niet zeggen dat iedereen zo is;)

als iemand iets is overkomen door een bepaald persoon (bijv een allochtoon), is zijn kijk op de werkelijkheid ten aanzien van allochtonen verandert en heeft hij een andere werkelijkheid dan hij in eerste instantie had. wat zich natuurlijk ook uit in zijn denkwijze en handelingen.
 
kunnen we trouwens voor deze eindeloze diccussie geen extra sub-forum aanmaken ? :D
 
Dat kun je niet makkelijk omschrijven, het is een hokje hoe een echte nederlander is, en zo is een allochtoon niet, omdat het gewoon andere mensen zijn.

En dan heb ik het helemaal niet over geweld maar ook over het algemeen.


alstublieft "arnoldfan". aangezien jij een echte Nederlander bent, verwoord jezelf dan ff wat beter.

je bedoelt dus milieu, religie, gebruiken;)
 
nee mijn reactie is niet op jou maar op modric, zoals je ziet. en ik reageerde op jou naar aanleiding van jouw reactie "omg"





:roflol:

nou ja, hoe dat zo? ik weet dat pinda's ook bekend staan om "rellen". maar dat wil (voor de zoveelste keer) niet zeggen dat iedereen zo is;)

als iemand iets is overkomen door een bepaald persoon (bijv een allochtoon), is zijn kijk op de werkelijkheid ten aanzien van allochtonen verandert en heeft hij een andere werkelijkheid dan hij in eerste instantie had. wat zich natuurlijk ook uit in zijn denkwijze en handelingen.


Pinda's zijn allemaal hetzelfde...allemaal rellen en grote bek...vooral die Wibi Soerjadi
 
Als mensen zich vervelen en niets te doen hebben krijgen ze sneller de neiging om mensen lastig te vallen.
moeten ze gaan werken of leren. altijd wat te doen als je wat wilt doen.
niks doen is een keuze, vervelend gedrag voortkomend hieruit is ook gewoon een keuze.

Arme mensen zijn VAAK dom.
Mensen die het niet al te breed hebben studeren ook niet intensief dan mensen die het al goed hebben. Hier worden de goede, deftige scholen bevolkt door rijke belgen en de k*tscholen door mustafa en habib.

Met dom-zijn bedoel ik : lage educatie hebben.



Dom doordat ze arm zijn. Ik heb de indruk dat arme mensen niet zo intensief bezig zijn met de educatie van hun kinderen. Ze hebben zelf al een vermoeiend arbeidersleven dat ze weinig interesse tonen voor andere zaken. En als de kinderen niet genoeg gestimuleerd worden, gaan ze zich minder concentreren op school. Veel turken hier zijn vb school-dropouts. De ouders vinden het niet erg: ach ja, hij werkt, dat is goed...:rolleyes:
denk dat dat wel meevalt, heb zat jongens in de klas met arme ouders.
 
valt me trouwens op dat niemand hier iets zegt over het feit dat het over verdachten gaat en niet daadwerkelijke schuldigen. zou dus ook prima racisme kunnen zijn.
 
valt me trouwens op dat niemand hier iets zegt over het feit dat het over verdachten gaat en niet daadwerkelijke schuldigen. zou dus ook prima racisme kunnen zijn.

Hoezo? Het zijn negerts, die zijn altijd schuldig, of ze nu verdacht zijn of niet.

emo.gif
 
niet verrassend, uit onderzoek is zelfs gebleken dat bij sommige groepen er 5 keer meer misdaden worden gepleegd!!!
 
Back
Naar boven