Fitness Seller

Nieuws Marokkaanse jeugd: Nederland te soft

Bezoekers in dit topic

Goh, wat een verrassing. Iemand suggesties voor zwaardere straffen? Wel realistisch blijven ;)

Schouderklopje geven, en zeggen; 'Niet meer doen, hè?'. Lijkt me voldoende.
 
de aidsnaald erin;)
 
de aidsnaald erin;)

Doet me denken aan die Zuid-Afrikaanse arts in de tijd van de apartheid. Hij moest van de overheid een dodelijk ziekte ontwikkelen die alleen donkere mensen konden krijgen
 
Doet me denken aan die Zuid-Afrikaanse arts in de tijd van de apartheid. Hij moest van de overheid een dodelijk ziekte ontwikkelen die alleen donkere mensen konden krijgen

:o
 
ok dus 1/3 vind het te soft. en 66% dus niet. omdat ze het wel fijn vinden en ervan kunnen profiteren.

pff wat een bericht weer.

90% v/d nederlanders vindt het te soft was een beter bericht geweest.
 
laat ze het even zelf oplossen.. roeien ze zichzelf maar uit.. ben er toch allang klaar mee!
 
Weet je wat het probleem is. Niet dat de straffen niet zwaar genoeg zijn maar de hele samenleving zegt gewoon niets als jongeren wat fout doen. Er is geen RESPECT meer. Vroeger was er meer een gemeenschapsgevoel en had je respect voor je buren en mensen uit je gemeenschap etc. nu zie je dat niet meer. iedereen is heel individualistisch en je hebt maar wat van **** you ik doe wat ik wil.

Vroeger waren er altijd wel volwassenen in de buurt die je meteen op je plaatst zetten als je geen respect toonde of vandalisme uithaalde. Nu zegt niemand nog wat en leeft iedereen ermaar op los zonder de verantwoordelijk te nemen voor zijn daden.
 
Nederland is te soft voor haar eigen goed, op meerdere vlakken trouwens. België idem. Een rechtvaardig maar streng beleid is het beste. Niet overdrijven, maar ook zeker geen softe linkse flauwekul.
 
Weet je wat het probleem is. Niet dat de straffen niet zwaar genoeg zijn maar de hele samenleving zegt gewoon niets als jongeren wat fout doen. Er is geen RESPECT meer. Vroeger was er meer een gemeenschapsgevoel en had je respect voor je buren en mensen uit je gemeenschap etc. nu zie je dat niet meer. iedereen is heel individualistisch en je hebt maar wat van **** you ik doe wat ik wil.

Vroeger waren er altijd wel volwassenen in de buurt die je meteen op je plaatst zetten als je geen respect toonde of vandalisme uithaalde. Nu zegt niemand nog wat en leeft iedereen ermaar op los zonder de verantwoordelijk te nemen voor zijn daden.


klopt niet helemaal.. niemand DURFT nog wat te zeggen want als je wat zegt steken ze je kapot.. ik zeg optyfen met de (...)leijers!!!!!! hulde aan Fortuijn en Wilders.. mensen die durven te zeggen wat ze vinden..!(al brengt hun dat niet in een ideale positie, toch respect!)
 
Schouderklopje geven, en zeggen; 'Niet meer doen, hè?'. Lijkt me voldoende.

Dus van jou mogen de straffen blijven zoals ze nu zijn....??:rolleyes:
 
Back
Naar boven