MuscleMeat

Nieuws Marokkanen bedreigen TV-maker

Bezoekers in dit topic

Strong80

Advanced Bodybuilder
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 mrt 2003
Berichten
1.092
Waardering
69
Marokkanen bedreigen TV-maker

[foto]http://www.vlaamsbelang.org/fotos/thumbs/thumb_act_20081107tvmaker.jpg[/foto]07.11.2008 10.34u - De bekende Nederlandse televisiemaker Prem Radhakishun is onlangs bedreigd door allochtone jongeren. De reporter van Surinaamse afkomst maakte opnames in Den Haag en werd er plots omsingeld door een twintigtal Marokkaanse jongeren. Radhakishun wist uiteindelijk zonder kleerscheuren weg te komen, maar houdt een zware kater over aan het avontuur. Het is trouwens niet de eerste keer dat hij bedreigd werd. “Ik vrees dat ik er eentje helemaal in elkaar trap de volgende keer”, zegt de tv-journalist.

Radhakishun is een vurige minnaar van de diversiteit en de multiculturele samenleving, maar daar hebben zijn Marokkaanse belagers duidelijk lak aan. “Ik wil geen hele groep over één kam scheren”, klinkt het aangeslagen, “maar het zijn bijna altijd Marokkaanse jongeren van 13 tot 19 jaar”.

De televisiemaker heeft een linkse stempel en heeft dat ook nooit weggestoken in zijn programma’s. Maar, met de dagelijkse realiteit en zijn slechte ervaringen is de linkse liefde voor het multiculturele sprookje intussen flink bekoeld. “Een tasjesdief die wordt doodgereden. Ik vind het inmiddels perfect.” Maar, zo voegt hij er aan toe: “Dat wil ik niet. Ik wil van alle mensen blijven houden. Maar ik wil ook gewoon met de trein en de tram kunnen rijden. Gewoon op straat kunnen lopen en mijn werk doen zonder dat de norm is dat ik belaagd kan worden.” Klare taal uit – hoe noemt men dat ook weer?- ‘onverdachte hoek’.
Wanneer gaat de Nederlandse politiek kleur bekennen en het marokkaanse tuig uit de straten vegen ???
 
EricR kom er maar in.:D
Tuig is het! Kim jong Il zou er wel raad mee weten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Ze moeten gewoon dat k*tjong flinke straffen geven en bij de tweede keer het land uit. Maar om dit door te drukken zullen we toch echt een ander bestuur moeten krijgen in Nederland.
 
waar is mijn reactie gebleven???
 
Nul-tolerantie, na herhaalde criminele feiten of feitjes, meteen uitwijzing.
 
waar is mijn reactie gebleven???

Da's idd wel vaag ja, dat ie weg is. Aan de andere kant, de slotopmerking van de topicstarter was:

Wanneer gaat de Nederlandse politiek kleur bekennen en het marokkaanse tuig uit de straten vegen

Lijkt me dus alles met politiek te maken te hebben, dat vroeg jij je toch af?
 
Ze moeten die ouders eerst aanpakken.. daar gaat het al fout..
 
Ze moeten die ouders eerst aanpakken.. daar gaat het al fout..

Dat kom omdat die de nederlands gesproken instructies van oom agent niet snappen...
 
Wie bedreigen ze eigenlijk niet?
 
EricR kom er maar in.:D
Tuig is het! Kim jong Il zou er wel raad mee weten.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha zowiezo! Ze zouden beter zo iemand in Belgie aan de macht zetten!
 
Back
Naar boven