XXL Nutrition

Shocking Marokkanen mishandelen zwangere vrouw, baby sterft. Noemen haar negerhoer. Arabische lente komt naar

Bezoekers in dit topic

hardcorebuilder

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
16 apr 2006
Berichten
11.389
Waardering
358
media_xl_1198167.jpg


Een zwangere Amsterdamse die op de Nieuwendijk door vijf Marokkaanse mannen was mishandeld, is kort daarop te vroeg bevallen, waarna de baby is overleden.

De 26-jarige vrouw van Marokkaanse komaf liep 26 maart met haar Surinaamse vriend op de Nieuwendijk. De vijf mannen, rond de twintig, liepen achter hen. Het groepje schold haar uit voor 'negerhoer'.

Haar vriend reageerde, waarop bij de Beurspassage een vechtpartij ontstond. Ook de vrouw werd geduwd, geslagen en geschopt.

De belagers werden gearresteerd, de vrouw liet zich in een ziekenhuis onderzoeken. Haar verwondingen leken mee te vallen, maar op 4 april werd het kind te vroeg geboren, waarna het overleed. (Paul Vugts)

http://www.parool.nl/parool/nl/4024...012/05/05/Baby-na-straatruzie-overleden.dhtml
 
pakken ze tegenwoordig ook al hun eigen volk ?
het wordt met de dag erger joh..
 
pakken ze tegenwoordig ook al hun eigen volk ?
het wordt met de dag erger joh..
Ja eerwraak, want ze ging met een neger.

Echt een verrijking voor ons land al die gezellige cultuurtjes :D
 
The North African virus is even atacking it's own kind.
 
1. marokkanen zijn strict genomen ook negers
2. Kind is 9 dagen na de mishandeling geboren, hoe kan je dit enigszins met bewijzen linken aan de mishandeling.
 
Leuk dat de krant zelf zegt dat het marrokanen zijn, de belgische kranten mogen de nationaliteit niet meer vernoemen :rolleyes:
 
Leuk dat de krant zelf zegt dat het marrokanen zijn, de belgische kranten mogen de nationaliteit niet meer vernoemen :rolleyes:

Ze doen het toch hoor , aleen als het over een Belg gaat (STIB afaire van vorige maand)
 
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

strikes again.
 
Marokkanen hebben echt het kleine-lul syndroom.
 
En omstanders doen er weer niks aan natuurlijk.
Een baksteen naar hun harses flikkeren moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.

pakken ze tegenwoordig ook al hun eigen volk ?
het wordt met de dag erger joh..

Is voor laffaards veel makkelijker zwakkere te pakken zoals vrouwen.

1. marokkanen zijn strict genomen ook negers
2. Kind is 9 dagen na de mishandeling geboren, hoe kan je dit enigszins met bewijzen linken aan de mishandeling.

Bewijzen niet, maar je kan natuurlijk wel bedenken dat mishandeling niet echt gezond en bevorderend is.
En dat zet je natuurlijk wel aan het denken.
 
1. marokkanen zijn strict genomen ook negers
2. Kind is 9 dagen na de mishandeling geboren, hoe kan je dit enigszins met bewijzen linken aan de mishandeling.
1. klopt; zand negers
2. jij wellicht niet, maar mensen die medisch onderlegd zijn kunnen dit wel.
 
hey ik heb last van buikpijn en moet zometeen naar mn vriendin toe weet iemand wat ik hier snel aan kan doen

veel water drinken??
 
En omstanders doen er weer niks aan natuurlijk.
Een baksteen naar hun harses flikkeren moet toch niet zo moeilijk zijn zou je zeggen.



Is voor laffaards veel makkelijker zwakkere te pakken zoals vrouwen.



Bewijzen niet, maar je kan natuurlijk wel bedenken dat mishandeling niet echt gezond en bevorderend is.
En dat zet je natuurlijk wel aan het denken.

Persoonlijk vind ik het te ver gezocht 9 dagen later. Helemaal als er vermeld wordt dat er na de check up niets aan de hand was. Dus om nu zon artikel gaan publiceren waarin het lijkt alsof het 100% de schuld van die marokkanen is vind ik niet kunnen. Neemt niet weg dat ze persoonlijk allemaal de vuurpeloton zou geven voor hun laffe daad.

---------- Post toegevoegd Sun 6 May 2012 om 14:06 ----------

hey ik heb last van buikpijn en moet zometeen naar mn vriendin toe weet iemand wat ik hier snel aan kan doen

veel water drinken??

Als de donder naar eerste hulp, je gaat bevallen vriend. Congratz
 
Gewoon alle 5 vermoorden en hun familie ook killen ruimt mooi op.
 
Back
Naar boven