XXL Nutrition

Marokkanendiscussies zat!!

Bezoekers in dit topic

modric

Competitive Bodybuilder
10 jaar lid
Lid geworden
15 sep 2007
Berichten
1.869
Waardering
0
Hoelang kan je over die parasieten doorgaan, ze blijven hetzelfde, steeds maar weer dat gezeik hier, tv op internet, de ene dag bedreigen ze ambulancebroeders en dan is er weer een varken dat niet op wil staan voor de rechter.
 
bij pauw en witteman zijn ze ook al bezig:shoot:

Ik stel voor om hier niet verder te discusseren en doortegaan op dee manier:cool:

xvdxu.jpg
 
:rolleyes:.....ga maar lekker slapen,komt goed :aai:
 
Alle Marokkanendiscussies terug naar eigen land!
 
whaha, die plaatjes!
 
Je begint zelf eentje, kansloos dit hoor. Weltrusten.
 
Dat is een Turk, geen marokkaan. Kies een ander foto!
 
Hoe langer er over dit soort negatief gedrag aandacht aan besteed word des te meer krijg je twee deling. Veel nederlanders denken alle marokanen randdebielen zijn. En veel marokanen denken dat alle nederlanders discrimineren. Zo houden we het gezellig...

Een beter milieu begint bij jezelf...... ;)
 
Hoe langer er over dit soort negatief gedrag aandacht aan besteed word des te meer krijg je twee deling. Veel nederlanders denken alle marokanen randdebielen zijn. En veel marokanen denken dat alle nederlanders discrimineren. Zo houden we het gezellig...

Een beter milieu begint bij jezelf...... ;)

beiden hebben gelijk, toch?
:D
 
Het valt me op dat iedereen in doem scenario's denkt. Je moet het zien in het tijds beeld. Werkeloosheid, armoede, geen gelijke kansen, 9-11 (vandaag), het nieuws etc.
Over een paar jaar zal het wel weer rustiger worden. Ik heb met veel marokanen op school gezeten was super gezellig!
 
Hoelang kan je over die parasieten doorgaan, ze blijven hetzelfde, steeds maar weer dat gezeik hier, tv op internet, de ene dag bedreigen ze ambulancebroeders en dan is er weer een varken dat niet op wil staan voor de rechter.


blijven toch echt mensen hoor!
 
Feit is dat een bepaalde zeer grote groep Marokkanen gewoon voor veel onrust zorgen. In verschillende problemen duiken ze op: Homo's mishandelen, loverboys, inbraken, overvallen, ambulance mederwekers dwars zitten en bedreigen, zware mishandeling, verkachting, moord.

Het is absurd dat alle Marokkanen hierin betrokken worden. De andere Marokkanen schamen zich dood voor het tuig.

Op deze manier wordt het alleen maar erger, en niemand die iets doet.


Amsterdamse burgemeester Job Cohen en Farid Azarkan, directeur van het Samenwerkingsverband van Marokkanen in Nederland (SMN), gaan met elkaar in debat over de vermeende stigmatiserende uitlatingen van Cohen. Cohen zou hebben gezegd dat er bij bedreiging van ambulancemedewerkers vaak Marokkanen zijn betrokken. Hij deed die uitspraak naar aanleiding van de bedreigingen van hulpverleners in Amsterdam-West afgelopen week. Farid Azarkan vindt de link van de bedreigingen met Marokkaanse jongeren onterecht.

Ik snap die Azarkan niet, want het is een feit dat er Marokkaanse jongeren bij betrokken zijn geweest, en helaas in alle gevallen van de ambulance bedreigingen was dat het geval. Hoe kan hij nou beweren dat de link onterecht is. Er is een bepaalde groep in Nederland die het veroorzaakt, en dat moet aangepakt worden.

En dan vind ik het echt hartverscheurend wanneer er een uitgeprocedeerd gezin Nederland moet verlaten terwijl dit sooirt tuig hier wel mag leven. Ik weet dat de wet wat anders zegt, maar het is gewoon niet eerlijk.
 
marokkanen zijn geen loverboys hoor, dan moet je bij de antilianen/surinamers zijn
 
Jij snapt het hele punt niet.

We mogen nooit stoppen met het discussiëren hier over omdat dit een groot maatschappelijk probleem is dat moet worden aangepakt.
 
Back
Naar boven