AndroidHealthClinic

Marokkanendiscussies zat!!

Bezoekers in dit topic

Inderdaad, jullie tonen niet voldoende respect. Misschien dat buigen bij iedere mocro die je tegen komt helpt.
Blijven volhouden, het kan een tijdje (lees: eeuwen) duren voordat je resultaat ziet.
 
Ik verwoorde het gewoon even vanuit het standpunt van die arme rakkers die niet aanvaard worden door de maatschappij en het altijd ooh zo moeilijk hebben. Words from the streets.. peace out..ofzoiets
 
Inderdaad, jullie tonen niet voldoende respect. Misschien dat buigen bij iedere mocro die je tegen komt helpt.
Blijven volhouden, het kan een tijdje (lees: eeuwen) duren voordat je resultaat ziet.
Hoop dat dit sarcasme is :o
 
Verhuis maar eens deze kant op dan. (omg. Venlo)

Dat ligt dan toch voor een groot gedeelte aan jezelf, Cirkel. Ik heb nooit problemen met Marokkanen, en kom ook uit die regio. (er zullen er heus wel genoeg zijn die voor problemen zorgen, eerlijk is eerlijk. Maar dan nog... :p)
 
Jij snapt het hele punt niet.

We mogen nooit stoppen met het discussiëren hier over omdat dit een groot maatschappelijk probleem is dat moet worden aangepakt.

1 ding KARMA
 
Elke marokkaan die ik ken van hier bij ons , zit er geen enkele tussen die een vaste job heeft, allen dealen ze coke en hasj en bijna allemaal hebben ze al MEERDERE KEREN in t gevang gezeten. Ken dan terug weer veel meer Belgen en daarvan heeft toch 90% een vaste job en heeft er misschien al 10% eens in t gevang gezeten. Dat is wat ik rond mij zie. Hoe gaat er mij dan iemand proberen te overtuigen dat marokkanen toch een deftig volk is waar je geen problemen mee hebt ??

Misschien wat verder kijken dan je inner city hoodlum.
 
Misschien wat verder kijken dan je inner city hoodlum.

ja tuurlijk precies of in Gent zit het vol met ZALIGE marokkanen.. en in Brussel zitten al de slechte hé

en als je goed leest dan staat er dat ik verwoord wat ik direct rond mij zie
 
Elke marokkaan die ik ken van hier bij ons , zit er geen enkele tussen die een vaste job heeft, allen dealen ze coke en hasj en bijna allemaal hebben ze al MEERDERE KEREN in t gevang gezeten. Ken dan terug weer veel meer Belgen en daarvan heeft toch 90% een vaste job en heeft er misschien al 10% eens in t gevang gezeten. Dat is wat ik rond mij zie. Hoe gaat er mij dan iemand proberen te overtuigen dat marokkanen toch een deftig volk is waar je geen problemen mee hebt ??

elke marokkaan die voor de 3e keer de gevangenis inmoet, na zijn straf direct het vliegtuig in...........ook al zijn ze in Belgie of NL geboren: kwestie van heropvoeden a la persona non grata!

als je niet begrijpt wat ik zeg moet je de standpunten van de PVV maar eens doornemen, Geert Wilders is daar dol op!
:mad:
 
karma voor de Klusmier :thumb::yes:
 
Marokkanen zijn BAAS!:cool:
 
elke marokkaan die voor de 3e keer de gevangenis inmoet, na zijn straf direct het vliegtuig in...........ook al zijn ze in Belgie of NL geboren: kwestie van heropvoeden a la persona non grata!

als je niet begrijpt wat ik zeg moet je de standpunten van de PVV maar eens doornemen, Geert Wilders is daar dol op!
:mad:

Klus for president ?
 
elke marokkaan die voor de 3e keer de gevangenis inmoet, na zijn straf direct het vliegtuig in...........ook al zijn ze in Belgie of NL geboren: kwestie van heropvoeden a la persona non grata!

als je niet begrijpt wat ik zeg moet je de standpunten van de PVV maar eens doornemen, Geert Wilders is daar dol op!
:mad:

Als een Marokkaan in Nederland of in Belgie geboren is en het heeft een paspoort van dat land dan heeft het dezelfde rechten en plichten als elk inwoner van dat land en kan ie niet 'op het vliegtuig gezet worden' dus dat is een beetje een domme stelling... domme stellingen zijn overigens niet vreemd voor de PVV aanhang.. nou zeg ik niet dat jij dat bent overigens..
 
de bedoeling van dit topic is dus helemaal mislukt!!
 
elke marokkaan die voor de 3e keer de gevangenis inmoet, na zijn straf direct het vliegtuig in...........ook al zijn ze in Belgie of NL geboren: kwestie van heropvoeden a la persona non grata!

als je niet begrijpt wat ik zeg moet je de standpunten van de PVV maar eens doornemen, Geert Wilders is daar dol op!
:mad:

Net zoals ze met jou hebben gedaan na je TBS + dwangverpleging?
 
elke marokkaan die voor de 3e keer de gevangenis inmoet, na zijn straf direct het vliegtuig in...........ook al zijn ze in Belgie of NL geboren: kwestie van heropvoeden a la persona non grata!

als je niet begrijpt wat ik zeg moet je de standpunten van de PVV maar eens doornemen, Geert Wilders is daar dol op!
:mad:

Wat dacht je van de 2de keer.
 
Back
Naar boven