AndroidHealthClinic

Marokkanendiscussies zat!! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Ik ken eigenlijk maar één Marrokkaan en dat is mijn buikdanslerares en die mag ik wel.

Misschien dat al die vervelende Marrokanen bij jullie in de straat wonen ofzo, maar in het dagelijks leven zie ik het probleem uberhaupt niet.

daar noem je ook de gemiddelde marrokaan ..
 
Ik ken eigenlijk maar één Marrokkaan en dat is mijn buikdanslerares en die mag ik wel.

Misschien dat al die vervelende Marrokanen bij jullie in de straat wonen ofzo, maar in het dagelijks leven zie ik het probleem uberhaupt niet.
Verhuis maar eens deze kant op dan. (omg. Venlo)
 
@ mocrohaterz, zet Ali B of Yes-R op en ga lekker chillen'. Meer dan dat ga je toch niet doen...
 
Dat is een excuus om hun eigen volk schoon te praten, nederlanders plegen over het algemeen zeer weinig extreme misdaden.


Sommige extreem linkse rakkers beweren zelfs dat er meer autochtonen criminelen zijn.

:roflol:

tuurlijk jongen:aai:
 
Holy shit, als ik dit topic lees kan ik net zo goed naar een familiegesprek van de tokkies luisteren...wat een laag niveau zeg. Marokkanen bevestigen volgens jullie keer op keer de vooroordelen die men heeft, maar volgens mij doen jullie hetzelfde wat bodybuilders betreft.
 
Ik ken eigenlijk maar één Marrokkaan en dat is mijn buikdanslerares en die mag ik wel.

Misschien dat al die vervelende Marrokanen bij jullie in de straat wonen ofzo, maar in het dagelijks leven zie ik het probleem uberhaupt niet.

hahahahaaha :roflol:

leuk voorbeeld...maar sowieso, marokkanen met een fulltime baan en vaak wat ouder (geen tiener meer) zorgen niet voor overlast.

of ben je zo wereldvreemd dat je je niet kan voorstellen dat ze overlast veroorzaken? (waar ik woon gebeurd dat zat iig!)
 
Holy shit, als ik dit topic lees kan ik net zo goed naar een familiegesprek van de tokkies luisteren...wat een laag niveau zeg. Marokkanen bevestigen volgens jullie keer op keer de vooroordelen die men heeft, maar volgens mij doen jullie hetzelfde wat bodybuilders betreft.

volgens mij deed je het net (weer) :o
 
Even een plaatje om het topic wat op te vrolijken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Holy shit, als ik dit topic lees kan ik net zo goed naar een familiegesprek van de tokkies luisteren...wat een laag niveau zeg. Marokkanen bevestigen volgens jullie keer op keer de vooroordelen die men heeft, maar volgens mij doen jullie hetzelfde wat bodybuilders betreft.
Het is dwaas om te veralgemenen, maar je moet soms wel durven toegeven dat waar rook is, ook vuur is. Niet voor niets praat men zo vaak over de problematiek rond integratie en dan vooral wat betreft de marokkanen. Ze zijn een volk dat van nature toch wat agressiever lijkt en anderzijds ook moeilijk integreren in landen waar ze komen wonen. Wie dat niet ziet heeft oogklepen op. Verder ken ik marokkanen die zich prima gedragen en zelfs hogere studies doen. Maar om nu te zeggen dat dit een meerderheid is? Nee.
 
Het is dwaas om te veralgemenen, maar je moet soms wel durven toegeven dat waar rook is, ook vuur is. Niet voor niets praat men zo vaak over de problematiek rond integratie en dan vooral wat betreft de marokkanen. Ze zijn een volk dat van nature toch wat agressiever lijkt en anderzijds ook moeilijk integreren in landen waar ze komen wonen. Wie dat niet ziet heeft oogklepen op. Verder ken ik marokkanen die zich prima gedragen en zelfs hogere studies doen. Maar om nu te zeggen dat dit een meerderheid is? Nee.

Als je ernstige gebeurtenissen leest in de krant zijn het toch ook altijd Marokkanen, tuurlijk zit er wel is eens een Nederlander tussen, maar als je dat bekijkt in verhouding met hoeveel Nederlanders en hoeveel Marokkanen er hier wonen, dan is het wel verdacht dat Marokkanen er alsnog bovenuit steken.

En hoevaak lees je nou dat die of die bedreigd is door Chinezen, het is altijd dat ene k*tvolk, en tuurlijk zie je wel eens een goeie, maar de Marokkanen waarvan ik dacht dat is een toffe gozer, die zijn bij mij op 1 hand te tellen.
 
Ik ken eigenlijk maar één Marrokkaan en dat is mijn buikdanslerares en die mag ik wel.

Misschien dat al die vervelende Marrokanen bij jullie in de straat wonen ofzo, maar in het dagelijks leven zie ik het probleem uberhaupt niet.

+1. Ik woon in één van de meest multiculturele wijken van Utrecht en heb nooit probelemen met Marokkanen.

Toch is het vaak in de media....Het lijkt wel of de media er op in speelt....vreemd zeg...
 
Elke marokkaan die ik ken van hier bij ons , zit er geen enkele tussen die een vaste job heeft, allen dealen ze coke en hasj en bijna allemaal hebben ze al MEERDERE KEREN in t gevang gezeten. Ken dan terug weer veel meer Belgen en daarvan heeft toch 90% een vaste job en heeft er misschien al 10% eens in t gevang gezeten. Dat is wat ik rond mij zie. Hoe gaat er mij dan iemand proberen te overtuigen dat marokkanen toch een deftig volk is waar je geen problemen mee hebt ??
 
Waaaioooo.. gij bent echt racist woela!!

Weg met al die sloebers
 
Waaaioooo.. gij bent echt racist woela!!

Weg met al die sloebers

Ik verwoord gewoon wat ik mijn directe omgeving zie !!! en ik ben racist!!!

Tuurlijk zo gaat het altijd een blanke die iets negatief zegt over een marokkaan is racist mr die marokkaan die overvallen doet en dealt ,
die is misbegrepen door ons !!
 
Back
Naar boven