MuscleMeat

Gestopt Marr Contest

  • Topic starter Inb4
  • Startdatum
  • Reacties 245
  • Weergaven 26K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vergeet niet te eten met klussen De tijd vliegt als je druk ben...:)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Nee gelukkig geen K*. Ongeveer 11 jaar geleden liep ik een A-typische Hus op (virus / meestal dodelijk).
In mijn geval, na wat weekjes intensive care, weken plasmafarese (proces waarin je witte bloedlichaampjes bijna constant vervangen worden middels gezond bloed), een aantal weken beademing, torenhoge bloeddruk, 3 epileptische insulten (vanwege overbelasting op mijn hersenpan). Heb ik het overleefd. Ik moest toen opnieuw leren praten / bewegen etc. neurologisch was alles gereset zeg maar. Mijn dierbaren hadden al afscheid genomen :janken:. Heftige shit zeg maar gerust. Toen nog 4,5 jaar gedialyseerd omdat mijn beide nieren het ook opgegeven hadden.

Nu inmiddels zoals gezegd 6+ jaar getransplanteerd en vol hernieuwde levenslust, mentaal en fysiek sterker als tevoren.

:)
Wow dat is niet niks allemaal. Ik heb bewondering voor de wilskracht die er voor nodig was om weer op te krabbelen en verder te gaan. En je bent er uiteindelijk dus zowel mentaal als fysiek sterker uitgekomen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Vergeet niet te eten met klussen De tijd vliegt als je druk ben...:)

Neuh, ik ga "preppen". Wat betreft de theelepel olie bij elke maaltijd, neig ik inmiddels wel naar overtuigd te zijn.
Jij hebt hier ervaring mee begrijp ik, gooide jij het bij een broodmaaltijd bijv. door de thee, of kwakte je het zo naar binnen :barf: ?
Wat telde je (qua Kcal's) voor een theelepel (olijf)-olie ?

3 ml zie ik, excusé moi ! = dan +/- 25 Kcal's

Wow dat is niet niks allemaal. Ik heb bewondering voor de wilskracht die er voor nodig was om weer op te krabbelen en verder te gaan. En je bent er uiteindelijk dus zowel mentaal als fysiek sterker uitgekomen.

Tja als je er midden in zit dan is het taaie kost. Achteraf als het leed geleden is, vormt het je (ten goede of juist niet)
 
Laatst bewerkt:
Als je dat lekker vind...door de thee :D dan wel met een theelepel citroensap...beetje creatief zijn...kan ook door je shake toch?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Ik zou dan wat noten nemen, toch wat meer maagvullend dan olie
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Handje pinda's 's-avonds, pijnboompitjes door je gerechten, salade met wal- of pecannoten? Allemaal manieren om goede vetten binnen te krijgen. Hoef je geen lepel olie achterover te tikken :barf:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
ook lekker... zonnebloempitten door je toetje of door je rijst oid.

Ik haal ze soms bij de Tuinen (Holland en Barret nu) als ze weer 3 voor 1 hebben. 1,5 kilo voor 3,49 :D
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
En ook noten wegen, krijg je snel te veel van binnen :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Handje pinda's 's-avonds, pijnboompitjes door je gerechten, salade met wal- of pecannoten? Allemaal manieren om goede vetten binnen te krijgen. Hoef je geen lepel olie achterover te tikken :barf:

Ja ben ik bekend mee, dank je. Volgens mij adviseerde Bosco55555 de theelepel(s) olie vanuit een andere achterliggende gedachte.
Ik ben in beraad ;)

ook lekker... zonnebloempitten door je toetje of door je rijst oid.

Ik haal ze soms bij de Tuinen (Holland en Barret nu) als ze weer 3 voor 1 hebben. 1,5 kilo voor 3,49 :D

Ik eet regelmatig een handje walnooten.

En ook noten wegen, krijg je snel te veel van binnen :)

En weeg ze af :D (vanmiddag nog 15 gram gegeten) :thumbs:
 
Wegen jullie pindanoten voor of nadat je ze gepeld hebt? Zit steeds in twijfel hierover!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Wegen jullie pindanoten voor of nadat je ze gepeld hebt? Zit steeds in twijfel hierover!

Ik koop ze gepeld, ongezouten...heb dat probleem dus niet. Maar je eet de schil toch niet, dus die niet meewegen lijkt me.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Nog aardig wat spierpijn in mijn benen vandaag, ook door de HIIT (traploop) trainingen.
Dus mijn training ietwat verminderd in volume, donkey-kicks eruit gelaten.

De 15e zit ik in ons nieuwe huis, dan train ik weer in mijn Homegym. Daar zijn de mogelijkheden ietwat beperkter op het gebied van de benen (geen Leg press / geen apparaat voor donkey kicks Weighted).
Ik roei met de riemen die ik heb, misschien wat split Squats of something else toevoegen.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Squats (70 kg) x 12 en 12

One leg (standing) calves (Bw) x 25 en 20

Leg press (100 kg) x 12 en 12

Sitting calves (25 kg) x 25 en 20

Curls hamstrings (45 kg) x 12 en 12

Leg extensions (40 kg) x 12 en 12
______________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Hier een fotootje van mijn home-gym in het oude huis.
Niet spectaculair, wel functioneel.

IMG_20160425_110031.jpg
 
Je wordt vanzelf steeds inventiever als je minder middelen hebt! Dus ik heb er alle vertrouwen in dat dat goedkomt!
Lekker dat je volgende week in jullie nieuwe huis zit! En dan weer een homegym! Echt nice! Al is het klein.. het is wel erg praktisch!
Lekker getraind ook weer! :thumb:

Hier in ene fors spierpijn :roflol: rustdag he ;) hahahah
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Vandaag: Pull (morgen rust)
___________________________________________________________________________________________________

Pull ups Bw x 7 x 3 en 5

Bor (60 kg) x 7 x 4

Upright row (40 kg) x 7 x 4

Chin ups Bw x 7 x 3 en 6

Bi curls (30 kg) x 7 x 3
____________________________________________________________________________________________________

Qua gewicht en taille blijf het zo goed als hetzelfde, terwijl ik toch wel degelijk in een deficit zit van gemiddeld - 350 Kcal's
Taille vanmorgen 82 cm's bij 72,3 kg (snap er geen hout van).
Even afwachten nog, anders toch een groter deficit creëren.
 
Geduld marr, geduld...
 
Zou idd nog even afwachten ;) Maar als je in gewicht daalt, daalt je onderhoud natuurlijk dus daar moet je wat rekening mee houden ;) ikzelf ga bv vanaf volgende week nog iets dieper cutten omdat ik nu ook wat op plateau zit qua gewicht!
 
Geduld marr, geduld...

Dat zal het hopelijk zijn ja

Zou idd nog even afwachten ;) Maar als je in gewicht daalt, daalt je onderhoud natuurlijk dus daar moet je wat rekening mee houden ;) ikzelf ga bv vanaf volgende week nog iets dieper cutten omdat ik nu ook wat op plateau zit qua gewicht!

Ja okay, in het begin is dat natuurlijk wel miniem.
Zal idd nog eens een weekje aankijken, anders toch maar wat zakken.

Thanx beide
 
Dat zal het hopelijk zijn ja



Ja okay, in het begin is dat natuurlijk wel miniem.
Zal idd nog eens een weekje aankijken, anders toch maar wat zakken.

Thanx beide
Good call. Niet direct verlagen.
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven