Fitness Seller

Gestopt Marr Contest

  • Topic starter Inb4
  • Startdatum
  • Reacties 245
  • Weergaven 26K
  • Volgers 28

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Morgen sleuteloverdracht van nieuw huis, daarna: verven, klussen etc (komende 3 dagen, dan inboedel vanuit opslag verhuizen).
Prep voor tussendoor (buiten de maaltijden om): 150 gram Tonijn, 2 gekookte eieren, 2 sneden bruin brood, 1 liter halfvolle melk, ketchap, ketchup, uitjes.

1.000 Kcal's --- E / V / K --- 91,5 / 32,6 / 96

Geen masterpiece, wel functioneel en bijdragend aan spierbehoud :cool:

IMG_20170611_162918.jpg
 
Morgen sleuteloverdracht van nieuw huis, daarna: verven, klussen etc (komende 3 dagen, dan inboedel vanuit opslag verhuizen).
Prep voor tussendoor (buiten de maaltijden om): 150 gram Tonijn, 2 gekookte eieren, 2 sneden bruin brood, 1 liter halfvolle melk, ketchap, ketchup, uitjes.

1.000 Kcal's --- E / V / K --- 91,5 / 32,6 / 96

Geen masterpiece, wel functioneel en bijdragend aan spierbehoud :cool:

Bekijk bijlage 89908
Spannend man! Enjoy! :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
kijk eens aan.
Zo hoort het.
En al dat klussen is weer extra cardio.

Of laat je je vrouw dat allemaal doen?:P
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Morgen sleuteloverdracht van nieuw huis, daarna: verven, klussen etc (komende 3 dagen, dan inboedel vanuit opslag verhuizen).
Prep voor tussendoor (buiten de maaltijden om): 150 gram Tonijn, 2 gekookte eieren, 2 sneden bruin brood, 1 liter halfvolle melk, ketchap, ketchup, uitjes.

1.000 Kcal's --- E / V / K --- 91,5 / 32,6 / 96

Geen masterpiece, wel functioneel en bijdragend aan spierbehoud :cool:

Bekijk bijlage 89908

Succes Marr :thumb:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Heel veel sterkte en succes de komende dagen! Klussenen verhuizen en al het slepen is ook nog wel een aardige workout hoor! :)
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Morgen sleuteloverdracht van nieuw huis, daarna: verven, klussen etc (komende 3 dagen, dan inboedel vanuit opslag verhuizen).
Prep voor tussendoor (buiten de maaltijden om): 150 gram Tonijn, 2 gekookte eieren, 2 sneden bruin brood, 1 liter halfvolle melk, ketchap, ketchup, uitjes.

1.000 Kcal's --- E / V / K --- 91,5 / 32,6 / 96

Geen masterpiece, wel functioneel en bijdragend aan spierbehoud :cool:

Bekijk bijlage 89908
Oei ik ken het, netjes dat jij toch nog redelijk aan je schema houdt! Goed bezig!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Morgen 19 graden een mooie dag om bergen te verzetten...
 
Quick between (Push)

Bench (60 kg) x 7 x 2 / (65 kg) x 3 x 2 / (50 kg) x 8 x 2

Ohp staand (vanuit nek) (35 kg) x 8 en 6 / (30 kg) x 8

Tri.extension (rope) (50 kg) x 10 / (45 kg) x 10 / (40 kg) x 10
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vlug weer verder auto's inpakken etc.
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

kijk eens aan.
Zo hoort het.
En al dat klussen is weer extra cardio.

Of laat je je vrouw dat allemaal doen?:P

Inderdaad extra cardio, mijn vrouw weet wel van aanpakken ja (ik moet inderdaad bijkomen en rustig aan doen ja :D)


Thanx !

Heel veel sterkte en succes de komende dagen! Klussenen verhuizen en al het slepen is ook nog wel een aardige workout hoor! :)

Komt goed, inderdaad geen idee van wat ik vandaag verbrand heb.

Oei ik ken het, netjes dat jij toch nog redelijk aan je schema houdt! Goed bezig!

Doe mijn best !

Morgen 19 graden een mooie dag om bergen te verzetten...

Vandaag was lekker ja, het wordt nog warmer van de week :o
 
Mooi dat je tussendoor nog hebt getraind :D!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Toch nog een quicky tussendoor he! Je kon het niet laten. :D Nice hoor!
Ook wat rust nemen zo nu en dan he! :)
 
donderdag dan relaxen met 26 graden...
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hoe ist marr?
 
Druk aan het uitpakken! :D
is ook cardio en een workout he al die dozen en meubelen zeulen!
 
Hopelijk is het wat gelukt met klussen en verhuizen! Kon je het een beetje combineren met het eten!? Ik vind dat altijd erg moeilijk!
 
Hoe ist marr?

Still alive ! Thanx !

Druk aan het uitpakken! :D
is ook cardio en een workout he al die dozen en meubelen zeulen!

Ja dat lijkt er wel op, ik ben ongeveer een kilo kwijt bleek vanmorgen.
Hopelijk is dat dan vetverlies want ik zie het zo 1, 2 , 3 nog niet terug in de spiegel.

Hopelijk is het wat gelukt met klussen en verhuizen! Kon je het een beetje combineren met het eten!? Ik vind dat altijd erg moeilijk!

Nee was niet te combineren, ik heb dan ook 2 dagen maar wat gedaan. Geen beginnen aan, alleen maar rennen en vliegen.
 
Jeetje... das wel veel om zo snel te verliezen. Maar als het in de spiegel geen massa lijkt is het alleen maar mooi meegenomen toch? :)
Ben je nu een beetje op orde?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Quick between Pull (morgen ga ik weer wat serieuzer aan de slag)

Pull ups 3 x 8
Bor (60 kg) 3 x 8
Barbell curl (25 kg) 3 x 8

Jeetje... das wel veel om zo snel te verliezen. Maar als het in de spiegel geen massa lijkt is het alleen maar mooi meegenomen toch? :)
Ben je nu een beetje op orde?

Tja ik vind het ook veel, wel een aantal dagen alleen maar doorgebuffeld, zal ook een gedeelte vocht zijn (hoewel ik ook wel veel gedronken heb).
Ik bedoel meer dat ik niet echt meer definitie zie, als er een kg vet af dan zou ik nu op 12 a 13 % moeten zitten.
Tja morgen weer serieus de draad oppakken.
 
Je weet het nooit als je in korte tijd opeens zoveel afvalt. Kan toeval zijn omdat je ook veel gedaan hebt.
Lekker even een quicky! :D Nice hoor!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Je hebt ongetwijfeld wat meer spier- en leverglycogeen gebruikt dan normaal. Elke gram glycogeen is gekoppeld aan 3 gram water, dus 250 gram glycogeen (1000 kcal) verbruik is een kilo gewichtsverlies.

Bord pasta, rijst, stapeltje boterhammen en een paar glazen water en die kilo zit er weer aan!

Btw, bovenin zie ik een foto met een pak halfvolle melk. Met jouw doel in gedachten ben je imo beter af met een goede proteïne poeder opgelost in water. Scheelt weer kcals van de vetten en de koolhydraten in de melk (totaal op een liter scheelt dat 335 kcals!).
 
Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Inb4
Je hebt ongetwijfeld wat meer spier- en leverglycogeen gebruikt dan normaal. Elke gram glycogeen is gekoppeld aan 3 gram water, dus 250 gram glycogeen (1000 kcal) verbruik is een kilo gewichtsverlies.

Bord pasta, rijst, stapeltje boterhammen en een paar glazen water en die kilo zit er weer aan!

Btw, bovenin zie ik een foto met een pak halfvolle melk. Met jouw doel in gedachten ben je imo beter af met een goede proteïne poeder opgelost in water. Scheelt weer kcals van de vetten en de koolhydraten in de melk (totaal op een liter scheelt dat 335 kcals!).

Yep true, ik verdraag alleen geen whey. Wel egg proteïne, vanwege de kosten laat ik dat momenteel.

Leuk weer wat van je te vernemen :thumbs:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven