Fitness Seller

Gestopt Marr Contest

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Inverse quad curls zijn het dus eigenlijk (of reverse).
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hmm niet vervelend als je kuiten tussen quads en hams tussendoor traint?
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Hmm niet vervelend als je kuiten tussen quads en hams tussendoor traint?

Mwah niet echt, ik ervaar er geen beperkingen of anderzins minder kracht bijv. door. Volgens mij zijn de kuiten ook maar zeer beperkt betrokken bij andere been-oefeningen toch.
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag Push (om 09.00 uur in de sportschool / net de komende warmte voor):

Bench Press (65 kg) x 5 / 4 (50 kg) x 10 / 8
Ohp (staand vanuit nek) / (35 kg) x 7 / 5 / (30 kg) x 8
Incline flyes (2 x 15) x 12 --- toen gestopt vanwege te veel drukte in dit gebied
Daarom als tussendoortje Pec Deck (50 kg) x 8 x 3
Chest Dips BW x 8 x 3
Triceps ectension (rope) / (50 Kg) x 10 / (45 kg) x 10 / (40 kg) x 10
____________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Gisteren veel te weinig gegeten dwz 1.600 Kcal's.
Ervaring leert me dat dit vaker gaat gebeuren in de zomer.
Ik hoop een té groot deficit te kunnen compenseren (Qua spierverlies) met de regelmatige Workouts (5 a 6x per week).
 
Hou de eer van de oldies hoog Marr :) Succes!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Respect hoor! Ik volg zekers
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Tijdens mijn Workout (afgelopen zaterdag) is er bij het dippen waarschijnlijk een scheurtje in spiervezels (borst) gekomen.
Ik voelde het tijdens het trainen al (nog net even dat laatste repje eruit persen).

Die nacht pijn gehad met bijv. omdraaien. Gisteren werd de pijn al draaglijker. Vandaag zeker nog wel aanwezig.
Iig heeft dit me doen besluiten (ook de mening van Camelus in een ander Topic heeft me aan het denken gezet) om even wat gas terug te gaan nemen.
Dus deze week tijdelijk minder volume en minder intensiteit. Mogelijk belast ik mijn Cns wat te veel.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag: Pull

Low row (apparaat) (40 kg) x 10 / 10
Upright row (cable) (40 kg) x 10 / 10
Biceps curl (apparaat) (30 kg) x 10 / 7
Pull ups Bw x 5 / 5
Chin up x 5

Meer gekletst als getraind.

Voeding houdt ik in een minimaal deficit nu.
 
Tijdens mijn Workout (afgelopen zaterdag) is er bij het dippen waarschijnlijk een scheurtje in spiervezels (borst) gekomen.
Ik voelde het tijdens het trainen al (nog net even dat laatste repje eruit persen).

Die nacht pijn gehad met bijv. omdraaien. Gisteren werd de pijn al draaglijker. Vandaag zeker nog wel aanwezig.
Iig heeft dit me doen besluiten (ook de mening van Camelus in een ander Topic heeft me aan het denken gezet) om even wat gas terug te gaan nemen.
Dus deze week tijdelijk minder volume en minder intensiteit. Mogelijk belast ik mijn Cns wat te veel.
__________________________________________________________________________________________________________________________________

Vandaag: Pull

Low row (apparaat) (40 kg) x 10 / 10
Upright row (cable) (40 kg) x 10 / 10
Biceps curl (apparaat) (30 kg) x 10 / 7
Pull ups Bw x 5 / 5
Chin up x 5

Meer gekletst als getraind.

Voeding houdt ik in een minimaal deficit nu.
Ook al gas terug? Must be an oldies thing. :o
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Succes met herstel, hopen dat het snel weer wegtrekt!
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Vandaag nog lichte pijn (rib / borst), maar het wordt al weer snel minder.
In de lijn van gisteren ook vandaag een Déload.

Legs:

Squat (70 kg) x 10 x 2
Standing calves (one Leg) Bw x 20 x 2
Sitting calves (25 kg) x 20 en 15
Leg press (90 kg) x 12 en 12
Ham curl (45) x 10 x 2
Quad curl :p (40 kg) x 10 x 2
______________________________________________________________________________________________

Morgen Push, wordt een Push gericht op spierconditie deze keer.
Ook wel eens een keer leuk.

Voeding sucks vandaag: Grote zak M&m's op á 300 gram á 1518 Kcal's + de rest. Totaal zeker 3.000 Kcal's :o
Komende tijd maar wat cardio toevoegen.
 
Rehab training voor oude lui. ;)
Oeh! M&M's! drool:
 
  • Like
Waarderingen: Inb4
Succes met herstel, hopen dat het snel weer wegtrekt!

Thanx

Rehab training voor oude lui. ;)
Oeh! M&M's! drool:

Rehab, daar begint het wel op te lijken ja.

Vandaag Rehab Push (eigenlijk niet Logwaardig, maar goed :o)

Bench Press 30 kg x 8 / 40 kg x 8 / 50 kg x 8 / 60 kg x 6
Ohp staand (vanuit nek) 30 kg x 8 x 3
Cable cross over 20 kg x 12 / 25 kg x 12
Tri. extension (rope) 35 kg x 12 / 40 kg x 12
_________________________________________________________________________________________________________________________

Twijfel begint toe te slaan of ik wel in de contest ga blijven :scratch:
 
Thanx



Rehab, daar begint het wel op te lijken ja.

Vandaag Rehab Push (eigenlijk niet Logwaardig, maar goed :o)

Bench Press 30 kg x 8 / 40 kg x 8 / 50 kg x 8 / 60 kg x 6
Ohp staand (vanuit nek) 30 kg x 8 x 3
Cable cross over 20 kg x 12 / 25 kg x 12
Tri. extension (rope) 35 kg x 12 / 40 kg x 12
_________________________________________________________________________________________________________________________

Twijfel begint toe te slaan of ik wel in de contest ga blijven :scratch:

Waarom zou je niet blijven? Wat heb je te verliezen? Je hebt een prachtig fysiek voor je leeftijd, waar veel jongere BB'ers jaloers op zijn en die contest is voor jezelf. Niemand anders! :flexbiceps: Komaan ouwetje...keep it going!
 
ik zou ook niet opgeven, je hebt niets te verliezen, je bent alleen een ervaring rijker.
 
Niet twijfelen man. Je doet het inderdaad voor je zelf, een mooie gelegenheid om er een keer helemaal voor te gaan en de puntjes op de i te zetten.
 
Ga je het niet halen qua stats?

Ik heb nog niet eens een duidelijk doel, daar twijfel ik ook over.
Ik wil eigenlijk niet onder de 70 kg komen. Vind ik gewoon te weinig voor mijn lengte.
Maar goed laat ik er toch maar eens iets onder gaan komen, dan moet 69,5 kg bij 10% haalbaar zijn lijkt me.
Dan reken ik ietwat spierverlies mee, ervaring leert me dat dat in mijn geval wel redelijk beperkt kan blijven.

Alleen, tja ik heb al zo'n smal bekkie.dus ik denk zelf dat 70 kg bij 11% wel de grens is. Maar ja om nou aan de contest te stappen omwille van 3% vetverlies.
Niet heel goed overdacht dus :scratch:

Waarom zou je niet blijven? Wat heb je te verliezen? Je hebt een prachtig fysiek voor je leeftijd, waar veel jongere BB'ers jaloers op zijn en die contest is voor jezelf. Niemand anders! :flexbiceps: Komaan ouwetje...keep it going!

Thanx voor het compliment, dat doet me wel weer goed dan.

ik zou ook niet opgeven, je hebt niets te verliezen, je bent alleen een ervaring rijker.

Ik heb niets te verliezen idd, maar ja dit is voor mij ook wel haalbaar zonder publiek.
Wat heb ik te winnen dan ?

Niet twijfelen man. Je doet het inderdaad voor je zelf, een mooie gelegenheid om er een keer helemaal voor te gaan en de puntjes op de i te zetten.

Tja Neet, thanx voor de support man !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven