XXL Nutrition

Mars landing waar bewijs voor leven gevonden gaat worden nu live

Bezoekers in dit topic

inVorm

Monstrous Giant
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
5 apr 2005
Berichten
10.904
Waardering
8.445
Lengte
1m71
Massa
86kg
Vetpercentage
10%
Zullen ze eindelijk groene mannetjes op Mars vinden of erger nog gele wormpjes?

 
Zag een lekker brunnetje en Anal.

Gaat het over fucking Mars. Bummer.
 
En, wat hebben ze gevonden?
 
een rooie boze powerlifter

1613678628063.png
 
Rond 21:55 zouden we de landing live moeten kunnen zien, als alles goed gaat. Maar alles wat je dan 'live' ziet is 11 minuten geleden al gebeurd, want dat is de tijd die nodig is om de beelden van Mars naar aarde te sturen.
 
Rond 21:55 zouden we de landing live moeten kunnen zien, als alles goed gaat. Maar alles wat je dan 'live' ziet is 11 minuten geleden al gebeurd, want dat is de tijd die nodig is om de beelden van Mars naar aarde te sturen.
Dus eigenlijk gewoon oud nieuws :(
 
En als ze leven vinden is het nog lachen voor alle grote wereldreligies.
 
En als ze leven vinden is het nog lachen voor alle grote wereldreligies.
Kunnen we eindelijk een serieus gesprek gaan voeren over het 'Mens' zijn
 
Kunnen we eindelijk een serieus gesprek gaan voeren over het 'Mens' zijn
Niet alleen dat. Het slaat zo ongeveer de basis weg onder alles, behalve dat de goden toch Aliens zouden kunnen zijn...
 
Niet alleen dat. Het slaat zo ongeveer de basis weg onder alles, behalve dat de goden toch Aliens zouden kunnen zijn...
Mischien is het om die reden maar goed dat we de planeet door een proces laten gaan. Aan de andere kant zou ik de reacties wel is willen zien als er 1 een klap openbaar gemaakt wordt dat we inderdaad al een hele tijd bezocht worden door 'anderen', dat het stikt van het leven in het universum en dat de mens niet uniek is maar de norm.

T-minus 7 :D
 
Ook, of niet, maar verder verandert er toch niets.
Jawel, ik zie best een dialoog op gang komen waarin we de mensen die in een bepaald godsbeeld geloven in meegenomen kunnen worden.
 
Jawel, ik zie best een dialoog op gang komen waarin we de mensen die in een bepaald godsbeeld geloven in meegenomen kunnen worden.
Ik bedoel dat God ook leven buiten de aarde geschapen kan hebben, of niet en dat dat er op/door een andere wijze is gekomen,, maar ik zie niet ik hoe dat het scheppingsverhaal en een godsdienst ineens minder geloofwaardig maakt.
 
Back
Naar boven