MuscleMeat

Mars landing waar bewijs voor leven gevonden gaat worden nu live

Bezoekers in dit topic

Waar ik veel meer benieuwd naar ben. is of er leven is NA de dood

 
Ik bedoel dat God ook leven buiten de aarde geschapen kan hebben, of niet en dat dat er op/door een andere wijze is gekomen,, maar ik zie niet ik hoe dat het scheppingsverhaal en een godsdienst ineens minder geloofwaardig maakt.
Maar dat staat niet ‘geschreven’
 
De beelden van de beveiligingscamera van de lander gaf duidelijker beeld dan de beveiligingscamera s bij opsporing verzocht. Morgen komen de mooie foto's :thumb:
 
Wat staat er dan wel geschreven wat in strijd zou zijn met leven buiten onze planeet?
Ze zouden wel een icoontje met een middelvinger kunnen maken voor dit soort Posts.
 
Ze zouden wel een icoontje met een middelvinger kunnen maken voor dit soort Posts.
Er zijn hele mooie gifjes voor ;)

season 3 middle finger GIF by STARZ
 
"My battery is low and it's getting dark."

Never forget
 
Ik bedoel dat God ook leven buiten de aarde geschapen kan hebben, of niet en dat dat er op/door een andere wijze is gekomen,, maar ik zie niet ik hoe dat het scheppingsverhaal en een godsdienst ineens minder geloofwaardig maakt.
Voor dezelfde reden dat Islam halsstarrig vasthoudt dat de mens buiten de moderne evolutietheorie valt.

De Abrahamitische scheppingsmythe verheft mensdom boven alle leven, en behandelt basisleven op aarde als iets metafysisch ipv fysisch.
Als blijkt dat het 'maar' om overal voorkomende organische machines gaat is dat best een nieuwe klap voor deze religies en zal er weer wetenschapsontkenning/obscurantisme volgen...
 
Back
Naar boven