Fitness Seller

Martin Verkerk (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

ZoutZak

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2002
Berichten
9.198
Waardering
50
Lengte
2m
Massa
110kg
Deze Nederlander levert een top-prestatie op Rolland Garros!

Respect!



hij speelt vrijdag in de halve finale tegen Coria, die Agassi heeft verslagen in de kwart finale.

ik denk dat hij een goede kans maakt om zondag de finale te spelen!

[Abeelding niet meer beschikbaar]
 
Inderdaad respect!

Normaal gesproken geef ik geen moer om tennis, maar wat hij heeft gepresteerd is erg knap en ook wel leuk om te zien...
 
yep idd...

ik vind trouwens dat agassi slecht gespeeld heeft... was ik niet van hem gewoon.

nu nog hopen dat Henin het wint van Serena :D
 
Originally posted by Spike
yep idd...

ik vind trouwens dat agassi slecht gespeeld heeft... was ik niet van hem gewoon.

nu nog hopen dat Henin het wint van Serena :D
jep een belgische finale zou mooi zijn :D
 
idd alle lof voor Martin Verkerk. volg normaal geen tennis maar als ik dit allemaal zie, hoor n lees ben ik toch wel trots op onze martin. erg leuk om nu te zien ook, maar wel de samenvatting;)
 
Originally posted by dandyman
idd alle lof voor Martin Verkerk. volg normaal geen tennis maar als ik dit allemaal zie, hoor n lees ben ik toch wel trots op onze martin. erg leuk om nu te zien ook, maar wel de samenvatting;)
idd hoe lang was hij nou bezig? 3uur47 minuten(!) d8 ik :eek:
 
en 43 seconden:D
nee, geen idee maar was wel lang iig. t mooist vind ik als hij weer zon gekke bek trekt richting zn coach als hij weer een belangrijk punt heeft gemaakt:p
 
Verkerk gaat ook naar de finale!

:thumb:
 
Topprestatie! Ook gewoon goed voor Nederland in het algemeen...
 
Tegen wie speelt hij de finale nou eigenlijk?
Ik heb alleen de wijffies gevolgd...
 
Originally posted by Oom Oli
Tegen wie speelt hij de finale nou eigenlijk?
Ik heb alleen de wijffies gevolgd...

Tegen Ferrero, alias 'de Mug', vanwege zijn snelle voetenwerk (hij 'danst' over de baan). Een totaal andere tenisser als Verkerk, kan erg leuk worden.

Maareh, jongens, waar maken jullie je druk om? De NBA finals zijn op dit moment bezig! Veel en veel strakker! Allereerst de show er omheen, de wedstrijd duurt amper 2 uur maar met alle show etc. eromheen is het een dikke 2,5 uur. Ook vindt je die show in de wedstrijd terug; al die dunks van Jefferson & Martin: I love it! Ook al is een wedstrijd saai, dan nog valt er wat te beleven. Dat is bij voetbal wel anders. Die finale van de champions league was toch gewoon een blamage voor de sport? Alleen maar een beetje verdedigen, Bah! Waar zijn die tijden gebleven dat er een uitslag van 8-3 of 6-4 op het bord stond. Maarjah dit is wel een beetje :to: Ik moest gewoon ff mijn gal spuwen :D
 
Boogie:Waar zijn die tijden gebleven dat er een uitslag van 8-3 of 6-4 op het bord stond.

Nergens, of je moet naar de F'jes en de E'tjes gaan kijken....
 
Toch niet! Want kijk maar naar de uitslagen van WK-finales in de tijd van het Brazilië van Pele of toen Uruguay nog een grootmacht in de voetbalwereld was. Toen speelden ze met 5 à 6 man in de aanval. Nu loopt er vaak een verdwaalde spits rond voor het doel van de tegenstander, maar daar blijft het ook wel bij...
Trouwens, ik heb de F-jes altijd al leuker gevonden dan 'pro's' ;)
 
Zonde, zonde, zonde...
Martin had vandaag gewoon zun dag niej denk ik!!
Hij was ech te min voor Ferrero.
Jammer want ik had een wedje met iemand gelegd dat ie ging
winnen... Maargoed ik ben als NLer heel erg trots op hem!!
En jullie Belgen zijn natuurlijk ook heel trots op Henin en Clijsters!
Maargoed nu op naar Queens, Rosmalen en Wimbledon!!
Miss Schalken lichte favoriet bij Nederlanders??
 
zonde..

na okker kraijcek nu ook verkerk een topprestatie op roland.
 
Back
Naar boven