Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Wie eet er nu in godsnaam een halve pizza???:dunno:

Vergis je niet in een goed belegde afhaal pizza trouwens. Zo een geval tikt al snel naar de 1250kcals. En als je echt gek doet met toppings is 1500 of hoger ook niet raar..

Zeker waar, Met jouw 1900 kcal dieet wordt het inderdaad lastiger om het in je macro's te laten passen:D.
 
Wie eet er nu in godsnaam een halve pizza???:dunno:

Vergis je niet in een goed belegde afhaal pizza trouwens. Zo een geval tikt al snel naar de 1250kcals. En als je echt gek doet met toppings is 1500 of hoger ook niet raar..


Voorbereiding is alles..ik heb werkelijk nog nooit gehad dat ik niks normaals in huis had om te eten..:marvin:

Haha halve pizza is uiteraard niet te doen normaal gesproken, ware het niet dat mijn vriendin de halve pizza opeiste haha.

Klopt, voorbereiding is alles. Op dit moment wonen wij 'samen' in 2 huizen, en houden we eigenlijk erg goed rekening daarmee met eten e.d. Nu was alleen het probleem dat we de koelkast leeg hadden gegeten voor wintersport, en er dus praktisch niets in huis was behalve wat vriezer dingen. We gingen er van uit dat we na het etentje+wijntjes niet voor 12u uit bed zouden zijn (kater, en vanaf 12u supermarkt open), maar om 9u hadden we al een rommelende maag.... dus tja, dan moet je iets he :meal::meal::meal:

Was overigens een diepvriespizza, dus redelijk goed in te schatten qua kcal. Voor komend weekend maar wel een wat passender ontbijt regelen.. meer KCAL voor 's avonds overhouden haha
 
Ook echt om 09:30 :roflol: wat een ruggengraat.
Ik ben geboren zonder! Zwaar leven hoor!
Zeker waar, Met jouw 1900 kcal dieet wordt het inderdaad lastiger om het in je macro's te laten passen:D.
Correct. Onderhoud is overigens 2600kcals ongeveer
Haha halve pizza is uiteraard niet te doen normaal gesproken, ware het niet dat mijn vriendin de halve pizza opeiste haha.

Klopt, voorbereiding is alles. Op dit moment wonen wij 'samen' in 2 huizen, en houden we eigenlijk erg goed rekening daarmee met eten e.d. Nu was alleen het probleem dat we de koelkast leeg hadden gegeten voor wintersport, en er dus praktisch niets in huis was behalve wat vriezer dingen. We gingen er van uit dat we na het etentje+wijntjes niet voor 12u uit bed zouden zijn (kater, en vanaf 12u supermarkt open), maar om 9u hadden we al een rommelende maag.... dus tja, dan moet je iets he :meal::meal::meal:

Was overigens een diepvriespizza, dus redelijk goed in te schatten qua kcal. Voor komend weekend maar wel een wat passender ontbijt regelen.. meer KCAL voor 's avonds overhouden haha
True, tue..kan gebeuren ook. Geen paniek natuurlijk ;)
 
Enfin, de training dan...Push, wat volgens planning eigenlijk pull moest zijn..:duh:

Push:
Benchpress:

40kg: 15
50kg: 12
60kg: 12
70kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
75kg: 6, 6, 6, 6 (laatste licht forced:fire:)

Incline dumbbell press:
14kg: 15 (3-1-1-1)
18kg: 12 (3-1-1-1)
24kg: 10 (MMC:fire:)
28kg: 8, 8 (moeizaam:o), 6+1negatief (:fire:)

Cable fly's ss Lying dumbbell tricep extention (3-1-1-1):
7.5kg: 20 ss 5kg: 15
10kg: 15 ss 8kg: 15
12.5kg: 12 (top:D) ss 8kg: 15 (TUT & MMC, 9 & 10kg waren bezet..)
15kg: 12 (moeizaam!), 10 (op=op:fire:) ss 8kg: 15 (:emo:)

V-handle pushdown ss seated side raise (alternate):
15kg: 20 ss 3kg: 20 + 10 met twee armen tegelijk
21kg: 12 (1f.) ss 3kg: 15 + 10 met twee armen tegelijk
24.5kg: 9 (pff!) ss 5kg: 11 + 6 met twee armen tegelijk
28kg: 8 (2f.), 6 (1f.) ss 5kg: 11+8 met twee armen tegelijk (lekker slingeren:fire:)

Reverse grip pushdown ss Alternate frontraise:
15kg: 15 ss 5kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
17.5kg: 14 ss 5kg: 12 (easy!:fire:)
21kg: 12 ss 7kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
24.5kg: 16 (close grip:fire:) ss 7kg: 10 (lelijk) + nog een setje met 5kg

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Beetje matige training, gewoon niet helemaal in de juiste vibe ofzo..:o)
 
Waardeloos zeg:sad:

Jup. Ik zit ook gewoon wat gammel in elkaar. Mijn ma mankeert daar ook van alles..onderrug, knieen etc..

Waardeloos zeg. Ga je er wel voor naar de fysio of iets?

%)

Ja, kine afspraken zijn hier schering en inslag. Al vele dry needling sessies ondergaan. Heb veel vertrouwen in mijn kine en dat is ook wel nodig voor dergelijke ingrepen. Is iets dat ik heel mijn leven wel zal moeten doen.

Veel bewegen en in beweging blijven is natuurlijk cruciaal en is nog altijd het beste middel om de pijn en ongemakken / stijfheid te bestrijden. Maar door drukte van mijn job kom to dat er niet altijd van. Heb ook veel stress laatste tijd door het vele werk en het zoeken naar balans werk-prive, en die stress zet zich bij mij altijd meteen op de rug...
 
Enfin, de training dan...Push, wat volgens planning eigenlijk pull moest zijn..:duh:

Push:
Benchpress:

40kg: 15
50kg: 12
60kg: 12
70kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
75kg: 6, 6, 6, 6 (laatste licht forced:fire:)

Incline dumbbell press:
14kg: 15 (3-1-1-1)
18kg: 12 (3-1-1-1)
24kg: 10 (MMC:fire:)
28kg: 8, 8 (moeizaam:o), 6+1negatief (:fire:)

Cable fly's ss Lying dumbbell tricep extention (3-1-1-1):
7.5kg: 20 ss 5kg: 15
10kg: 15 ss 8kg: 15
12.5kg: 12 (top:D) ss 8kg: 15 (TUT & MMC, 9 & 10kg waren bezet..)
15kg: 12 (moeizaam!), 10 (op=op:fire:) ss 8kg: 15 (:emo:)

V-handle pushdown ss seated side raise (alternate):
15kg: 20 ss 3kg: 20 + 10 met twee armen tegelijk
21kg: 12 (1f.) ss 3kg: 15 + 10 met twee armen tegelijk
24.5kg: 9 (pff!) ss 5kg: 11 + 6 met twee armen tegelijk
28kg: 8 (2f.), 6 (1f.) ss 5kg: 11+8 met twee armen tegelijk (lekker slingeren:fire:)

Reverse grip pushdown ss Alternate frontraise:
15kg: 15 ss 5kg: 12 (TUT & MMC:fire:)
17.5kg: 14 ss 5kg: 12 (easy!:fire:)
21kg: 12 ss 7kg: 10 (TUT & MMC:fire:)
24.5kg: 16 (close grip:fire:) ss 7kg: 10 (lelijk) + nog een setje met 5kg

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Beetje matige training, gewoon niet helemaal in de juiste vibe ofzo..:o)
Niet de juiste vibe, maar wel veel ":fire:". Alsnog lekker bezig geweest dus!
Vandaag pull dan maar? :D
 
Ja, kine afspraken zijn hier schering en inslag. Al vele dry needling sessies ondergaan. Heb veel vertrouwen in mijn kine en dat is ook wel nodig voor dergelijke ingrepen. Is iets dat ik heel mijn leven wel zal moeten doen.

Veel bewegen en in beweging blijven is natuurlijk cruciaal en is nog altijd het beste middel om de pijn en ongemakken / stijfheid te bestrijden. Maar door drukte van mijn job kom to dat er niet altijd van. Heb ook veel stress laatste tijd door het vele werk en het zoeken naar balans werk-prive, en die stress zet zich bij mij altijd meteen op de rug...
Pff, waardeloos zeg! Maximale verzekering dus?

Niet de juiste vibe, maar wel veel ":fire:". Alsnog lekker bezig geweest dus!
Vandaag pull dan maar? :D
Nope, rustdag vandaag. Morgen Pull. Achteraf viel het ook best mee op papier..maar vind het wel lekker met de juiste feel in de gym te zijn en ook de gym weer te verlaten.

Zo gezegd zo gedaan..rustdag vandaag!

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90minuten / ~29km / ~700-800kcals

Lekker fris vanmorgen, maar dat trapt wel lekker door! Weinig wind ook:woot:

En de voeding..

Voeding, donderdag 10-01-2019:
6:00 Iomax
Post-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
7:30 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA Recovery (XXL)
18:15 Tagliatelle + Spinazie + ui + kipfilet + kookrroom en zelfgemaakte knoflookcroutons (~850kcals)
19:30 30g nightprotein (XXL)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)
 
Als je snoep voor ontbijt eet en de verkeerde training trent.. dan weet je dat het echt misgegaan is nu het getrouwde leven zich aandient...
RIP
Haha, die snoep om 9:00uur gebeurde al vaker hoor. Ook voordat ik getrouwd ben..alleen log ik die ellende niet altijd.

Snoep blijft helaas een enorme guilty pleasure:o

Was lekker fietsweer idd.
Maar echt hoor! Ging ook vol goede moed op pad, maar toch weer ergens halverwege besefte ik me dat ik fietsen toch wel kut vind:roflol:
 
Ik heb het altijd de eerste kilometers en dan ebt het weg en gaat de snelheid omhoog. Zin heb ik er nooit aan, geef ik eerlijk toe...
Nog meer respect dat je dan blijft gaan en al helemaal de afstand welk je aflegt!

:superman:
 
Nog meer respect dat je dan blijft gaan en al helemaal de afstand welk je aflegt!

:superman:
Geldt niet alleen voor de cardio jammer genoeg... KT en hardlopen begin ik ook altijd met frisse tegenzin. Ik heb zelfs een oude strandfoto in mijn oefenhok staan als reminder. :D NEVER AGAIN! :wl:
 
Geldt niet alleen voor de cardio jammer genoeg... KT en hardlopen begin ik ook altijd met frisse tegenzin. Ik heb zelfs een oude strandfoto in mijn oefenhok staan als reminder. :D NEVER AGAIN! :wl:
Dat is wel goede motivatie idd: een foto uit je meest smerige periode :D
 
Back
Naar boven