MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

tikkumaan dikke :D
:piggy: * Boks! *

De training van vanmiddag

LB, focus quads & calves,
V-squat (plate-loaded. gewicht exclusief slee ~25kg):

50kg: 15 (warmup)
70kg: 15
90kg: 15 (top:D)
115kg: 12 (iets over)
130kg: 15 (de tering:eek!:), 12 (pff!:o), 12 (man, man!:fire:), 12 (nipt:o)

Close stance Incline legpress ss Calfpress (plate-loaded. gewicht inclusief slee ~53kg):
183kg: 15 (top:D) ss 183kg: 15
203kg: 15 ss 203kg: 13 (pff:fire:)
223kg: 15 (tering:fire:) ss 223kg: 11 (au!:o)
248kg: 15 (holy shit!:eek!:) ss 248kg: 10 (2f.:fire:)

Leg extension:
19kg (toe's in): 15, 15, 15 (matige focus & MMC)
19kg (toe's out): 20 (top:D)
26kg (toe's out): 15 (prima MMC)
33kg (toe's out): 15 (lekker

Niet te gek zwaar gedaan, ivm zeurknieen


Machine calfraise:
35kg: 15 (en ja hoor, loopt dat hoerending weer stroef!)
45kg: 15
50kg: 12, 10 (sqeez on top:fire:)
55kg: 9 (1 licht forced:o), 10 (2f.:fire:)

Rehab, shoulder rotation:
2.5kg: 15, 15, 15 (laatste set 15 reps was pittig:roflol:)

Rehab, low weight standing cable row:
5kg: 15, 15, 15

Rehab, stretch pectoralis:
3 x 10 seconde per kant

Rehab quads, Excentrische bulgarian split squats:
Bw: 10, 10

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Was genoeg voor vandaag!)
 
Zijn toch aardige gewichten wat je daar wegdrukt
 
Goed teken dat die leg extensions wel gingen.
 
Je snapt wel dat ik er bij een coach echt 100% voor moet gaan om dat laatste beetje naturel spiermassa eruit te persen. Als er al veel te halen valt, en dat is wat mij betreft al een discussiepunt.

Verder kamp ik nog steeds met blessures en vind ik het zonde om zonder enige wedstrijd ambitie een coach te nemen. En wees nu eens eerlijk, hoeveel echt goede coaches zijn er nu?
Dat is één van de vele struikelblokken. Je wil een theoretische achtergrond hebben om te kunnen beslissen of iets haalbaar is.
Je kan ook gewoon doen en kijken waar je eindigt. Zeg maar ervaren op basis van doen.
Een coach hoeft niet perse omdat je wedstrijd inspiratie hebt. Kan ook gewoon een doel zijn zonder podium.
En er zijn zat goede coaches, je moet het enkel wel willen zien.

:bang:
Dat is ook het enige wat ik met dergelijke opmerkingen in mijn log doe.

Ik blijf oprecht liever mijn hele leven in mijn huidige shape met mijn huidige levensstijl, dan dat ik 5kg (maximaal) zwaarder ben en in mijn ogen een kutleven heb..
Waar basseer je de kreet "Kut leven" op. Op de prepbakjes die je voorbij ziet komen?
Neem nu eens onze Belg Aron. Die heeft een totaal andere manier van voedingsethiek. Wellicht een prima match.

Marf het is prima dat je de keuzes maakt die je maakt. Maar je loopt er ook altijd over te bitchen dat je niet voldoende groei doormaakt en dat je misschien toch een stap moet maken.
Het is toch prima hoe iemand (jij) zijn leven indeelt. En volgens mij maak jij vele mensen jaloers.
Ik merk enkel iets op en probeer dat anders te belichten. Het is natuurlijk aan jou om daar wel iets of totaal niets mee te doen.
Mijn respect heb je toch al. :heart::bow2: :wave2:
 
Dat is één van de vele struikelblokken. Je wil een theoretische achtergrond hebben om te kunnen beslissen of iets haalbaar is.
Je kan ook gewoon doen en kijken waar je eindigt. Zeg maar ervaren op basis van doen.
Een coach hoeft niet perse omdat je wedstrijd inspiratie hebt. Kan ook gewoon een doel zijn zonder podium.
En er zijn zat goede coaches, je moet het enkel wel willen zien.

Waar basseer je de kreet "Kut leven" op. Op de prepbakjes die je voorbij ziet komen?
Neem nu eens onze Belg Aron. Die heeft een totaal andere manier van voedingsethiek. Wellicht een prima match.

Marf het is prima dat je de keuzes maakt die je maakt. Maar je loopt er ook altijd over te bitchen dat je niet voldoende groei doormaakt en dat je misschien toch een stap moet maken.
Het is toch prima hoe iemand (jij) zijn leven indeelt. En volgens mij maak jij vele mensen jaloers.
Ik merk enkel iets op en probeer dat anders te belichten. Het is natuurlijk aan jou om daar wel iets of totaal niets mee te doen.
Mijn respect heb je toch al. :heart::bow2: :wave2:
Natuurlijk wil je weten wat ongeveer theoretisch mogelijk is. Je gaat toch niet enkel bulken om een periode gewoonweg vetter te worden en geen of nauwelijks VVM te winnen? Vergeet niet dat ik ook al 13 jaar train en in het verleden echt wel wat bulks heb gedaan. Zodoende heb ik mijn huidige shape opgebouwd, waar ik bij de regel best tevreden mee ben.
Is het echt bodybuilding-waardig? Nee, dat niet. Maar dat wordt het meesttijds pas wanneer je er een spuit in jaagt. Ik vind het gewoon van de gekken om een coach te nemen met mijn huidige leefstijl en heb inmiddels al redelijk wat 'coach' eet- en trainingsschema's de revue zien passeren (heb ook zo mijn contacten) en moet gewoon zeggen dat wat de meeste adviseren..ik dat zelf ook wel weet.
Weet je, de theorie qua goed eten en trainen ken ik ook echt wel. Alleen het eten doe ik gewoonweg tot op zekere hoogte..
Wanneer ik mijn avond eten zou vervangen voor bro-food en alle hoeveelhden flink op schroef heb ik het schema van de gemiddelde coach in NL. Qua trainingsschema's passeren er bij veel 'bodybuilding coaches' voornamelijk split schema's met schoftere volumes. Of bijvoorbeeld van die schema's van mountaindog of zo iets. Denk je dat dat naturel een goed plan is?

Terugkomend op het 'kut-leven' verhaal..Het feit dat sommige mensen zich fijn voelen in year round blasten-cruisen etc. in combinatie met enkel 'gezond' eten wil niet zeggen dat dat nu een leuk leven is. Dergelijke mensen voelen zich op een bepaald punt al schuldig over een versgemaakte hamburger of een paar frietjes..
En ik vind dus, dat wanneer ik alles moet doen, maar vooral moet laten voor deze sport dat IK een kut-leven heb/krijg. Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar ik vind het wel prima eigenlijk. Ga al jaren bijna altijd met plezier naar de gym, nog nooit een langere periode niet geweest en geniet van het leven (en het eten, en drinken..)
 
Wel erg licht, maar beter iets dan niets. Qua last nu valt het ook goed mee!
Op zich heb ik nog prima knieen, maar bij leg ext. voel ik meteen dat er behoorlijke trekkrachten spelen. Dus dit is een goede indicatie dat het met jouw knieen nog niet zo slecht is :p
 
Bij jullie staat geloof ik weer een andere soort, maar zeer zeker een top apparaat.
Hmm, dat weet ik niet..

Foto van de v-squat?
Deze:

s-l300.jpg



Op zich heb ik nog prima knieen, maar bij leg ext. voel ik meteen dat er behoorlijke trekkrachten spelen. Dus dit is een goede indicatie dat het met jouw knieen nog niet zo slecht is :p
Hmm, laat ik het hopen ;)

Vandaag weer braaf naar mijn werk gefietst..

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

Vanmorgen ook even gewogen en gemeten..beetje 'schade' van het weekend nog..:rolleyes:

Meting & weging:
Gewicht: 81.3kg (+1.2kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.0cm (+1.2cm t.o.v vorige week)

Wat fijn..een rechtevenredig verband:roflol:

En de voeding..spelletjesavond..:emo:

Voeding, dinsdag 17-09-2019:
7:30 2 koppen koffie
Post-cardio: 6g BCAA (XXL)
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 6g BCAA (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
19:30 Avondeten (~850kcals)

~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)
 
Die V-squat staat bij ons ook, alleen dan niet met plates helaas. Wel ideaal apparaat!
 
Die V-squat staat bij ons ook, alleen dan niet met plates helaas. Wel ideaal apparaat!
Huh? Met stack? Dat heb ik nog niet eerder gezien..
 
  • Like
Waarderingen: LM
Natuurlijk wil je weten wat ongeveer theoretisch mogelijk is. Je gaat toch niet enkel bulken om een periode gewoonweg vetter te worden en geen of nauwelijks VVM te winnen? Vergeet niet dat ik ook al 13 jaar train en in het verleden echt wel wat bulks heb gedaan. Zodoende heb ik mijn huidige shape opgebouwd, waar ik bij de regel best tevreden mee ben.
Is het echt bodybuilding-waardig? Nee, dat niet. Maar dat wordt het meesttijds pas wanneer je er een spuit in jaagt. Ik vind het gewoon van de gekken om een coach te nemen met mijn huidige leefstijl en heb inmiddels al redelijk wat 'coach' eet- en trainingsschema's de revue zien passeren (heb ook zo mijn contacten) en moet gewoon zeggen dat wat de meeste adviseren..ik dat zelf ook wel weet.
Weet je, de theorie qua goed eten en trainen ken ik ook echt wel. Alleen het eten doe ik gewoonweg tot op zekere hoogte..
Wanneer ik mijn avond eten zou vervangen voor bro-food en alle hoeveelhden flink op schroef heb ik het schema van de gemiddelde coach in NL. Qua trainingsschema's passeren er bij veel 'bodybuilding coaches' voornamelijk split schema's met schoftere volumes. Of bijvoorbeeld van die schema's van mountaindog of zo iets. Denk je dat dat naturel een goed plan is?

Terugkomend op het 'kut-leven' verhaal..Het feit dat sommige mensen zich fijn voelen in year round blasten-cruisen etc. in combinatie met enkel 'gezond' eten wil niet zeggen dat dat nu een leuk leven is. Dergelijke mensen voelen zich op een bepaald punt al schuldig over een versgemaakte hamburger of een paar frietjes..
En ik vind dus, dat wanneer ik alles moet doen, maar vooral moet laten voor deze sport dat IK een kut-leven heb/krijg. Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar ik vind het wel prima eigenlijk. Ga al jaren bijna altijd met plezier naar de gym, nog nooit een langere periode niet geweest en geniet van het leven (en het eten, en drinken..)
Duidelijk beantwoord.
 
Natuurlijk wil je weten wat ongeveer theoretisch mogelijk is. Je gaat toch niet enkel bulken om een periode gewoonweg vetter te worden en geen of nauwelijks VVM te winnen? Vergeet niet dat ik ook al 13 jaar train en in het verleden echt wel wat bulks heb gedaan. Zodoende heb ik mijn huidige shape opgebouwd, waar ik bij de regel best tevreden mee ben.
Is het echt bodybuilding-waardig? Nee, dat niet. Maar dat wordt het meesttijds pas wanneer je er een spuit in jaagt. Ik vind het gewoon van de gekken om een coach te nemen met mijn huidige leefstijl en heb inmiddels al redelijk wat 'coach' eet- en trainingsschema's de revue zien passeren (heb ook zo mijn contacten) en moet gewoon zeggen dat wat de meeste adviseren..ik dat zelf ook wel weet.
Weet je, de theorie qua goed eten en trainen ken ik ook echt wel. Alleen het eten doe ik gewoonweg tot op zekere hoogte..
Wanneer ik mijn avond eten zou vervangen voor bro-food en alle hoeveelhden flink op schroef heb ik het schema van de gemiddelde coach in NL. Qua trainingsschema's passeren er bij veel 'bodybuilding coaches' voornamelijk split schema's met schoftere volumes. Of bijvoorbeeld van die schema's van mountaindog of zo iets. Denk je dat dat naturel een goed plan is?

Terugkomend op het 'kut-leven' verhaal..Het feit dat sommige mensen zich fijn voelen in year round blasten-cruisen etc. in combinatie met enkel 'gezond' eten wil niet zeggen dat dat nu een leuk leven is. Dergelijke mensen voelen zich op een bepaald punt al schuldig over een versgemaakte hamburger of een paar frietjes..
En ik vind dus, dat wanneer ik alles moet doen, maar vooral moet laten voor deze sport dat IK een kut-leven heb/krijg. Iedereen moet doen wat hij of zij wil, maar ik vind het wel prima eigenlijk. Ga al jaren bijna altijd met plezier naar de gym, nog nooit een langere periode niet geweest en geniet van het leven (en het eten, en drinken..)

True that! Een 'kut-leven' heeft voor iedereen een andere betekenis.
Ik respecteer de full-retard dedicated, maar kan me ook zeker vinden in jouw lifstyle. :thumb:

Ik zweef er maar een beetje tussenin :D
 
Duidelijk beantwoord.
:D:D
True that! Een 'kut-leven' heeft voor iedereen een andere betekenis.
Ik respecteer de full-retard dedicated, maar kan me ook zeker vinden in jouw lifstyle. :thumb:

Ik zweef er maar een beetje tussenin :D
Zeker waar.

De planning voor vandaag!

UB + rehab:
..

..

..

En de voeding..

Voeding, woensdag 18-09-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + appel+ multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop MVPre
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 Avondeten (~750kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)
 
Beetje laat zie ik, maar alsnog 'in' whaha :emo:
 
Die hebben wij ook idd. Ik geloof dat jullie ook veel apparaten van fittrix hebben. Best goede apparaten.
Klopt. Goed spul..en van de hele dag plates sjouwen word je ook sterk:roflol:
 
  • Like
Waarderingen: LM
Back
Naar boven