MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Lekker een lijntje leggen voor de training, doe jij dat nooit?
Neuj :)
En wat er in de pre workout van dezelfde naam zit weet ik niet, maar zal ook wel niet gezond zijn :p
 
Neuj :)
En wat er in de pre workout van dezelfde naam zit weet ik niet, maar zal ook wel niet gezond zijn :p
Yohimbine..

Enfin, nog even de training van gister! Squatrack was weer een eeuwigheid bezet.. :sad:

Legs 1, focus quads + calves:
Incline legpress (Plate-loaded. Gewicht/kant. Normal stance):

153kg: 10
213kg: 8 (warmup)
313kg: 12, 12, 12 (fik erin:fire::fire:), 12 (slow reps:eek!:)

Niet verzwaren, want weet niet wat het effect is wanneer ik wel zo squatten hiervoor..

Reverse V-squat (Plate-loaded. Gewicht exclusief apparaat ~25kg):
90kg: 12 (easy)
140kg: 12 (Top:D)
180kg: 8
200kg: 8, 8, 8 (TUT & MMC:fire:)

Smith calfraise:
110kg: 10
150kg: 6 (warmup)
180kg: 12, 12, 12, 12 (laatste set wat kortere TUT:fire:)

Niet verzwaren nog, mag explosiever..

Leg extension:
35.5kg: 12 (warmup)
52kg: 12, 12, 12, 12 (MMC = ok:fire:)

Volgende keer 54kg

Seated calfraise:
30kg: 12 (warmup)
45kg: 12 (matige uitvoering + MMC:o), 8+4 (rest-pause. beetje verkramping in mijn voet), 10 (2 pompreps..), 12 (enkel vlotte pompreps..:o)

Wide V-squat (Plate-loaded. Gewicht exclusief apparaat ~25kg):
65kg: 5
95kg: 3 (warmup)
120kg: 8 (prima:D), 8 (tering:eek!:), 8 (trillende benen!:fire:), 8 (matige MMC, dus niet verzwaren..)

Snelheid mag ook wel wat omhoog! Toen maar even water gaan halen..een beetje op adem komen en daarna het 100 rep feestje...

Dag 8 100 rep Incline legpress (Plate-loaded. Normal stance. Gewicht inclusief slee ~53kg):
108kg: 100 (2 korte stops op 32 en 70 reps)

Verzwaren +5kg

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (Eigenlijk best tevreden!)

En dan de planning voor vandaag..rust, want had al last van mijn knieen en dan is fietsen met windkracht 5 een zeer slecht idee.

Verder vanmorgen even gewogen en gemeten: Nog steeds dik!:piggy:

Meting & weging:
Gewicht: 81.4kg (+3.3kg t.o.v voor de vakantie = -1.2kg t.o.v na de vakantie)
Taille: 75.5cm (+3cm t.o.v voor de vakantie = -1.5cm t.o.v na de vakantie)

En de voeding voor vandaag..spelletjesavond:O

Voeding, dinsdag 18-02-2020:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)
 
heb je goede ervaringen bij de chiropractor? wat hebben ze precies gedaan met je?
 
heb je goede ervaringen bij de chiropractor? wat hebben ze precies gedaan met je?
To be honest..nee. Het voelt een beetje als: je moet minimaal 20 keer per jaar terug komen om de boel weer los te maken.

Net erna voelt het top..en dan loopt het steeds weer vast.

Ik heb nog 4 behandelingen (al betaald), wanneer dat klaar is stop ik er even mee..
 
Toch maar 3/5 aapjes?
 
To be honest..nee. Het voelt een beetje als: je moet minimaal 20 keer per jaar terug komen om de boel weer los te maken.

Net erna voelt het top..en dan loopt het steeds weer vast.

Ik heb nog 4 behandelingen (al betaald), wanneer dat klaar is stop ik er even mee..

sowieso is het de bedoeling na zulke behandelingen dagen rust te houden, veel water te drinken en geen zware belasting uit te voeren.. niet dat je zwaar traint... ;)
 
To be honest..nee. Het voelt een beetje als: je moet minimaal 20 keer per jaar terug komen om de boel weer los te maken.

Net erna voelt het top..en dan loopt het steeds weer vast.

Ik heb nog 4 behandelingen (al betaald), wanneer dat klaar is stop ik er even mee..
heb je alleen pijn tijdens trainen? of wat is het waar je last van hebt? geen zin om pagina's terug te scrollen :P
 
sowieso is het de bedoeling na zulke behandelingen dagen rust te houden, veel water te drinken en geen zware belasting uit te voeren.. niet dat je zwaar traint... ;)
Dat hebben ze nooit gezegd. En ze weten dat ik naar de gym ga..
heb je alleen pijn tijdens trainen? of wat is het waar je last van hebt? geen zin om pagina's terug te scrollen :P
Tijdens geen pijn, maar mijn linkerzijde voelt ongecontroleerd door pijn in mijn bovenrug/traps

Die pijn zit er eigenlijk de hele dag en is dus ook vervelend met werken, maar ook gewoon met netflixen, autorijden etc. In de gym echt wel serieus kracht verloren, met name bij push (tricep links is slap en ongecontrolleerd en dat merk ik dus ook met presses).
Net na de behandeling loopt het allemaal wat beter, maar geef het een dag en het is vaak weer mis..helaas.

Waar heb jij last, gezien je vraag?
 
Hoeveel verschillende chiropractors heb je al gezien?
 
Dat hebben ze nooit gezegd. En ze weten dat ik naar de gym ga..
Tijdens geen pijn, maar mijn linkerzijde voelt ongecontroleerd door pijn in mijn bovenrug/traps

Die pijn zit er eigenlijk de hele dag en is dus ook vervelend met werken, maar ook gewoon met netflixen, autorijden etc. In de gym echt wel serieus kracht verloren, met name bij push (tricep links is slap en ongecontrolleerd en dat merk ik dus ook met presses).
Net na de behandeling loopt het allemaal wat beter, maar geef het een dag en het is vaak weer mis..helaas.

Waar heb jij last, gezien je vraag?
ik heb altijd last, behalve als ik sport :o iets met een overgevoelig zenuwstelsel.
 
Ik bedoel het enkel goed he... maar rust is zeker 24 uur aan te raden. Ook veel vocht binnen krijgen voor het verwerken van ‘afvalstoffen’.
 
Hoeveel verschillende chiropractors heb je al gezien?
2, want je krijgt niet elke keer dezelfde ;)
ik heb altijd last, behalve als ik sport :o iets met een overgevoelig zenuwstelsel.
Aawh crap. Ik heb trouwens ook juist met sporten zeer weinig last. Inactief zijn is erger..
Ik bedoel het enkel goed he... maar rust is zeker 24 uur aan te raden. Ook veel vocht binnen krijgen voor het verwerken van ‘afvalstoffen’.
Hmm..dat drinken had ik ook niet goed begrepen..:rolleyes:

:zuip:
 
Man, man! Sinds dat ik terug ben van vakantie heb ik nog geen dag mezelf aan mijn dieet gehouden..het gaat echt van een drankje hier, kilo snoep daar, of 15 dagen na mijn verjaardag nog gebak, omdat ik jarig was..

Zo ook vandaag..halve snoeppot leeg gegeten..als ontbijt!:marvin:

Enfin, eens kijken wanneer het wel weer goed gaat. Kom er voor mijn gevoel ook een soort mee weg.

De planning voor vandaag..

Rehab + Push 2:
Dumbbell press:

18kg: 10
24kg: 5 (warmup)
28kg: 5x5

Dumbbell row:
24kg: 10 (warmup)
34kg: 3x10

External shoulder rotation ss Low weight cable rows:
2.5kg: 10, 10, 10 ss 7.5kg: 10, 10, 10

Plate-loaded vertical chestpress (gewicht/kant):
20kg: 8 (warmup)
30kg: 4x8-12

Seated OHP:
20kg: 8 (warmup)
35kg: 4x8-12

EZ-bar tricep extension:
10kg: 12 (warmup)
12.5-15kg: 4x8-12

Seated side raise (alternate):
5kg: 8 (warmup)
9kg: 5x8

Pushdown variant:

Dag 9 100 rep Incline legpress (Plate-loaded. Normal stance. Gewicht inclusief slee ~53kg):

113kg: 100

En de voeding..

Voeding, woensdag 19-02-2020:
7:00 2 koppen koffie
8:15 2 koppen koffie
9:15 Blikje cola zero cinnamon
10:00 ~20 snoepjes
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: 12g Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 ~250g basmati rijst + 125g kipfilet + kerriesaus + paprika/ui/sperziebonen (~750kcals)

Exclusief snoep (~12 biggetjes & 8 perzikken) ~1880kcals, E/K/V = 200g (43%) / 185g (39%) / 40g (18%)
 
2, want je krijgt niet elke keer dezelfde ;)
Aawh crap. Ik heb trouwens ook juist met sporten zeer weinig last. Inactief zijn is erger..
Hmm..dat drinken had ik ook niet goed begrepen..:rolleyes:

:zuip:
Wat doen ze bij jou dan? Beetje standaard kraken heupie nek rug enzo? Misschien is wat andere proberen?
 
Het kind zit nog steeds in je ....snoepert!! :D no hate = :heart:
 
Individuele snoeptjes tellen ook :roflol:

Perziken zijn wel echt niceee!
 
Back
Naar boven