XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (1 bezoeker)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

En dan vandaag...

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de geplande voeding..gaat complet wijzigen, want de vrouw vond het wel gezellig vanavond lekker stokbroodjes en toastjes met smeersels te eten achter de tv..:o

Voeding, vrijdag 12-06-2020:
7:00 2 koppen koffie
Post-cardio: 1/2 scoop M.P.S (Dymatize nutrition) + 5g creatine
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 1/2 scoop M.P.S (Dymatize nutrition)
18:15 35g nightprotein (XXL)
19:30 Zelf gepanneerde varkensschnitzel + ~150g mais (~700kcals*)

~1625kcals*, E/K/V = 200g (48%) / 75g (18%) / 65g (34%)

* Beetje rustiger aan qua geplande kcals ;)
 
Tja, ik werk thuis..maar mijn vrouw is vrij..

Gelukkig is het geen enorm lekker weer, want dan zat ik inmiddels aan mijn tweede cocktail denk:roflol:
Herkenbaar. Ben enigszin blij dat mijn vriendin en ik nu terug op bureau werken. Na enkele weken was het bij goed weer al eens een cocktailtje om 10h. En dan nog een als aperitief voor de lunch, BBQ aansteken en uiteindelijk heel veel uren gewerkt maar niet veel gedaan :p
 
Herkenbaar. Ben enigszin blij dat mijn vriendin en ik nu terug op bureau werken. Na enkele weken was het bij goed weer al eens een cocktailtje om 10h. En dan nog een als aperitief voor de lunch, BBQ aansteken en uiteindelijk heel veel uren gewerkt maar niet veel gedaan :p
Nou..precies dat dus. Mag van geluk spreken dat ik niet 5kg zwaarder ben inmiddels. Zowieso is thuis veel te veel voorhanden..
 
Nou..precies dat dus. Mag van geluk spreken dat ik niet 5kg zwaarder ben inmiddels. Zowieso is thuis veel te veel voorhanden..
Ik weeg nog ongeveer hetzelfde, maar het ziet er wel helemaal anders uit. Ik kook graag en maak graag cocktails. Mijn vriendin hetzelfde dus we zien er nu toch wel wat minder 'sportief' uit dan voor de lockdown :o
Gelukkig zijn hier de gyms wel reeds open op afspraak. Heb de komende twee weken telkens 4 trainingen van 1h ingepland!
 
Ik weeg nog ongeveer hetzelfde, maar het ziet er wel helemaal anders uit. Ik kook graag en maak graag cocktails. Mijn vriendin hetzelfde dus we zien er nu toch wel wat minder 'sportief' uit dan voor de lockdown :o
Gelukkig zijn hier de gyms wel reeds open op afspraak. Heb de komende twee weken telkens 4 trainingen van 1h ingepland!
Ok, ok..ik had inderdaad niks gezegd over de samenstelling. Verder allemaal erg herkenbaar!
 
Gister nog even benen gedaan en over de dag verspreid flink wat cardio, want heb alles te voet gedaan.

Met benen tranen kon ik mijn focus er niet echt houden, en dat gold ook voor mijn pushworkout net!

Geen zin ook om te loggen dus, hopelijk gaat benen morgen beter..misschien ook iets minder drinken vandaag:roflol:

Wel lekker pizza gemaakt op de bastard gister.. :pizza:

 
Niet opgeven nu, je bent net zo goed bezig :p
Ho ho, ik zeg ook niet dat ik niks drink..

Maar geloof dat we gister met zijn 2en zeker een halve liter cachaca en ongeveer 300ml rum op hebben..

In ieder geval genoeg om vanmorgen licht beroerd op te staan en een deel van de avond vergeten te zijn..was ook een soort verrast dat de frituurpan nog in de keuken stond:roflol:
 
Ho ho, ik zeg ook niet dat ik niks drink..

Maar geloof dat we gister met zijn 2en zeker een halve liter cachaca en ongeveer 300ml rum op hebben..

In ieder geval genoeg om vanmorgen licht beroerd op te staan en een deel van de avond vergeten te zijn..was ook een soort verrast dat de frituurpan nog in de keuken stond:roflol:
I know that feel :p gisteren 2flessen cava met apperol erdoor. Cava staat weer al koud voor na de training want vaderdag :p
 
I know that feel :p gisteren 2flessen cava met apperol erdoor. Cava staat weer al koud voor na de training want vaderdag :p
Haha, nou dat dus:roflol:
Pizza ziet er heerlijk uit. Niks ugly.... dat heet tegenwoordig 'artisanaal' of 'rustiek' :roflol:
Aha, dan noem ik het volgende keer zo..
...of rommelig...
:roflol:

Nu even naar de zolder voor een pull-workout!

De planning/live workout ;) ..

Pull:
External shoulder rotation ss Banded single arm row:

Green band: 20, 20, 20, 15 ss Yellow band: 20, 20, 20, 15 (soort van warming up)

Barbell row ss Reverse grip barbell row:
42kg: 15, 15, 15 (3f. man, man) ss 42kg: 15 (2 licht forced), 15 (3f. Snel buiten adem), 15 (3 lelijk:o)

(Banded) barbell shrugs:
42kg: 20
42kg + green band: 15
42kg + yellow band: 15 (lekker)
42kg + green + yellow band: 12, 12, 12 (hier en daar wat powershrugs:dunno:)

Banded single arm pulldown ss Banded pulldown:
Yellow band: 15, 15, 15 ss Yellow band: 20, 20, 20

Dumbbell curl (alternate):
10kg: 15, 15 (prima), 15+10hammer

Banded Y-raise ss Facepull ss High row ss Pullover:
Alles green band: 15, 15, 15 (moeizaam) ss 15, 15, 15 ss 15, 15 (pff), 12 ss 15, 15, 15 (best zo)

Barbell curl:
22kg: 17 (niet allemaal even mooi)
27kg: 12 (smijten), 12 (idem:fire:)
32kg: 12 (lelijk)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (Prima voor thuistrain begrippen..)

Qua voeding niks gepland..:roflol:
 
Laatst bewerkt:
Iedere keer als ik je log lees krijg ik zin in een bak snoep.. Echt die apenkopjes zijn funest..
 
Je bent wel een levensgenieter man! Mooi om te zien!
 
Je bent wel een levensgenieter man! Mooi om te zien!
Tja, waarom zou ik mijn hele leven gaan wijden aan het bereiken van een zogenaamd perfect fysiek. Als je er ook gewoon 'goed' uit kunt zien, genieten van het leven en de sport.

Vandaag in ieder geval weer naar werk gefietst en verder niet zoveel op de planning..

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, dinsdag 16-06-2020:
7:30 2 koppen koffie
Post-cardio: 6g BCAA (XXL) + 5g creatine
9:15 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 1/2 scoop M.P.S (Dymatize nutrition)
18:15 35g nightprotein (XXL)
19:30 Rotirol (~850kcals)

~1770kcals, E/K/V = 205g (45%) / 150g (33%) / 45g (22%)
 
Tja, waarom zou ik mijn hele leven gaan wijden aan het bereiken van een zogenaamd perfect fysiek. Als je er ook gewoon 'goed' uit kunt zien, genieten van het leven en de sport.
Spreuk van de dag! Die kan op een tegeltje. :)

Dit geldt voor de meeste onder ons, wordt alleen wel eens vergeten.
 
Back
Naar boven