Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ai, onderrug, die is bij mij vandaag ook irritant, dus ik moet nog even gaan kijken hoe ik mijn training er op ga aanpassen.... Lijkt er gelukkig wel op dat het voornamelijk stijf is, en geen blessure, maar blijf het altijd link vinden. Geen squats en deadlift dus vanavond..
 
Top! Dan doe ik dat!

Zo..onderrug liep te zeuren..net als ik!:huilen:

Hier mijn legday voor meisjes van vandaag..:emo:*

Leg-day 4 pussy's:
Alternate lying legcurl:

5kg: 15 (warmup)
10kg: 12 (prima:D), 12 (controlled reps:fire:)
15kg: 8, 8, 8, 8 (allemaal met TUT & MMC:fire::fire:)

Voelt prima zo..

Leg extension:
33kg: 20 (sqeez & hold:fire:)
40kg: 15 (prima)
47kg: 14 (Au:o)
54kg: 14 (2f.)
61kg: 10 (rammen:fire::fire:)
68kg: 8
40kg: 27 (de tering:emo:)

Smith calfraise:
110kg: 15, 15 (supercontrolled reps:fire:)
140kg: 12, 12, 12 (TUT & MMC)
160kg: 11 (tering:o), 10, 10 (paar reps 3 stappen concentrisch..)

SLDL/RDL:
40kg: 20 (Strtch, TUT & MMC:fire:)
60kg (met 10kg plates, zodat ik dieper kan zakken): 15, 15, 15 (stretch..:fire:)

Legpress (stack):
60kg: 25
80kg: 15
100kg: 15 (tering:emo:)
120kg: 12 (rug begint meer te zeuren dan ik zelf altijd doe..)

Rating: :marvins::marvins::marvins: (Ach, best prima zo..)


* En dan weet ik bijna zeker dat veel meisjes nog beter hun best doen..:fluit:
Kom maar eens een meisjes legday met me meedoen, Marv. ;)

Wel klote dat je rug nu weer meespeelt. Altijd wat ook met jou.:o Goede voornemen 2019: blessurevrij trainen?
Niet dat je het zelf echt in de hand kunt hebben, maar het zou wel top zijn toch? :D
 
Leg-day 4 pussy's:
Alternate lying legcurl:
dat mag je for pussies vinden, ik doe legcurl op 17.5 kg met 2 benen :(
(nou zal er wel verschil tussen de machines zin, maar toch ......)
 
Ai, onderrug, die is bij mij vandaag ook irritant, dus ik moet nog even gaan kijken hoe ik mijn training er op ga aanpassen.... Lijkt er gelukkig wel op dat het voornamelijk stijf is, en geen blessure, maar blijf het altijd link vinden. Geen squats en deadlift dus vanavond..
stijf is niet erg. Dit is gewoon hinderlijke pijn. Waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat ik even langs de podoloog moet om even mijn zooltjes een klein beetje aan te passen. Maar dat doe ik na mijn vakantie wel. Ga er vooralsnog niet dood van..

En mijn benen gainen toch al jaren niks

Eerlijkheid duurt het langst
Kom maar eens een meisjes legday met me meedoen, Marv. ;)

Wel klote dat je rug nu weer meespeelt. Altijd wat ook met jou.:o Goede voornemen 2019: blessurevrij trainen?
Niet dat je het zelf echt in de hand kunt hebben, maar het zou wel top zijn toch? :D
ik kan wel behoorlijk wat hebben qua workouts. Dus doe gerust mee wanneer ik blessurevrij ben.

Dat is overigens wel het doel dit jaar, want bederft toch wel een beetje de pret

dat mag je for pussies vinden, ik doe legcurl op 17.5 kg met 2 benen :(
(nou zal er wel verschil tussen de machines zin, maar toch ......)
het was meer hey gebrek aan compounds of compounds met serieuze gewichtenn. De extensions, curls en calfraises waren nog zwaar zat
 
Ai, onderrug, die is bij mij vandaag ook irritant, dus ik moet nog even gaan kijken hoe ik mijn training er op ga aanpassen.... Lijkt er gelukkig wel op dat het voornamelijk stijf is, en geen blessure, maar blijf het altijd link vinden. Geen squats en deadlift dus vanavond..
Same here vandaag: onderrug is killing me today (stress en alle sh*t vh werk vandaag heeft zich daar netjes op genesteld en is blijkbaar niet van plan om snel weer op te rotten :()
 
stijf is niet erg. Dit is gewoon hinderlijke pijn. Waarschijnlijk veroorzaakt door het feit dat ik even langs de podoloog moet om even mijn zooltjes een klein beetje aan te passen. Maar dat doe ik na mijn vakantie wel. Ga er vooralsnog niet dood van..

Nare bedoeling! Stijf is idd niet erg, daar kan je met goed opwarmen nog aardig goed omheen trainen.. is althans vandaag prima gelukt bij mij. Maar onderrug is echt een naar dingetje als je er echt last van hebt!

Same here vandaag: onderrug is killing me today (stress en alle sh*t vh werk vandaag heeft zich daar netjes op genesteld en is blijkbaar niet van plan om snel weer op te rotten :()

Super naar! heb je daar vaker last van als je stress hebt?
 
Nare bedoeling! Stijf is idd niet erg, daar kan je met goed opwarmen nog aardig goed omheen trainen.. is althans vandaag prima gelukt bij mij. Maar onderrug is echt een naar dingetje als je er echt last van hebt!



Super naar! heb je daar vaker last van als je stress hebt?
Oh jawel. Is absoluut zonder twijfel mijn zwakke plek. Ik heb sowieso al een erge vorm van scoliose, maar van zodra iets of wat extra stress, dan uit zich dat meteen in extra rugklachten . Een verschrikkelijk zeurende pijn...
Vanavond had ik training en het grootste deel vd sessie hebben we gespendeerd aan mobiliteitstraining en niet zozeer aan pure kracht (helaas steevast het geval de laatste weken en maanden). Heb het gevoel dat ik maar wat aanmodder op die manier. Maar met dergelijke rugklachten vandaag was het niet mogelijk om serieus te trainen :(
 
dat mag je for pussies vinden, ik doe legcurl op 17.5 kg met 2 benen :(
(nou zal er wel verschil tussen de machines zin, maar toch ......)
Hoe doe jij het dan?
 
Same here vandaag: onderrug is killing me today (stress en alle sh*t vh werk vandaag heeft zich daar netjes op genesteld en is blijkbaar niet van plan om snel weer op te rotten :()
Waardeloos zeg:sad:

Nare bedoeling! Stijf is idd niet erg, daar kan je met goed opwarmen nog aardig goed omheen trainen.. is althans vandaag prima gelukt bij mij. Maar onderrug is echt een naar dingetje als je er echt last van hebt!
Jup. Ik zit ook gewoon wat gammel in elkaar. Mijn ma mankeert daar ook van alles..onderrug, knieen etc..

Oh jawel. Is absoluut zonder twijfel mijn zwakke plek. Ik heb sowieso al een erge vorm van scoliose, maar van zodra iets of wat extra stress, dan uit zich dat meteen in extra rugklachten . Een verschrikkelijk zeurende pijn...
Vanavond had ik training en het grootste deel vd sessie hebben we gespendeerd aan mobiliteitstraining en niet zozeer aan pure kracht (helaas steevast het geval de laatste weken en maanden). Heb het gevoel dat ik maar wat aanmodder op die manier. Maar met dergelijke rugklachten vandaag was het niet mogelijk om serieus te trainen :(
Waardeloos zeg. Ga je er wel voor naar de fysio of iets?

Hoe doe jij het dan?
...
Ik lig op een bankje en dat heeft een opzetstuk voor leg extensions en leg curls.
https://www.helisports.nl/products/428040/BodyCraft-F611-Leg-Extension.html
Dat is waak redelijk gammel en vreemde overbrening. Weet niet hoe dat in vergelijk is tot dit:

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanmorgen geen cardio, het waait tering hard en ik heb al snel pijnlijke knieen helaas.

Wel een rustdag verder en vanavond spelletjesavond met vrienden..

Voeding, dinsdag 08-01-2019:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey delicious (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 150g notenmix + 6g BCAA Recovery (XXL)
17:30 30g nightprotein (XXL)
18:30 Avondeten (~850kcals)

~1765kcals, E/K/V = 195g (44%) / 115g (26%) / 60g (30%)
 
Dat is waak redelijk gammel en vreemde overbrening. Weet niet hoe dat in vergelijk is tot dit:
Die van mij is idd heel simpel en enigszins gammel, dit ziet er ingewikkelder uit, kan niet helemaal zien hoe de stangen precies lopen maar geloof meteen dat dit een soepele hefboom is.
 
Ik baalde er zelf ook van. Had me echt voorgenomen cardio te doen, maar moet echt aan mijn knieen denken. Met teveel wind trap ik die echt zowat stuk en heb ik dagen last helaas
Die van mij is idd heel simpel en enigszins gammel, dit ziet er ingewikkelder uit, kan niet helemaal zien hoe de stangen precies lopen maar geloof meteen dat dit een soepele hefboom is.
Klopt. Het is een fijne hefboom. Voelt uiteraard ook stevig aan. Echt veel hoger dan 20kg per kant kom ik overigens niet..:o
 
Ik baalde er zelf ook van. Had me echt voorgenomen cardio te doen, maar moet echt aan mijn knieen denken. Met teveel wind trap ik die echt zowat stuk en heb ik dagen last helaas
Helpt het misschien als je je knieën iets naar buiten steekt als je trapt?
 
Klopt. Het is een fijne hefboom. Voelt uiteraard ook stevig aan. Echt veel hoger dan 20kg per kant kom ik overigens niet..:o
Dat is 40 kg als je het met 2 benen doet.... wel een verschil met mij.
Helpt het misschien als je je knieën iets naar buiten steekt als je trapt?
Ik heb gelukkig niet snel last van knieen met fietsen, misschien iets lagere versnelling kiezen?
 
Helpt het misschien als je je knieën iets naar buiten steekt als je trapt?
Jeetje, moet ik nu ook al anders leren fietsen!:huilen:
Dat is 40 kg als je het met 2 benen doet.... wel een verschil met mij.

Ik heb gelukkig niet snel last van knieen met fietsen, misschien iets lagere versnelling kiezen?
Zou kunnen, maar wil ook wel een beetje vlot op mijn werk zijn!:emo:
Stiekem aan de winstrol?:windup:
Haha, I wish..eindelijk wat gains
 
Back
Naar boven