Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Ik vind van niet, maar ik heb daar sowieso niet zo veel last van.
Ik ook niet hoor..maar er zijn soms wel zaken waar ik vreemdgenoeg ineens wel misselijk van word..
:roflol: Ik ben geen fijnproever..
Damn.... dit heeft wel wat losgemaakt. :roflol:
Veel mensen aan het cutten?
:roflol: Zal je wel denken..
2 potten ben en jerry naar binnen klappen en je hebt in 30 min al een kwart van de 'challenge'
True, true:roflol: Die beuk je zo weg
Ik zat dr serieus van de week een aantal keer over na te denken om m'n minicut op vrijdag 29 maart af te sluiten met een 10k :o
Ga die dag naar Antwerpen om 's avonds naar Rampage festival te gaan.

Dingen die nu al in me opkomen:

Ontbijt
- 2 stuks chocolate chip koeken van per stuk 150 gram & 639 kcals (www.humbleandcrumble.com vandaag besteld, gaan de vriezer in)
- pannenkoeken met chocopasta, speculoos, bacon, stroop

Lunch
- pizza 2 stuks of xxl

Avond
- waarschijnlijk ayce versgegaard en aan tafel gesneden vlees zoals vorig jaar (https://www.pampas.be)

Tussendoor
- Hoeked donuts stuk of 6
- zoetzure snoepmix
- dingen van de bakker als roombroodje, verse croissant, pecan broodje, berlinerbol


Ik ga slapen anders trek ik dit niet meer drool:
Klinkt als een prima dagje! Die koeken zijn echt ziek hoor!! Pannenkoeken is ook wel een guilty pleasure bij mij. Heb bij een AYCE in een restaurant weleens een stuk of 9 van die dingen gegeten (restaurant formaat :roflol:). Als ik ze thuis bak tik ik al snel de 20 aan..

Aan de groenplaats nog momade cupcakes vergeten.. Die met oreo is van een andere wereld
Klinkt goed inderdaad!:woot:

Enfin..ondanks mijn vreterij van gister toch afgevallen vanmorgen..:cheer:

Weging & meting:
Gewicht: 81.1kg (-0.3kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.5cm (-0.5cm t.o.v vorige week)

Verder vandaag legday en spelletjesavond..

Legs:
..

..

..

Voeding, dinsdag 19-03-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 100g havermout + 50g whey isolaat (XXL) + 25g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Cocaine (Pure cut supps)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 200g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + appel
18:00 35g nightprotein (XXL)
19:30 Spelletjesavond, Avondeten (~850kcals)

~2400kcals, E/K/V = 225g (38%) / 255g (43%) / 50g (19%)
 
Zou er toch nog een training verschijnen vandaag tussen alle food cravings? :D
 
Ik zat dr serieus van de week een aantal keer over na te denken om m'n minicut op vrijdag 29 maart af te sluiten met een 10k :o
Ga die dag naar Antwerpen om 's avonds naar Rampage festival te gaan.
Lekker verstandig. Als je dan 8000 calorieen boven je dag waarde voor de cut gaat zitten, maak je in 1 klap zo'n 16 dagen cutten ongedaan.
 
Zou er toch nog een training verschijnen vandaag tussen alle food cravings? :D
Wie weet, wie weet:rolleyes:
Lekker verstandig. Als je dan 8000 calorieen boven je dag waarde voor de cut gaat zitten, maak je in 1 klap zo'n 16 dagen cutten ongedaan.
Ga er voor het gemak maar vanuit dat dat NOOIT allemaal opgenomen wordt. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die dat aantonen..

Check maar wat 10K filmpjes op youtube. Er zijn er een hoop die ervoor en erna wegen..de meeste zijn na 2a3 dagen weer op hun oude gewicht..

Edit:

maar wel LEKKERRRRRRR
Precies dit!
Traint marvin nog?
Train al jaren niet meer. Enkel fake workouts!

Heeft Marvin ooit getraind?
Vroeger was alles beter!

Spelen met gewichtjes doet hij wel nog regelmatig naar het schijnt.
Beetje aanrotzooien inderdaad
 
Gaat lekker he, vreetsessies zonder dik te worden. Care to share your secret formula?:evil2:
OH, wacht, die kennen we allemaal al: ultimate marvinning. :grinny:
 
Aan de groenplaats nog momade cupcakes vergeten.. Die met oreo is van een andere wereld

Lekker verstandig. Als je dan 8000 calorieen boven je dag waarde voor de cut gaat zitten, maak je in 1 klap zo'n 16 dagen cutten ongedaan.

Staat opgeslagen om misschien naartoe te gaan :)

Ga er voor het gemak maar vanuit dat dat NOOIT allemaal opgenomen wordt. Er zijn genoeg onderzoeken gedaan die dat aantonen..

Check maar wat 10K filmpjes op youtube. Er zijn er een hoop die ervoor en erna wegen..de meeste zijn na 2a3 dagen weer op hun oude gewicht..

Dit inderdaad... TDEE gaat ook kneiterhard de lucht in door hogere verbranding, lichaamswarmte, meer beweging, hogere hartslag, etc.

Heb het een keer voor mezelf berekend in geval ik 8k zou eten. M'n huidige onderhoud is nog steeds ~2.6k.
Was nav een fikmpje van Jeff Nippard of Stephanie Buttermore (kan het filmpje nu even niet opzoeken).
Screenshot_20190319_085135.jpg

221gr vet is 2 dagen cutten weggooien. Laten we dan uitgaan van max 3 dagen bij 10k. Zeker als ik die hele nacht nog keihard los zal gaan in het sportpaleis :P
 
Ik zou knetterhard aan de schijterij gaan als ik eens 10k kcal op een dag zou proberen en waarschijnlijk nog 3 dagen erna niks meer kunnen eten van de pijn in me maag. Gegarandeerd:hahaha:

Goede manier om achter de hand te houden om net even die stubborn kilo's kwijt te spelen.
 
221gr vet is 2 dagen cutten weggooien. Laten we dan uitgaan van max 3 dagen bij 10k. Zeker als ik die hele nacht nog keihard los zal gaan in het sportpaleis :P
220 g vet is 2000 kCal, dat zijn wel 2 heeele zware cut dagen, maar verder ga ik wel met je mee hoor. Die 10.000 kCal in een dag kan je vast maar voor een klein deel opnemen, en lekker springen nog daarna :p
 
Gaat lekker he, vreetsessies zonder dik te worden. Care to share your secret formula?:evil2:
OH, wacht, die kennen we allemaal al: ultimate marvinning. :grinny:
Precies..strafcardio, weinig gepland voedsel, fatburners

en natuurlijk dedication en hard trainen!!

:roflol:

Staat opgeslagen om misschien naartoe te gaan :)

Dit inderdaad... TDEE gaat ook kneiterhard de lucht in door hogere verbranding, lichaamswarmte, meer beweging, hogere hartslag, etc.

Heb het een keer voor mezelf berekend in geval ik 8k zou eten. M'n huidige onderhoud is nog steeds ~2.6k.
Was nav een fikmpje van Jeff Nippard of Stephanie Buttermore (kan het filmpje nu even niet opzoeken).
Bekijk bijlage 442786
221gr vet is 2 dagen cutten weggooien. Laten we dan uitgaan van max 3 dagen bij 10k. Zeker als ik die hele nacht nog keihard los zal gaan in het sportpaleis :P
Precies! Niks aan de hand:D

Ik zou knetterhard aan de schijterij gaan als ik eens 10k kcal op een dag zou proberen en waarschijnlijk nog 3 dagen erna niks meer kunnen eten van de pijn in me maag. Gegarandeerd:hahaha:

Goede manier om achter de hand te houden om net even die stubborn kilo's kwijt te spelen.
Ik ben wel heel benieuwd. Heb echt wel eens schofterig zitten vreten bij een AYCE of iets, maar heb het nog nooit bijgehouden hoeveel ik daadwerkelijk eet..

220 g vet is 2000 kCal, dat zijn wel 2 heeele zware cut dagen, maar verder ga ik wel met je mee hoor. Die 10.000 kCal in een dag kan je vast maar voor een klein deel opnemen, en lekker springen nog daarna :p
Goed de berekening lezen hè:finger: Het resultaat is slechts 221g vet...0.221kg..
 
Goed de berekening lezen hè:finger: Het resultaat is slechts 221g vet...0.221kg..
100 gr vet is 900 kCal, dus 220 gr is 2000 kCal. Een cutdag voor een gemiddelde cut is 500 kCal tekort, dus de genoemde 220 gr vet in 2 dagen goedmaken is volgens mij wel een heel zware cut. Dat is MIJN berekening. :p
 
100 gr vet is 900 kCal, dus 220 gr is 2000 kCal. Een cutdag voor een gemiddelde cut is 500 kCal tekort, dus de genoemde 220 gr vet in 2 dagen goedmaken is volgens mij wel een heel zware cut. Dat is MIJN berekening. :p
Ik kan dat! ;)
 
100 gr vet is 900 kCal, dus 220 gr is 2000 kCal. Een cutdag voor een gemiddelde cut is 500 kCal tekort, dus de genoemde 220 gr vet in 2 dagen goedmaken is volgens mij wel een heel zware cut. Dat is MIJN berekening. :p

Mijn huidige dagen zijn in een deficit van 660 kcals. Komt dus neer op 3 dagen.
Uitgaande van een nacht springen blijven dr 2 "weggegooide" dagen over :p
 
Mijn huidige dagen zijn in een deficit van 660 kcals. Komt dus neer op 3 dagen.
Uitgaande van een nacht springen blijven dr 2 "weggegooide" dagen over :p

Heb geen geluid atm maar vanaf 12:30 ofzo. Is het filmpje waar ik het over had en waar m'n berekening op gebaseerd is
En dat is het zowieso waard!:woot:

TERING! Die Cocaine preworkout is niet normaal! ( https://gympower.co.uk/products/pure-cut-supps-cocaine-pre-workout-466g * )

Supp_Facts_Full_Tub_1024x1024_1b5572bf-0669-4632-878c-671ce0b42f13_559x448.jpg


* Ze gaan binnenkort ook naar NL verzenden :thumbs:

Review at gympower zei:
For this preworkout a 6 star rating is needed!
Marvin Burger on Mar 19, 2019
This preworkout is realy sick! Also the taste is great, and that was not a thing which I expected when reading the label. Had a sick leg workout and this 1 realy, realy, realy...keeps me going!
Have to say that it is not a preworkout to take when you want to sleep at night! Recommend this one for a hard morning workout.

The yohimbine/stims gave me some sick brain shivers, and a lazer beam focus!

DO NOT TAKE THIS PREWORKOUT WHEN YOU ARE A ROOKIE!

Enfin, wel een keer een andere legday dan gebruikelijk. Het was zowaar druk en het leek wel of iedereen legday had gepland.

Legs:
Leg extension:

33kg: 15 (goede MMC vandaag!)
40kg: 15
47kg: 15 (2 licht forced:fire:)
54kg: 12 (quads in de fik:fire:), 12 (lekker!:D), 12 (2f.:fire:)
68kg: 12 (kortere TUT, maar echt nog zeer nette reps..huh?)

Alternate lying legcurl (plate-loaded. gewicht/kant):
5kg: 10
10kg: 10
12.5kg: 10 (lekker!:D)
15kg: 10 (tering!)
17.5kg: 7 (man, man:fire:), 6 (1f. top MMC:fire:)

Hip thrust (smith):
40kg: 20
70kg: 15 (sqeez!:fire:), 12 (top, nog lekker explosief!)
90kg: 10 (tering!), 10 (2f.)
110kg: 8 (2f.:fire:), 6 (hnng!:fire:)

Zo, dat was lang geleden!

FSQ:
40kg: 8 (controlled), 8 (focus!), 8 (top:D)
60kg: 7 (best hard nog!)
70kg: 6 (tering:emo:)
80kg: 3 (pff..:emo:)

Abduction ss Machine calfraise:
30kg: 20 ss 30kg: 20 (TUT & MMC:fire:)
40kg: 20 (beuken..) ss 40kg: 20 (lekker!:D)
50kg: 17 (kortere TUT, explosief!) ss 50kg: 15 (pff!)
60kg: 14 (3f.) ss 60kg: 13 (jezus!)
70kg: 10 (3 flink forced) ss 70kg: 9+7+6 (rest-pause:fire::fire:)

Cable pulltrough:
15kg: 15 (hard!)
21kg: 15 (beuken!)
24.5kg: 10 (sweet jezus!:eek!:)

Rating: :marvins::marvins::marvins::marvins: (Geen 5 apekoppen vanwege de oefening keuze..brain shivers all over nu:nut:, dus ben benieuwd naar de crash..:shake:)



 
He, een training. Zit ik hier wel goed? :P
(niet verkeerd hoor ondanks de drukte)
 
Back
Naar boven