AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Heftiggggggggggggg verschil zeg! Hoe was je mentale staat?
Ik zou er zelf denk ik best veel moeite mee hebben om na 8940384902 jaar cutten dan toch over te gaan op een bulkfase.
Waarschijnlijk voelde ik me toen best ok..

Die vetvrees is er met de jaren ingeslopen. Zeker na die cut in 2013 is mijn perceptie van een laag vetpercentage helemaal naar de klote gegaan..

full.jpg

Marvin ben jij vroeger ooit een auto ingelokt met snoep?
Nee, sneakte wel al de kast in om geruisloos de pot leeg te vreten..en wij vieren bij ons thuis werkelijk alles met eten..

Geslaagd ergens voor (school, zwemdiploma, rijbewijs): Gebak
Sinterklaas: Uit eten
Vaderdag & moederdag: Uit brunchen of eten
Zowat alle christelijke feestdagen: vreten
Ouders X jaar getrouwd: eten
Verjaardag: Taart --> Eind van de avond, over gebleven taart...opvreten
En zo kan ik nog wel even doortypen denk ik..

Je shape is toch niet heel anders maar dan op 81kg ? Vind die shape niet eens zo heel raar trouwens!
ER is wel een aardig verschil hoor ;)En mijn lijf neigt gewoon heel veel gezellig op te slaan rond mijn middel. Al zou het zichzelf wat meer verdelen was bulken mogelijk minder een issue..
 
Al zou het zichzelf wat meer verdelen was bulken mogelijk minder een issue..
Denk op zich dat dat wel beter kan verdelen.. als je niet all out >1000 kcal boven je onderhoud bulkt ;)
 
Denk op zich dat dat wel beter kan verdelen.. als je niet all out >1000 kcal boven je onderhoud bulkt ;)
Deed ik toentertijd ook niet. Heb in dit al eeuwig lopende log al redelijk wat bulk periodes gehad..echter leverde het weinig op..helaas.

Ga ik nu vast een rel starten: Maar denk dat velen zowieso schromelijk overschatten wat er naturel allemaal haalbaar is. Je moet toch een stel verdomd goede genen hebben om echt een dik (bodybuilding) fysiek neer te zetten als natty
 
Deed ik toentertijd ook niet. Heb in dit al eeuwig lopende log al redelijk wat bulk periodes gehad..echter leverde het weinig op..helaas.

Ga ik nu vast een rel starten: Maar denk dat velen zowieso schromelijk overschatten wat er naturel allemaal haalbaar is. Je moet toch een stel verdomd goede genen hebben om echt een dik (bodybuilding) fysiek neer te zetten als natty
Die rel hebben we ook al vaak gehad. Ik pas even .... :D
 
Die rel hebben we ook al vaak gehad. Ik pas even .... :D
Het is ook nog geen vrijdag natuurlijk:rolleyes:

Enfin, de planning voor vandaag!

Legs (quad focus) + Abs:
..

..

..


Oja, ook nog even gemeten en gewogen vandaag..

Meting & weging:
Gewicht: 80.6kg (+0.5kg t.o.v vorige week)
Taille: 75.0cm (Gelijk gebleven)

En de voeding..

Voeding, donderdag 23-05-2019:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 65g havermout + 40g whey isolaat (XXL) + 15g rozijnen + 100g aardbeien + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Dust V2 (Blackstone Labz)*
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
13:30 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix
18:30 Muscle meat pizza pollo BBQ (~755kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1960kcals, E/K/V = 215g (44%) / 185g (38%) / 40g (17%)

* https://gympower.co.uk/products/blackstone-labs-dust-v2-270g
 
Deed ik toentertijd ook niet. Heb in dit al eeuwig lopende log al redelijk wat bulk periodes gehad..echter leverde het weinig op..helaas.

Ga ik nu vast een rel starten: Maar denk dat velen zowieso schromelijk overschatten wat er naturel allemaal haalbaar is. Je moet toch een stel verdomd goede genen hebben om echt een dik (bodybuilding) fysiek neer te zetten als natty
Niet om nog meer stof te doen opwaaien, maar ik kan me hier best wel in vinden.

Succes met leg day vandaag, Marv! We gaan voor 849038042943820 :fire:-gezichtjes he!
 
Ook eens.. of je moet mega autistisch zijn, maar zelfs dan is massa aanzetten niet zomaar even gedaan, zelfs BB_ grijpt nu inmiddels naar middelen, terwijl die toch echt wel heel dedicated was .. :windup:

Eten we ook nog snoep vandaag?

Tijdens mijn ochtend rondje ben ik 2 x een vrachtwagen van de Aldi tegen gekomen met snoep er op.. ik dacht zelfs snoep te ruiken toen ze voorbij reden :roflol: maar dat zal wel gewoon in mijn gedachten zijn geweest :emo:
 
Tijdens mijn ochtend rondje ben ik 2 x een vrachtwagen van de Aldi tegen gekomen met snoep er op.. ik dacht zelfs snoep te ruiken toen ze voorbij reden :roflol:
Hardoplachs..... :laugh:
 
Het is hier in de maanden nog niets veranderd :D. En dan heb je nog het off gaan voor de full natty leven. Er is geen ruimte voor ouwehoeren. Of je doet het je hele leven of je jankt nog meer :o

Alhoewel zou mijn voorkeur wel gaan naar een testo kuurtje zo nu en dan ipv stims. Denk dat al die stims en dat ongezonde eten van stimmermartin slechter zijn voor je gezondheid dan extra gains met testo.. Maar dat is een persoonlijke voorkeur :p
 
Niet om nog meer stof te doen opwaaien, maar ik kan me hier best wel in vinden.

Succes met leg day vandaag, Marv! We gaan voor 849038042943820 :fire:-gezichtjes he!
Ik hoop het! Mijn rug loopt weer een beetje te kloten namelijk, maar ga mijn best doen..

En wat betreft het eerste: true story ;)

Ook eens.. of je moet mega autistisch zijn, maar zelfs dan is massa aanzetten niet zomaar even gedaan, zelfs BB_ grijpt nu inmiddels naar middelen, terwijl die toch echt wel heel dedicated was .. :windup:

Eten we ook nog snoep vandaag?

Tijdens mijn ochtend rondje ben ik 2 x een vrachtwagen van de Aldi tegen gekomen met snoep er op.. ik dacht zelfs snoep te ruiken toen ze voorbij reden :roflol: maar dat zal wel gewoon in mijn gedachten zijn geweest :emo:
Ik zou beter mijn mond houden, maar mijn ontbijt bestond weer uit snoep.:roflol: Die kut snoeppot was gevuld met mijn favo snoepjes...zure gesuikerde rotzooi..

Dus inmiddels al een stuk of 15 van die fizzy kaugum flesjes op:

100578_-_Fizzy_Bubblegum_Bottles.jpg


Maar dan de grotere variant..:o

Edit: Tja, als zelfs Bert al niet eens veel verder komt..wie dan wel???

Hardoplachs..... :laugh:
:D:D
Het is hier in de maanden nog niets veranderd :D. En dan heb je nog het off gaan voor de full natty leven. Er is geen ruimte voor ouwehoeren. Of je doet het je hele leven of je jankt nog meer :o

Alhoewel zou mijn voorkeur wel gaan naar een testo kuurtje zo nu en dan ipv stims. Denk dat al die stims en dat ongezonde eten van stimmermartin slechter zijn voor je gezondheid dan extra gains met testo.. Maar dat is een persoonlijke voorkeur :p
Echter doen die stims verder weinig met mijn geestelijke voorkomen..en dat doet test wel bij de meeste. Maar dit zal wel weer glashard ontkent gaan worden.
 
Echter doen die stims verder weinig met mijn geestelijke voorkomen..en dat doet test wel bij de meeste. Maar dit zal wel weer glashard ontkent gaan worden.
Maar daar zal je dan wel weer mee gainen!:p Maar goed, dat moet je dan ook weer blijven doen. En voor je het weet is het blast blast blast.
 
Die 2013 pics blijven inmpressive man!
 
Ach..ik weet niet wat ik erger vind...honger..of misselijk..:roflol:


Dat laatste zou 100% waar zijn in mijn geval. Al zou ik nu tevreden worden na 1 kuur dan is het nog het overwegen waard..maar ben nu niet tevreden..en dan dus ook niet ;)
Ik was eigenlijk altijd wel tevreden, maar meer van het resultaat dat ik in die korte periode behaald heb dan. Uiteindelijk kon het nooit genoeg zijn. Nu heb ik het wel neer kunnen leggen en heb ik weer plezier met sporten, off gaan en blijven kloot ook enorm met je geestelijke. Dus beter begin je er niet aan of stop je er dan ook niet mee :p
 
Die 2013 pics blijven inmpressive man!
Dat vind ik zelf ook:roflol:

Ik ben inmiddels op het punt beland dat ik er inderdaad over praat of het al JAAAAAAAAREN geleden is..
Ik was eigenlijk altijd wel tevreden, maar meer van het resultaat dat ik in die korte periode behaald heb dan. Uiteindelijk kon het nooit genoeg zijn. Nu heb ik het wel neer kunnen leggen en heb ik weer plezier met sporten, off gaan en blijven kloot ook enorm met je geestelijke. Dus beter begin je er niet aan of stop je er dan ook niet mee :p
Ik ben ook niet heel ontevreden hoor, zeker niet wanneer ik me vergelijk met anderen en kijk wat ik er voor doe en/of laat..Maar zal ik ooit echt tevreden zijn? Zal ik ooit niet aan mijn vetrol plukken? Zal ik ooit mijn benen en kuiten groot genoeg vinden? Zal ik ooit weer 100% dedicated worden?

Ik denk het niet..

Dat laatste is enorm waar. Plezier in het sporten en leven staat IMO voorop. Dat mijn shape daar wat onder lijdt vind ik prima..

Maar klagen doe ik wel gewoon natuurlijk:roflol:
 
Enfin, de legday..slechts 4 oefeningen..:emo: en daarna was ik zo smerig vies bezweet en stinkerig:help: dat ik geen zin meer had..:zweet:
Het was ook bloedheet al in de gym..en dat met slechts 21°C buiten..

Legs (quad focus) & calves:
V-squat (plate-loaded. gewicht exclusief 'slee' ~25kg):

25kg: 15 (focus, focus, focus!)
50kg (1 set normal - 1 set duckstance - 1 set wide stance): 15, 15, 15 (allemaal super trage negatieven:fire:)
100kg (1 set normal - 1 set duckstance - 1 set wide stance): 12 (hard!:fire:), 12 (TUT & MMC:fire:), 12
125kg (1 set normal - 1 set duckstance - 1 set wide stance): 11 (:emo:), 12 (tering!:emo:), 12 (pff!:zweet:)

Close stance incline legpress (plate-loaded. gewicht inclusief slee ~53kg):
53kg: 25 (traag uitduwen)
103kg: 20 (idem)
153kg: 12 (easy!:fire:)
203kg: 12
243kg: 10 (hnnng:fire:)
283kg: 8
303kg: 6 (laatste rep slowmotion:fire:), 6 (de tering!), 6 (nipt:fire::fire:)

:zweet::zweet::zweet::zweet:

Leg extension (slow reps):
33kg: 15
40kg: 12
47kg: 11 (tering)
40kg: 12 (waarvan 2 kortere TUT)
33kg: 12 --> 12kg: 10 (single leg:fire:)

Machine calfraise:
30kg: 15
40kg: 15 (TUT & MMC:fire:)
50kg: 15 (hnng, sqeez on top!:fire:)
60kg: 12, 12, 12, 10 (op = op!:fire:)

Dat graf apparaat loopt ineens stroef vanaf 60kg:dunno:, in theorie kan het zeker zwaarder, maar dan gaat de uitvoering eraan!:emo:

Rating: :marvins::marvins::marvins: :marvins: (Rekening houdend met mijn rug-aids welk weer op speelt was het ondanks de weinig oefeningen best een fijne training!)
 
Back
Naar boven