Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (2 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Skatermarvin

Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Lid geworden
22 sep 2006
Berichten
46.678
Waardering
33.592
Lengte
1m80
Massa
82kg
Vetpercentage
> 50%
Skatermarvin's way to 90kg

Na de fotocontest ben ik besmet geraakt door het loggen, vind het leuk om bij te houden en mezelf elke week proberen te overtreffen.

Hier nog even het begin uit de contestlog en de eindfoto's

Hey DBB'ers,

Ook ik ga hier m'n log bijhouden! Ik ben Marvin en ben sinds september 2006 lid van DBB en dat is eigenlijk ook het punt dat ik serieuzer begon te worden, want daarvoor trainde ik elke dag m'n biceps..zonder resultaat.

Geschiedenis:
Zo als ik al zei ben ik in september 2006 begonnen. Trainde toen nog thuis en had het 1 en ander tot m'n beschikking. Maar echt lukken wilde het toen nog niet + dat ik een hoop fout deed.

Mijn stats waren toen:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 67kg
Bf: ~11/12%

In januari 2007 ben ik dan toch maar de gym binnen gestapt, om daar aan het echte werk te beginnen..Daar ging alles een stuk harder en in juni 2007 woog ik uiteindelijk 78/79kg, maar begon wel wat vet te worden!. In dat jaar heel erg m'n best gedaan en ook eens crea-mono geprobeerd...Pff wat een domper was dat..na 1 a 1,5 week gebruik compleet onder de bulten en een jeuk!!!

Januari 2008 woog ik uiteindelijk toch 81/82kg en was weer iets minder vet geworden (11/12%). Jippie in mei 2008 eindelijk nog een kilootje erbovenop! En na de NO-xplode en Cellmass woog ik in november eindelijk 85/86!

Helaas kreeg ik toen op 3 december last van steken in m'n rechterzij..op naar het ziekenhuis dan maar! M'n blinde darm moest eruit (nee..gelukkig niet m'n blinde arm). Dit resulteerde in een paar dagen ziekenhuis en een drietal weken niet sporten...VRESELIJK! Katabool als een gek en futloos ging ik eind december de gym weer in...de weegschaal liet me bijna huilen! teruggevallen naar de 80/81kg, en een lelijk litteken rijker!

2009
Vol goede moed 2009 ingeknald! Met behulp van CEE zat ik snel weer op m'n oude gewicht van ongeveer 85/86 kg! Daarna nog even doorgebulkt tot zo'n 88kg om nu voordat ik op vakantie ga (31mei - 8 juni) iets scherper te zijn! Daarna weer keihard aan de slag!

Mijn stats momenteel:

Lengte: 1.80m
Gewicht: 85/86kg
Bf: 11/12%

Mijn doel:
Lengte: 1.80m
Gewicht: 90a95kg
Bf: 8a12%

Foto's 11-07-2009
Side chest:
369266105.jpg


369266112.jpg


Front lat spread:
369266098.jpg


Back double bicep:
369266084.jpg


369266090.jpg


Back lat spread:
369266079.jpg


Abs pose (te hoog bf):;)
369266077.jpg

Met dan aan diaephi 'Marvinnen' in een notendop:

Marvinnen:
w9xl49.jpg


Marcel is de naam van mijn 57-jarige oom. Marcel is corpulent en heeft een venijnige drankverslaving, wat hij zelf niet wil toegeven. "Zatte" Marcel noemen we hem soms wel eens tergend. Hij kan zich daar nogal in opjagen en beweert dan dat hij geen drankprobleem heeft, terwijl hij overduidelijk zijn dagen doorbrengt in het gezelschap van een fles rum.

"Ik kan stoppen wanneer ik wil" is een vaak gehoord statement die hij vervolgens steevast kracht bijzet door zijn fles rum ostentatief dicht te draaien. Het is allicht geen verrassing wanneer ik je zeg dat hij nog geen tien minuten later alweer aan zijn fles rum zit te nippen.

Op zich zijn er weinig raakvlakken tussen Skatermarvin en Marcel. Behalve dat ze beide regelmatig betogen dat ze iets kunnen, Marvin zou namelijk 200kg kunnen deadliften en zatte Marcel zou zijn fles rum kunnen laten staan, maar eigenlijk zijn daar helemaal geen bewijzen voor.

:superballs:
 
Laatst bewerkt:
okee succes Marvin.
ik zal je volgen :)


zal wel aan de naam liggen :P
 
Dankje!:D Ga ook eens wat meer logboeken lezen! Is wel leerzaam op z'n tijd!
 
Je hebt al een serieus fysiek kerel!

Ik blijf je volgen!

Succes man met je doel richting de 95kg :thumb:
 
Yo bro, welcome!

Je bent goed op weg ga zo door big M.
 
Succes kerel, je bent goed bezig dus dit gaat goed komen!

Ga je log volgen.
 
Thanks gasten! Ga die van jullie ook proberen te volgen:D...

Vanavond de eerste training in m'n log, borst en biceps:superdude:
 
Veel plezier met trainen - ik ga ook over een half uurtje ;)
 
Blindedarm weg laten halen of een nieuwe lever gehad:klink: :D

Nette foto's, definately beachproof.
 
keertje volgen, goeie fysiek al ;)
 
Als eerste bedankt voor alle commentaar en interesse!

Daar komt ie dan, de eerste echte training in m'n log!:D Was een lekkere training, het was lekker rustig dus er werd weinig gesproken en veel gebeukt. Helaas even geen spotters in de zaal die echt goed kunnen helpen en niet hun bicep trainen als ik m'n borst moet doen:mad:...Ook heb ik weer eens wat setjes op de benchpress gedaan en ik weet gelijk weer waarom ik die ego oefening niet meer deed, het is een k*tOEFENING!:p Volgende keer weer dumbbellpresses voor mij:rolleyes:.

Aardig tevreden over de training van vandaag, ondanks de wat korte nacht (6uurtjes ongeveer). De gewichten vielen daardoor helaas wat tegen, maar het was cker een efficiente training!

Maar goed hier komt ie dan:


Incline (60graden) dumbbellpress: 12x20kg, 10x30kg, 10x28kg, 8x30kg, 6x30kg
Benchpress: 15x50kg, 12x70kg, 8x80kg, 4x90kg, 6x85kg (voel m'n borst gewoon niet goed..:rolleyes:???)
Incline fly's: 3x8x22kg

Barbellcurl: 12x20kg, 2x10x30kg, 2x8x40kg, 6x50kg
Hammer curl: 6x20kg, 8x18kg, 10x16kg
CG cable curl (dropset): 3x64kg-2x52kg-3x43kg-3x32kg (voer de oefening uit op de lat pulldown, is een beetje een vage oefening, maar je kunt er lekker mee pompen en sqeezen..
Wrist curl: 3x8x40kg

Voeding post ik vanaf morgen ook weer:D:p
 
Leuk gap! Abboneee!!
 
Hier nog even een foto update:

Benen + oude foto uit 2007!

Benen op maandag 13-07-2009:
[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Oude foto uit juli 2007:
[afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Nice!
Beginnen érg mooie wheels te worden.
 
Succes man ga je volgen!!
 
Ik ga deze ook weer volgen, succes!
 
Bedankt en welkom weer allen!

Vandaag een rustdagje:D net als eigenlijk vrijwel elke woensdag..Maar er wordt uiteraard wel gegeten. Heb vanavond een verjaardag, maar ga me hooguit vergrijpen aan komkommer en pinda's:rolleyes: geen taart voor marvin:mad:

Voeding woensdag 15-07-2009:
6:30 50g cruesli + 200ml magere yoghurt + banaan, multivit en CLA
9:00 4 boterhammen (2filet/2kipfilet), 15g notenmix
11:00 225ml magere kwark + half blikje ananas, 1 boterhamkipfilet en 15g notenmix
12:30 9:00 4 boterhammen (2filet/2kipfilet), 15g notenmix + appel en CLA
15:00 225ml magere kwark + half blikje ananas, 1 boterhamkipfilet en 15g notenmix + appel
17:00 15g notenmix
17:30 200g kogelbiefstuk, gebakken aardappels en doperweten+wortels + 200ml magere yoghurt
19:30 250ml halfvolle melk + 30g Whey
20:00 Verjaardag = pinda's + komkommer;)
22:30 225ml magere kwark + CLA.

Morgen gelukkig weer trainen, rug en kuiten!:D
 
Jij bent wel gemotiveerd kerel als je al weer uit kijkt naar de eerst volgende training. top!


Wordt marvin dik van een stukje taart vnvd? zal wel meevallen toch ;)
 
Jij bent wel gemotiveerd kerel als je al weer uit kijkt naar de eerst volgende training. top!


Wordt marvin dik van een stukje taart vnvd? zal wel meevallen toch ;)

Heb helaas wel aanleg om wat vet aan te zetten en dan met name op m'n buik...heb ook nog nooit een 6-pack gehad:mad:. Vandaar eerst opweg naar 95 en dan terug cutten naar 90kg@9/10% (en dan m'n doel weer verder zetten:p)..

Vind IMO wel dat het nu gestelde doel naturel best moeilijk haalbaar is, dus comments op voeding zijn welkom...(en nee, ik ga ze niet gelijk allemaal uitvoeren:rolleyes::p)
 
Back
Naar boven