MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Damn, goed fysiek man! :) mag je trots op zijn.
 
Goed fysiek!!!
 
Nice abs, dit uitzicht streef ik ook na deze zomer, welk % zit je ongeveer? 8-9?
 
Tja, je moet ook wel beseffen dat dit de laatste week van mijn cut voor de vakantie is..

Als ik normaal gesproken een fatsoenlijk eetschema zou aanhouden dan is mijn onderhoud waarschijnlijk ~2600-2700kcals. Ik heb natuurlijk ook geen fysiek zwaar werk. Ga bijna altijd met de auto er naar toe en train 4-5 keer per week..en weeg ~80kg.

Echter..omdat ik buiten het cutten om zeker in de weekenden best veel junk, eet ik gewoon doordeweeks structureel minder. Nu met cutten houden we de touwtjes strak, omdat ik natuurlijk wel resultaat wil...
Toen ik vorig jaar 100% dedicated was, had ik een 40u stage van it werk.. Lekker hele dag op mn reet zitten. Het enige cardio wat ik deed was 8km heen en 8km terug fietsen. Verder heb ik ook niet echt fysiek zwaar werk (bouwmarkt). Daar werkte ik 18u per week. 3 avonden en 1 hele zaterdag. En daarnaast natuurlijk gewoon sporten. Mijn onderhoud met dit allemaal toen ter tijd was ~3100kcal. Als ik op 1700 zou cutten, zou ik letterlijk alles verliezen :p

Vandaar dat ik het raar vond dat jij lekker cut op 1700 en dus niet veel verliest.
 
:roflol:

Ik vind die eigenlijk altijd wel lekker...maar het is wel totaal wat anders dan een bestelde of zelfgemaakte pizza...

Ondanks de parkinson geprobeerd even een foto te maken. IRL vind ik het er beter uit zien, maar foto maken lukt niet als ik harder aanspan..:roflol: De lijnen lopen er in ieder geval lekker overheen:D

18556232_1548388711901438_4314483140746808010_n.jpg

Dit moet toch minstens een procentje of 30 zijn.
 
Toen ik vorig jaar 100% dedicated was, had ik een 40u stage van it werk.. Lekker hele dag op mn reet zitten. Het enige cardio wat ik deed was 8km heen en 8km terug fietsen. Verder heb ik ook niet echt fysiek zwaar werk (bouwmarkt). Daar werkte ik 18u per week. 3 avonden en 1 hele zaterdag. En daarnaast natuurlijk gewoon sporten. Mijn onderhoud met dit allemaal toen ter tijd was ~3100kcal. Als ik op 1700 zou cutten, zou ik letterlijk alles verliezen :p

Vandaar dat ik het raar vond dat jij lekker cut op 1700 en dus niet veel verliest.
Je geeft zelf eigenlijk al aan wat de reden was van jou 3100 onderhoud...je fietste 16km per dag (~500kcals?) en je sportte en als je stats kloppen weeg je 5kg meer dan ik...zo raar zou het niet zijn als jij dan zou cutten op 1900-2000kcals aan het einde van je cut...

Overigens is vandaag een rustdag...dus ng net iets lager dan mijn trainingsdagen..

Dit moet toch minstens een procentje of 30 zijn.
:roflol::roflol:

MINIMAAL
Is dit de start van de vrijdagmiddagrel?
Matige relpotentie
Op zijn minst! Gelukkig probeert hij het niet te verstoppen met een baard!
:roflol:
:o
Eerder de start van een loopbaan als 'Men's health' model.
:woot:
Jaaaa :lol::lol::lol:

Sanca Saxon: Robke78 vraagt zich af welk vetpercentage jij dan wel niet moet hebben:bang::bang::bang:
:windup:
:headbang:
 
het vult ook niet :P!
True story..

Maar hoeveel kcals denk jij dat er in een afhaal pizza zitten. Ik bestel altijd met vleesbezaaide units...dan gaat het hard met de kcals:eek!:
 
True story..

Maar hoeveel kcals denk jij dat er in een afhaal pizza zitten. Ik bestel altijd met vleesbezaaide units...dan gaat het hard met de kcals:eek!:

Daar vraag je mij wat.. Een Dominos pizza is 1200 kcal, maar een pizza van de gemiddelde afhaal hier in NL bevat wel een beetje meer gok ik :P
 
Daar vraag je mij wat.. Een Dominos pizza is 1200 kcal, maar een pizza van de gemiddelde afhaal hier in NL bevat wel een beetje meer gok ik :P
Is zo'n dikke brood pizza maar 1200kcals??
 
Wat is MMC en TUT, of stel ik hier nou een domme vraag:p?
MMC = Mind Muscle Connection
TUT = Time Under Tension

Domme vragen bestaan niet ;)
 
Back
Naar boven