Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Als je dit soort oefeningen doet ben je een crossfitter of een mongool maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.
Hij klaagt dat hij voor de squats eerst moet cleanen en ik bied alternatieven.
Tenminste als je de ballen hebt om van de platgetreden paden af te gaan :rolleyes:
 
Als je dit soort oefeningen doet ben je een crossfitter of een mongool maar eigenlijk komt dat op hetzelfde neer.
Zo wilde ik het nog niet uitdrukken:roflol:
Hij klaagt dat hij voor de squats eerst moet cleanen en ik bied alternatieven.
Tenminste als je de ballen hebt om van de platgetreden paden af te gaan :rolleyes:
Ik hou van platgereden paden! Lekker weinig weerstand..:roflol:
Toevoeging:

Bende watjes :trollface:
:fluit:
gerapporteerd!
:bow:
Wat ben je toch een heerlijke huismus :p
9x40 kg DB row is netjes hoor!
Haha, erg hè. Die 40kg was wel met wat momentum..en dat voelde ik dus vanmorgen wel (trouwens..gister ook al net na de oefening..:o)
 
Ter info: Legday thuis is ontzettend kut!

Hier de (kut) training..

Legs @ home:
Banded sissy squat:

Yellow band: 20, 20, 20, 15 (even op een andere maniet geprobeerd, maar voelde niet echt goed..)

Bulgarian split squat:
Bw: 15 (linker knie aanhechting (boven knie) zeurt wanneer rechter voet voor staat), 15 (iets anders gaan staan + iets minder diep zakken = beter:D)
Bw+22kg: 12, 12 (au!:fire:)
Bw+27kg: 12, 10 (nipt:o)

Squat:
27kg: 15 (warmup, maar loopt allemaal wat stroef)
52kg: 10 (prima:D)
62kg: 8 (top:D)
72kg: 7, 6 (tering..:fire:)

Trillende benen aan het eind, dit moet ik niet tot helemaal naar de klote doen, want dan krijg ik die barbell nooit meer fatsoenlijk terug:o

SLDL/RDL (straps):
72kg: 15 (redelijk)
82kg: 12 (meer gaat er niet aan de stang zonder bands te gebruiken..), 12, 10 (TUT & MMC:fire:)

Seated barbell calfraise (barbell op knieen):
42kg: 20
62kg: 10, 8, 8 (lekker is anders..:o)

Thuis train rating: :marvins: :marvins: (Ik kan hier gewoon niet echt tevreden mee zijn..:o)
 
Ter info: Legday thuis is ontzettend kut!

Hier de (kut) training..

Legs @ home:
Banded sissy squat:

Yellow band: 20, 20, 20, 15 (even op een andere maniet geprobeerd, maar voelde niet echt goed..)

Bulgarian split squat:
Bw: 15 (linker knie aanhechting (boven knie) zeurt wanneer rechter voet voor staat), 15 (iets anders gaan staan + iets minder diep zakken = beter:D)
Bw+22kg: 12, 12 (au!:fire:)
Bw+27kg: 12, 10 (nipt:o)

Squat:
27kg: 15 (warmup, maar loopt allemaal wat stroef)
52kg: 10 (prima:D)
62kg: 8 (top:D)
72kg: 7, 6 (tering..:fire:)

Trillende benen aan het eind, dit moet ik niet tot helemaal naar de klote doen, want dan krijg ik die barbell nooit meer fatsoenlijk terug:o

SLDL/RDL (straps):
72kg: 15 (redelijk)
82kg: 12 (meer gaat er niet aan de stang zonder bands te gebruiken..), 12, 10 (TUT & MMC:fire:)

Seated barbell calfraise (barbell op knieen):
42kg: 20
62kg: 10, 8, 8 (lekker is anders..:o)

Thuis train rating: :marvins: :marvins: (Ik kan hier gewoon niet echt tevreden mee zijn..:o)
Waarom doe je bij squatten geen sets met veel reps, met een gewicht dat je makkelijker in positie krijgt? Squatten is echt een oefening waarbij bv 20 reps ook goed kan werken. Of front squats?
 
Waarom doe je bij squatten geen sets met veel reps, met een gewicht dat je makkelijker in positie krijgt? Squatten is echt een oefening waarbij bv 20 reps ook goed kan werken. Of front squats?
Dat deed ik hiervoor, probeer nu even weer wat zwaarder te gaan..
 
Sorry, had niet ver genoeg teruggelezen. Je hebt zeker geen hout liggen om daar een paar haltersteunen van te maken (in Afrika had ik een drukbankje van hout gemaakt)?
Ooh, maar dat verwacht ik ook niet hoor. Voor dat soort dingen ben ik veel te lui en zolang ik niet meer dan die 70 a 80kg moet cleanen gaat het nog net. En anders is volume draaien op lager gewicht of frontsquats (eveneens met lager gewicht) ook een optie :D
 
Sorry, had niet ver genoeg teruggelezen. Je hebt zeker geen hout liggen om daar een paar haltersteunen van te maken (in Afrika had ik een drukbankje van hout gemaakt)?
Je kan een barbell ook prima op 2 evenhoge keukenstoelen (de rugleuningen!) of 2 keukentrapjes neerleggen. Evt met wat padding tegen het beschadigen.
 
Je kan een barbell ook prima op 2 evenhoge keukenstoelen (de rugleuningen!) of 2 keukentrapjes neerleggen. Evt met wat padding tegen het beschadigen.
Dat is niet hoog genoeg. Bij een opklapbare trap die wel hoog is, zit de beugel in de weg (heb ff gekeken).
 
Op zich moet je de bar dan wel met een behoorlijke ATG squat optillen, maar het lijkt me een stuk comfortabeler (en veiliger) dan die circusact die hij nu moet doen :p
Voordat ik steunen had, in de tijd dat ik nog in een mooie homegym trainde, sloeg ik het halter liever voor dan deze oplossing te gebruiken. Maar ik heb hernia klachten dus dat is misschien niet representatief.
 
De planning voor vandaag..

Strafcardio, naar werk fietsen (totaal):
~90min / ~29km / ~700-800kcals

En de voeding..

Voeding, maandag 18-01-2021:
Post-cardio: 5g BCAA (XXL)
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey isolaat (XXL) + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 100g mexicomix + blik monster energy ultra
15:00 150g kipfilet roasted paprika + 100g wok verde mix + 10g notenmix
Intra-cardio: 5g BCAA (XXL)
18:15 Avondeten (~850kcals)
19:30 35g nightprotein (XXL)

~1775kcals, E/K/V = 205g (46%) / 95g (21%) / 65g (33%)
 
Hey Big-M, mooi om te lezen dat je apparatuur in huis hebt nu!
En het zal vast ergens staan, maar vanwaar je lage kcal/koolhydraat inname?
 
Hey Big-M, mooi om te lezen dat je apparatuur in huis hebt nu!
En het zal vast ergens staan, maar vanwaar je lage kcal/koolhydraat inname?
Echt apparatuur kan ik het niet noemen, maar kan weer iets fatsoenlijker trainen. Wat betreft de voeding..dit is zeg maar mijn minimum inname, want er zijn meer dagen dat ik me er tegenwoordig niet aan hou, dan wel ;). Ik ben niet (meer) zo dedicated als ik vroeger was..
 
Ik moest aan je denken:
 
Ik moest aan je denken:
Nice, ruim 3kg drop-fruit duo's voor 13 euro:eating:

Maar goed..voordat we weer gaan vreten, wel even trainen..

Push:
Banded fly's (single arm, pre-exhause & warmup):

Green band: 20, 20, 20, 20 (laatste bent over)

Dumbbell press:
20kg: 15
30kg: 12
35kg: 6, 6 (tering:fire:), 6 (nipt:o), 4 (op=op:fire:)

Incline fly's (45°):
10kg: 12
12.5kg: 12, 12, 12 (TUT & MMC:fire: niet waarder, want schouder zeurt een beetje..)

Seated OHP (front, bankje niet helemaal rechtop):
22kg: 20 (warmup)
42kg: 12 (top:D)
52kg: 8, 8, 8 (top!:D)
57kg: 6, 4 (op=op:o)

Dumbell tricep extension ss Seated alternate side raise:
4kg: 20, 17, 15, 15 (super controlled reps..) ss 4kg: 20, 20, 20, 27 (pumped!:fire:)

Rating: :marvins: :marvins: :marvins: (toch wel blij met de dumbbell en OHP's!)

En de voeding..

Voeding, dinsdag 19-01-2021:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 40g whey delicious (XXL) + 25g rozijnen + 3 passievruchten + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop NoxiPro (CTC labs)
Post-workout: 30g whey isolaat (XXL)
14:00 100g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
16:00 125g kipfilet roasted paprika + 100g mexicomix + 2 passievruchten
18:00 30g nightprotein (XXL)
19:30 Pizza shoarma (~1250kcals)

~2510kcals, E/K/V = 205g (33%) / 250g (40%) / 80g (27%)
 
Back
Naar boven