Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (3 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

Het werd maar weer eens tijd voor een positieve reactie:

Bravo!:clap:
yeah thanks!! :woot:

Wat houd dat precies in? of is het een geheim AAS/Drugs lab?:rolleyes::p
haha..nee hoor. We maken halffabrikaten die overal in terecht komen van shampoo tot autolack en asfalt..

Alles gebaseerd op plantaardige en dierlijke vetten en oliën..

En daarvan doe ik o.a de analyses, zet ik de methodes op of analyseer ik producten van concurrenten..
 
Vanmorgen weer eens op de weegschaal gaan staan...viel niet tegen!

Weging & meting 20-04-2017:
Gewicht: 81.2kg (-0.3kg t.o.v. 12-04-2017)
Taille: 74.0 (-1.0cm t.o.v 12-04-2017)

En de planning voor vandaag!:D Eens kijken hoe de hacksquats gaan. Heb een klein beetje last van mijn onderrug, en voor mijn lies heb ik gewoon een lichte angst ontwikkeld dat die weer vervelend gaat doen...rustig opbouwen..:o

LB:
Hack squat:
40kg: 8 (warmup)
50kg:
..kg:

SLDL:
60kg: 10
70kg: 8
80kg: 4x8-10

Incline Leg press (1 set is 10normal/10wide/10small/10hoog/10calfs):
50kg:
..kg:
..kg:

Smith calfraise:
90kg: 10 (warmup)
120kg: ..
..kg: 3x8-12


Seated calf raise:
35kg: 10 (warmup)
60kg: 3x10-15

Abs & extra:
?

Voeding, donderdag 20-04-2017:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 75g havermout/bambix + 35g whey isolaat (XXL) +5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g hotblood
Post-workout: 30g whey isolaat
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
17:30 20g whey (quality supplements)
19:30 Maaltijdsalade (kip met couscous en groente) (~600kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2100kcals, E/K/V = 195g (38%) / 215g (42%) / 45g (20%)
 
Begrijp ik het goed: met 1 set leg press doe je 10 normale reps, 10 breed, 10 small, 10 hoog en nog eens 10 voor je kuiten?
Wat is het idee achter zo'n oefening?
 
Begrijp ik het goed: met 1 set leg press doe je 10 normale reps, 10 breed, 10 small, 10 hoog en nog eens 10 voor je kuiten?
Wat is het idee achter zo'n oefening?
Dat begrijp je goed...volume en benen aanpakken vanuit iedere mogelijke hoek. Is een ideetje van een maat van me welk begeleidt werd door Arthur Groenefelt..

In b4: AAS
 
Dat begrijp je goed...volume en benen aanpakken vanuit iedere mogelijke hoek. Is een ideetje van een maat van me welk begeleidt werd door Arthur Groenefelt..

In b4: AAS

wat is volgens jou het verschil in quad activatie tussen smalle stance, medium en een wide stance?
 
Normaal ben ik het wel eens met je... maar hier zeg ik lekker niks :p
Probeer het eens...
wat is volgens jou het verschil in quad activatie tussen smalle stance, medium en een wide stance?
Zie hierboven..je voelt wel degelijk andere koppen van je quads meer of minder geactiveerd worden bij smalle (voeten tegen elkaar), normale of wijde legpresses..

Des te smaller, des te meer quads... jwt :p
Eerst proberen..dan commentaar leveren..
 
Ik voel quads bij widestance amper bij small stance brandden ze, dus scheelt idd wel veel.
 
Probeer het eens...
Zie hierboven..je voelt wel degelijk andere koppen van je quads meer of minder geactiveerd worden bij smalle (voeten tegen elkaar), normale of wijde legpresses..

Eerst proberen..dan commentaar leveren..

de quad bestaat uit 4 spieren, alleen de rectus femoris (die in het midden ligt) hecht aan je heup gewicht. de spieren die jij benoemd die anders aangesproken worden hechten helemaal niet aan het heup gewricht. hoe kan de positie van je heup dan invloed hebben op de activiteit van de spieren?
 
Ik voel quads bij widestance amper bij small stance brandden ze, dus scheelt idd wel veel.
Dit dus..
de quad bestaat uit 4 spieren, alleen de rectus femoris (die in het midden ligt) hecht aan je heup gewicht. de spieren die jij benoemd die anders aangesproken worden hechten helemaal niet aan het heup gewricht. hoe kan de positie van je heup dan invloed hebben op de activiteit van de spieren?
Nogmaals...probeer het eens. De theoretische kennis betreft aanhechtende punten e.d ontbreekt bij mij en to be honest: het interesseert me niet.

Het voelt gewoon (significant) anders, wanneer je je voeten verplaatst op het plateau..
 
FEDA1235-77D0-454F-8FA4-C250E633D88E-7964-0000055528859F1E.jpeg
 
Yo Marvin ik zie dat je af en toe ook een Monstercap pakt. Ik heb die stuff ook. ik neem het 1 a 2x per week op een lege maag puur omdat ik de kick wel lekker vind. Soms neem ik 1½ cap (ik doe de helft van een cap in mijn kwek)

Hoe vind jij de Monstercappies?
 
Zeker aangenaam leesvoer! Maar misschien werd je het ondertussen wel beu om steeds je eigen trainingsmethoden te moeten verdedigen.
Nee hoor..ik weet wel beter en ben flink eigenwijs, dus echt luisteren doe ik niet..:roflol:
 
Yo Marvin ik zie dat je af en toe ook een Monstercap pakt. Ik heb die stuff ook. ik neem het 1 a 2x per week op een lege maag puur omdat ik de kick wel lekker vind. Soms neem ik 1½ cap (ik doe de helft van een cap in mijn kwek)

Hoe vind jij de Monstercappies?
Die monster caps vind ik weinig bijzonder eerlijk gezegd. Of ben er inmiddels aan gewend. Maar goed, mijn potje is bijna leeg en dan komen er geen nieuwe.

Als ik net een extra kick nodig heb voor ochtend cardio neem ik wel 200mg caffeine. In mijn geval net zo effectief..:o
 
Back
Naar boven