MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape (6 bezoekers)

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

MP is staand?

En voeten naast elkaar :D

F53EBFA8-2C1D-4CA8-9EFF-D3ACBC3CA4C0.gif


Ik zit mogelijk vast in de old school gedachte, maar die heeft inmiddels bewezen resultaat te geven ;)

Wat dat overigens te maken heeft met de deadlift begrijp ik niet want het herstel van een deadlift sessie was 40 jaar geleden net zo moeilijk als heden ten dage.
 
Laatst bewerkt:
Ben inmiddels op een leeftijd dat hypertrofie me niets meer zegt en blij ben dat ik m’n spiermassa in alle redelijkheid zoveel mogelijk kan behouden. Train de laatste jaren dus voor functionaliteit en longevity.

1,78 m, destijds 103 kg met 15% (deca, sustanon).

Foto uit de oude doos, natural voor deca/sustanon...< 80 kg

8A56A609-0F35-4D1B-ACAA-8BA7B4743D52.jpeg
1DEEC178-3F98-4981-89C0-62E081712BD0.jpeg
 
Hoe zit het nou met de Frikandellen taart?
 
En voeten naast elkaar :D

Bekijk bijlage 421832

Ik zit mogelijk vast in de old school gedachte, maar die heeft inmiddels bewezen resultaat te geven ;)

Wat dat overigens te maken heeft met de deadlift begrijp ik niet want het herstel van een deadlift sessie was 40 jaar geleden net zo moeilijk als heden ten dage.
Dit is idd de enige uitvoering die MP genoemd mag worden.

De rest zijn allemaal overhead press varianten.
 
Ben inmiddels op een leeftijd dat hypertrofie me niets meer zegt en blij ben dat ik m’n spiermassa in alle redelijkheid zoveel mogelijk kan behouden. Train de laatste jaren dus voor functionaliteit en longevity.

1,78 m, destijds 103 kg met 15% (deca, sustanon).

Foto uit de oude doos, natural voor deca/sustanon...< 80 kg

Bekijk bijlage 421833
Bekijk bijlage 421835
Netjes hoor! Zowel die 80 als 103kg..

Slechts 1 kuurtje gedaan in je leven?

Hoe zit het nou met de Frikandellen taart?
Huh..?

Wat ik wel weet is dat die droog en niet te vreten is..:o

Dit is idd de enige uitvoering die MP genoemd mag worden.

De rest zijn allemaal overhead press varianten.
True, true!
Goeie ribs en pizza!drool:

:clap:

De afgelopen vrijdag moest gewoon nog even worden ingehaald, want lieve help dat was een magere rel (aka geen).
Daar heb je een punt..ik weet niet wat er aan de hand was vrijdag, maar het was niet best!
Zeg Marvin, ik heb hier dé enige pagina die de komende tijd voor jou van belang zou moeten zijn...

5 beste oefeningen voor grotere kuitspieren

:woot: Grow them mofo’s!
Tja, ik heb al legio dingen gelezen over kuiten..maar aan genen doe je helaas vrij weinig..

Vanmorgen weer even gewogen en gemeten..niet blij met het resultaat, maar onverwacht was het ook niet:roflol:

Meting & weging 13-02-2018:
Gewicht: 83.1kg (+1.1kg t.o.v vorige week..)
Taille: 75.0cm (even dik als vorige week)

De planning voor vandaag..legs..

Ondanks mijn zooltjes toch weer een beetje last van mijn rug. Besloten daarom weer ramping sets toe te passen op de hacksquats..Legpresses ook even aankijken hoe het gaat, want had vorige keer wat gevoelige liezen.

Ik ben officieel oud en gebrekkig:oud:

Legs & abs 2:
Hacksquat:

50kg: 8
60kg: 8 (warmup)
70kg:
80kg:
90kg:
..kg:

Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
125kg: 6 (warmup)
150kg: 6
175kg (close stance): 3x10-15
215kg (normal stance): 3x5-6

GM:
45kg: 8 (warmup)
55kg: 3x8-15

Calf raise machine:
45kg: 8
65kg: 6 (warmup)
75kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
13.75-15kg: 3x10-15

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 3x10-15

Ab-work+extra:

En de voeding..

Voeding, dinsdag 13-02-2018:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 50g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 5g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 1 scoop Assault (Musclepharm)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 150g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 125g kipfilet + 125g spinazie + 2 mandarijnen
18:00 25g nightprotein (XXL)
19:30 Aardappels + snijbonen + vlees/kip (~750kcals)

~1905kcals, E/K/V = 190g (40%) / 180g (37%) / 55g (23%)
 
Tja, ik heb al legio dingen gelezen over kuiten..maar aan genen doe je helaas vrij weinig..
O ja, want kuitspieren worden puur door genetica bepaald, de rest kan je trainen :P

Ondanks mijn zooltjes toch weer een beetje last van mijn rug. Besloten daarom weer ramping sets toe te passen op de hacksquats..Legpresses ook even aankijken hoe het gaat, want had vorige keer wat gevoelige liezen.
Moest je lichaam zich niet langzaam adapteren aan de zooltjes?
 
Ik ben er maar eens snel doorgegaan, bottom line is denk ik dat het het vlotste gaat met overgewicht
 
O ja, want kuitspieren worden puur door genetica bepaald, de rest kan je trainen :P


Moest je lichaam zich niet langzaam adapteren aan de zooltjes?
Nee...alles wordt bepaald door genen.

Maar waarom denk je dat er binnen het 'Nederlandse bodybuilding' zoveel gasten staan met super quads en hams en waardeloze kuiten?

Juist ja, genen...

Of we hebben werkelijk geen idee hoe we ze moeten trainen..

Die zooltjes en rugpijn is hopelijk een teken van adaptie en gewenning..
Is het niks? Ik wilde er al eentje gaan halen eigenlijk :o
Nope..schijnt droog te zijn, te weinig saus en uiten ontbreken..
Eerste kop van het artikel! :D

Genen = geen excuus!
Blablabla..

En de artikel schrijver zelf heeft zeker 35cm kuiten.. "NO EXCUSES!!"
Ik ben er maar eens snel doorgegaan, bottom line is denk ik dat het het vlotste gaat met overgewicht
:roflol: dat roep ik al jaren, maar ik zou mezelf van kant maken als ik 2 jaar lang 120kg moet wegen..voor grote(re) kuiten
 
Laatst bewerkt:
Blablabla..

En de artikel schrijver zelf heeft zeker 35cm kuiten.. "NO EXCUSES!!"

Ik lees een hoop frustratie! Wil je erover praten? :D

maar ik zou mezelf van kant maken als ik 2 jaar lang 120kg moet wegen..voor grote(re) kuiten

Ik heb meer dan 10 jaar lang ± 120kg gewogen...Ik heb monsterkuiten! Maar daarentegen nooit de behoefte gehad mezelf van kant te maken...Ongelukkig? Ja...maar dat is wat anders.
 
1 ‘echte’ kuur, wat volgens de huidige maatstaven niet eens een kuur mag worden genoemd volgens mij. En een keer wat dianabol, ook in een dosering die tegenwoordig per dag wordt geslikt.

:exactly:
Netjes wat betreft het gebruik en resultaat.

Ik lees een hoop frustratie! Wil je erover praten? :D

Ik heb meer dan 10 jaar lang ± 120kg gewogen...Ik heb monsterkuiten! Maar daarentegen nooit de behoefte gehad mezelf van kant te maken...Ongelukkig? Ja...maar dat is wat anders.
Haha..ik ben Marvin en ik heb vetvrees. Ik zou me totaal onconfortabel voelen wanneer ik echt zwaar zou worden (door mijn eigen toe doen).

Ik denk oprecht dat wanneer je zwaarder bent geweest dat je daar qua kuiten en mogelijk benen echt profijt van kan hebben. Ik ben inderdaad redelijk gefrustreerd betreft mijn genen...zijn zeker niet slecht, maar goed ook niet. ;)
 
Netjes wat betreft het gebruik en resultaat.

Na ruim 10 jaar natural, zonder meer progressie (genetisch potentieel na 4-5 jaar)) wilde ik eens kijken wat AAS zouden doen. Was een leuk project, eindelijk het gevoel een ‘bodybuilder’ te zijn. Helaas verdwijnt de door AAS gewonnen ‘spiermassa’ als sneeuw voor de zon. Kleding in grote maten gingen in de zak van Max.

Ik ben inderdaad redelijk gefrustreerd betreft mijn genen

Herkenbaar, maar toen ik er na lange tijd achter kwam dat alles om het genetisch potentieel draait ging er ook rust van uit. Acceptatie, we moeten het nu eenmaal doen met wat we van moedertje natuur toebedeeld hebben gekregen en daar het beste uit zien te halen. Jammer alleen dat dit ‘beste’ na een paar jaar ook het uiterste is...
 
Haha..ik ben Marvin en ik heb vetvrees. Ik zou me totaal onconfortabel voelen wanneer ik echt zwaar zou worden (door mijn eigen toe doen).

Ik denk oprecht dat wanneer je zwaarder bent geweest dat je daar qua kuiten en mogelijk benen echt profijt van kan hebben. Ik ben inderdaad redelijk gefrustreerd betreft mijn genen...zijn zeker niet slecht, maar goed ook niet. ;)

Nou, ik kan voor mijzelf bevestigen dat dat geen enkel effect op kuiten/benen heeft. Ik kan amper 80kg squatten, dus geen sterke benen en mijn kuiten zijn ook niet bijzonder (maar dan wel weer sterk).

Als ik mijn genen moet accepteren en het los moet laten, dan ben ik over 3 maanden weer 120kg :treuren:

Voor mij is het dus niet de vraag; 'Kan ik ooit een bodybuilder worden?' Maar; 'Hoe zorg ik dat ik niet weer vet word?' En dat zal mijn eeuwige gevecht zijn...Dan maar niet gespierd en wel slanker.
 
Als ik mijn genen moet accepteren en het los moet laten, dan ben ik over 3 maanden weer 120kg :treuren:
NOOOOO!!!!!
Voor mij is het dus niet de vraag; 'Kan ik ooit een bodybuilder worden?' Maar; 'Hoe zorg ik dat ik niet weer vet word?' En dat zal mijn eeuwige gevecht zijn...Dan maar niet gespierd en wel slanker.
Ik denk dat dat wel mee gaat vallen, ik heb ook een periode gehad dat ik dacht dat het afvallen wel ging lukken maar echt veel gespierder worden niet. Komt echt wel. Consistency is the key!
 
Back
Naar boven