Fitness Seller

Masallah "Posing" video!

Bezoekers in dit topic

mass, waarom ga je niet voor de wedstrijd in 2009? dan heb je een doel wat dichter bij je ligt en dus meer gemotiveerd. daarbij ben je vast zo weer op je oude niveau! succes iig
 
mass, waarom ga je niet voor de wedstrijd in 2009? dan heb je een doel wat dichter bij je ligt en dus meer gemotiveerd. daarbij ben je vast zo weer op je oude niveau! succes iig

Idd, gaat toch goed mass! Ik zou ook serieus overwegen om voor 2009 te gaan ipv 2010
 
Dikke hamstrings ook kerel:thumbs:
 
idd 2009 gewoon meedoen. Van uitstel komt....
Geloof in jezelf teveel mensen roepen altijd dat ze eerst nog wat massa moeten pakken, en nooit op een wedstrijd staan.
 
Quads and calves goed in verhouding! Goed droog ook!
 
mass, waarom ga je niet voor de wedstrijd in 2009? dan heb je een doel wat dichter bij je ligt en dus meer gemotiveerd. daarbij ben je vast zo weer op je oude niveau! succes iig

Idd, gaat toch goed mass! Ik zou ook serieus overwegen om voor 2009 te gaan ipv 2010

idd 2009 gewoon meedoen. Van uitstel komt....
Geloof in jezelf teveel mensen roepen altijd dat ze eerst nog wat massa moeten pakken, en nooit op een wedstrijd staan.

Weet niet jongens, ik weet van uitstel komt .. vandaar ook die 2010. Maar voel me echt nog steeds te klein
om een wedstrijd te gaan draaien. Daarnaast heb ik dit jaar tot nu toe eigenlijk al verspilt door die paar
keer griep achter mekaar en die 4 maand dat ik bijna niet heb getraind door o.a. een onderarm blessure.
Daarnaast heb ik ook nog geen enkele ervaring met afvallen betreffende de voeding, dit wilde ik toch eigenlijk
wel gaan testen voordat ik dit een keer voor de wedstrijd zou moeten doen.

Eerst maar eens zien hoe ik ervoor sta tegen het einde van het jaar. Hopelijk geen blessures meer.
 
Ik zit je topic nu pas door te lezen maar je ziet er zeker bruut uit man:eek:

Je weet ok wat masalah (ja 1 L) betekent in het Indisch? en dat je het kan eten? (is met kip dus moet goed zijn:cool:)

Ga door man.... dan zien we je straks in de tijdschriften staan


Ik ben ook half indo dus vandaar

Gr Robin
 
Dankje jongens, wordt echt tijd dat ze in verhouding komen .. 2010 wil ik sowieso meedoen met het YBF.
Met een BW rond de 86 a 87 kg droog, dat is in iedergeval mijn doel.

Lol dat is een utopie. 86 87 droog als naturel ..... :roflol: Joker!


Je benen zijn wel iets bijgetrokken maar luister niet naar al die lui die snel tevreden zijn. Je benen zijn nog steeds schraal in verhouding met je UB!
 
Haha ik denk dat je idd dat je de lat toch een heel stuk lager moet gaan leggen. Zou eerder als doel pakken 80kg kurkdroog. Ws heb je nog nooit serieus diep gecut...want daar gaan vooral voor een naturel heel wat kilotjes vanaf. Zie in je log dat je nu niet eens 80kg bent...en dan denk jij binnen nu en 2 jaar als naturel nog eens dik meer dan 15kg spiermassa te gaan kweken? Dat lukt de meeste niet eens met AAS...zou wel even een realistisch doel gaan stellen als ik jou was.

Dit moet je niet als ''de grond inboren'' zien...maar een beetje positief bedoelde kritiek moet ook kunnen. Ik zou vooral aan je armen en benen heel goed blijven werken. De rest ziet er goed uit.
 
Lol dat is een utopie. 86 87 droog als naturel ..... :roflol: Joker!


Je benen zijn wel iets bijgetrokken maar luister niet naar al die lui die snel tevreden zijn. Je benen zijn nog steeds schraal in verhouding met je UB!

Haha ik denk dat je idd dat je de lat toch een heel stuk lager moet gaan leggen. Zou eerder als doel pakken 80kg kurkdroog. Ws heb je nog nooit serieus diep gecut...want daar gaan vooral voor een naturel heel wat kilotjes vanaf. Zie in je log dat je nu niet eens 80kg bent...en dan denk jij binnen nu en 2 jaar als naturel nog eens dik meer dan 15kg spiermassa te gaan kweken? Dat lukt de meeste niet eens met AAS...zou wel even een realistisch doel gaan stellen als ik jou was.

Dit moet je niet als ''de grond inboren'' zien...maar een beetje positief bedoelde kritiek moet ook kunnen. Ik zou vooral aan je armen en benen heel goed blijven werken. De rest ziet er goed uit.

Zie dit zeker niet als de grond in trappen, ik weet dat er veel werk aan is. En ik moet gewoon mezelf
naar een ander 'level' brengen wat voeding betreft. Zie het als extra motivatie.

Ook moet niet vergeten worden dat ik al 85 kg heb gewogen en dat wat ik kwijt geraakt ben niet allemaal vet was.
De vraag is alleen hoe snel ik dit er nog weer bij op kan krijgen om dan van dat punt eindelijk weer eens
verder te gaan bouwen. 2009 is imo ook te snel om die benen in verhouding te krijgen vandaar ook 2010.

1 ding is in iedergeval zeker, ik moet hard aan de bak.
 
als je wat meer reeele doelen stelt zal je motivatie ook hoger zijn! teminste dat is bij mij zo. of stel iig doelen die je moet behalen binnen 2 maanden of zo. Nu moet je 2 jaar knallen en als dat niet lukt verlies valt dat weer vies tegen. Doordat je doelen haalt word je motivatie ook weer beter. Iig zo is het bij mij. succes met knallen beest
 
echt nice, je ziet er niet uit als 24 ???
 
Back
Naar boven