XXL Nutrition

Masallah "Posing" video!

Bezoekers in dit topic

Net fysiek dude.

Armen hebben idd werk nodig. Als je een most musc. doet moet je eens kijken naar het verschil in je linker en rechter bicep. Je rechter loopt achter of geeft een vertekend beeld omdat ie iets anders flexed dan de linker. Maar mss dat ik het verkeerd zie?!

Voor de rest netjes. Je lats zien er erg goed uit dude.
 
Niet alle wedstrijden zijn in okt. Soms is ybf ook in dec.

Je mag ook wel een beetje lachen tijdens het posen ! :D

We zullen zien eerst alles maar is in verhouding zien te krijgen, en daarna moet ik nog leren cutten
heb dat nog nooit hoeven doen dus geen idee hoe me lichaam gaat reageren en dit wil ik toch wel
eens eerder gedaan hebben voordat ik ga cutten tijdens een wedstrijdvoorbereiding.

En dat lachen haha dat heb ik vaker gehoord, ben niet echt een commando lacher denk dat dat nog
het lastigste wordt van alles :p denk dat het in verhouding krijgen van de spieren me beter af gaat haha.

zalige rug man,wat doe je daar zoal voor als ik vragen mag:D

Hetgeen wat iedereen doet, veel chinnen en rowen. Check anders me log voor me rug trainingen.
 
Net fysiek dude.

Armen hebben idd werk nodig. Als je een most musc. doet moet je eens kijken naar het verschil in je linker en rechter bicep. Je rechter loopt achter of geeft een vertekend beeld omdat ie iets anders flexed dan de linker. Maar mss dat ik het verkeerd zie?!

Voor de rest netjes. Je lats zien er erg goed uit dude.

Thanks bro,

Er zit een verschil van 0,5 cm in, maar kijk dat filmpje nog maar eens na,
in me most muscular zie je dat mijn rechterarm kleiner is dan mijn linkerarm.
Maar in mijn back double bicep is mijn rechterarm groter dan mijn linker en dat
is in de werkelijkheid ook zo. Me linker arm is 39,5 cm en me rechter 40 cm.
 
Mooi werk.

Goed licht ook, komt mooi uit zo.
Keep it up!
 
Wauw, ziet er erg goed uit!! :clap:

(Goeie muziek ook!)
 
Schouders super, lats super, serr anterior super. Maar de biceps valt me erg tegen, ook bovenkant borst en midden borst valt tegen. Zijkant borst is mooi. Triceps loopt voor op biceps maar ze kunnen beiden beter.
Ik zou me meer focussen op biceps, triceps en incline presses en flys.
 
Netjes bro! Ziet er goed uit.
 
bruut kerel! jij hebt de bruutste lats van heel dbb! top!
 
Nice filmpje kerel .. die traps zijn inderdaad ZIEK man :) goed gedaan !
 
Flinke schouders en traps :D Je hebt ook een mooie smalle taille waardoor je v-vorm nog beter uitkomt. Erg goed fysiek!
 
Je vet is moeilijk te bepalen. Armen en schouders zijn juist een stuk minder droog dan je rug (zie je niet vaak).
 
Bedankt voor de comments, is weer goed voor de motivatie :D

Schouders super, lats super, serr anterior super. Maar de biceps valt me erg tegen, ook bovenkant borst en midden borst valt tegen. Zijkant borst is mooi. Triceps loopt voor op biceps maar ze kunnen beiden beter.
Ik zou me meer focussen op biceps, triceps en incline presses en flys.

Gaat aan gewerkt worden :thumbs:

Je vet is moeilijk te bepalen. Armen en schouders zijn juist een stuk minder droog dan je rug (zie je niet vaak).

Word een keer tijd voor een meting met een huidplooimeter, moet alleen wel
iemand vinden die er een heeft want in de sportschool hebben ze er geen.
 
ik zie niets, er staat één of andere big mother****er in de weg :D

kanonnen van schouders en zeer goede rug
 
omfg , mashalla mashalla bro :D

Alleen aan je armen werken dan ziet het er nog beter uit :eek:
 
Inspiratie van Levrone?
 
He kerel. Ben nog iets vergeten te zeggen over je clip: Maasallah! Je naam klinkt arabisch maar jezelf lijkt meer indo klopt dat?
 
Back
Naar boven