MuscleMeat

Masallah "Posing" video! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Tja wat kan ik zeggen. Echt buf, maar het lijkt wel of je sterke punten alleen maar sterker worden en de zwakke punten dit niet kunnen bijhouden. Geloof best dat ze vooruit gaan, maar met elke stap die zij nemen komen je schouders er 2x voorbij lijkt wel. Als ik het dan vergelijk met je vorige foto's en filmpjes.

Je mag ook wel wat meer lachen. :D

Muziek is weer gruwelijk goed!
 
goede rug [onderrug net minder imo] traps en schouders!!!

maar verhoudingen kloppen nog niet helemaal.

echt bruut posingfilmpje man, je schouders en lats knallen er bij deze uit! :thumb:
 
OMG die traps :eek::eek::eek: Schouders ook ernstig. Als ik jou fysiek ooit zal bereiken ben ik dik tevreden!

Voor wedstrijden moeten je biceps en borst dan wel beter, maar dat weet je zelf ook. ;)
 
goed fisiek bro maar ik zou wel meer aandacht gaan geven aan je zwakke punten.
je schouders en traps komen er goed uit rug is ook mooi wijd
 
Ja zoals altijd weer bruut...! zeer goed fysiek. je weet zelf waar je zwakke punten liggen. Dat is is een goed punt :)

Maar zoals altijd ook weer brute muziek (die ik zoals bijna altijd niet ken).

Zou je ff de naam van dat nummer willen noemen?


En verder nog succes kerel!
 
Tja wat kan ik zeggen. Echt buf, maar het lijkt wel of je sterke punten alleen maar sterker worden en de zwakke punten dit niet kunnen bijhouden. Geloof best dat ze vooruit gaan, maar met elke stap die zij nemen komen je schouders er 2x voorbij lijkt wel. Als ik het dan vergelijk met je vorige foto's en filmpjes.

Je mag ook wel wat meer lachen. :D

Muziek is weer gruwelijk goed!

Thanks man,

de tijd zal het leren of ze daadwerkelijk 2x zo hard voorbij komen, vanaf maandag heb ik weer
regelmaat en dan zal ik ook asociaal gaan bulken, eens zien wat dit gaat opleveren voor alle spiergroepen.

:p en nog meer lachen :eek: ik doe mijn best haha.

Pass me jou benen en armen, dan is het gewoon perfect :D

goede rug [onderrug net minder imo] traps en schouders!!!

maar verhoudingen kloppen nog niet helemaal.

echt bruut posingfilmpje man, je schouders en lats knallen er bij deze uit! :thumb:

Thanks bluesteel mate, altijd weer die verhoudingen hè :o

OMG die traps :eek::eek::eek: Schouders ook ernstig. Als ik jou fysiek ooit zal bereiken ben ik dik tevreden!

Voor wedstrijden moeten je biceps en borst dan wel beter, maar dat weet je zelf ook. ;)

Eenmaal op dat punt aangekomen wil je alleen maar meer, vroeger zou ik ook allang tevreden
zijn geweest met wat ik nu heb bereikt, maar je blijft altijd je doelen bijstellen.

goed fisiek bro maar ik zou wel meer aandacht gaan geven aan je zwakke punten.
je schouders en traps komen er goed uit rug is ook mooi wijd

Ik ga mijn best doen jimi and thanks!

Ja zoals altijd weer bruut...! zeer goed fysiek. je weet zelf waar je zwakke punten liggen. Dat is is een goed punt :)

Maar zoals altijd ook weer brute muziek (die ik zoals bijna altijd niet ken).

Zou je ff de naam van dat nummer willen noemen?


En verder nog succes kerel!

Altijd hetzelfde met jou hè :D ik zal je ff helpen: First Blood - Armageddon

MEGAUPLOAD - The leading online storage and file delivery service

En bedankt voor je comment :thumbs:
 
Eenmaal op dat punt aangekomen wil je alleen maar meer, vroeger zou ik ook allang tevreden
zijn geweest met wat ik nu heb bereikt, maar je blijft altijd je doelen bijstellen.

Tevredenheid -> stilstand -> = achteruitgang, dus is best dat het zo is.
 
5 euro! Succes bro! :D
 
5 euro! Succes bro! :D

Deal, goedkoper kan het bijna niet :p .... voel me nu alweer blut, gaat er het komende halfjaar
weer flink in hakken met al dat extra eten, maar ach tis voor een goed doel :D
 
Heel respektabel
verder zo..en konzentreer je, op die paar punten die iets zwakker zijn als de rest ;)

hoe zijn je benen ?
 
Heel respektabel
verder zo..en konzentreer je, op die paar punten die iets zwakker zijn als de rest ;)

hoe zijn je benen ?

Thanks oldie .. will do, dus ook concentreren op me benen ;) kuiten daarentegen heb ik niks over te klagen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
HAha masjeh lekker man . Mensen zeggen nice enzo maar ik ken je gedrevenheid en je kan veel meer . Doe zo door en je bereikt je goals wel. Je lat ligt hoog en ga ervoor!!!!!!!
 
HAha masjeh lekker man . Mensen zeggen nice enzo maar ik ken je gedrevenheid en je kan veel meer . Doe zo door en je bereikt je goals wel. Je lat ligt hoog en ga ervoor!!!!!!!

Bedankt maat, gaat goedkomen ;) Motivatie is weer flink opgekrikt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Damn die strepen op je schouders! ****ing bruut! Vreten als een mother****er nu he!
 
Damn die strepen op je schouders! ****ing bruut! Vreten als een mother****er nu he!

Eten gaat wel steeds beter nu, acné begint alweer te komen :o vanaf maandag weer een beter ritme
dan begint mijn stage, dus dan ga ik me strict aan me voeding houden :cool:
 
Wat voor stage?
 
Nice, maar vreemd dat alles zo uit verhouding is. Daar moet je inderdaad echt aan werken.
 
Nice, maar vreemd dat alles zo uit verhouding is. Daar moet je inderdaad echt aan werken.
Ik vindt het wel mooi en origineel zo, maar wat vindt Masallah zelf?
 
Wat voor stage?

Ik ga vanaf maandag beginnen als tekenaar/constructeur bij een ingenieursbureau,
dus lekker op me luie gat zitten zo min mogelijk kcal verbranden en zoveel mogelijk naar binnen proppen :D

Nice, maar vreemd dat alles zo uit verhouding is. Daar moet je inderdaad echt aan werken.

Naja zo erg is het toch niet, half om half zo'n beetje :D schouder traps en rug gaan goed,
benen biceps triceps wat minder al gaan mijn armen in mijn ogen wel de goede kant op.

Ik vindt het wel mooi en origineel zo, maar wat vindt Masallah zelf?

Als ik de rest in verhouding krijg met die schouders dan is het imo gewoon sick, tuurlijk streef ik daarnaar
al zullen die traps altijd een andere impressie achterlaten :D
 
Potverdomme man, ik haat je!
 
Back
Naar boven