XXL Nutrition

Masallah "Posing" video! (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Masallah

Huge Freak
15 jaar lid
Lid geworden
22 jun 2005
Berichten
7.607
Waardering
20
Aangezien ik gister in de gym voor de race naar de bw+bw dips me nieuwe record wilde filmen
dacht ik laat ik ook eens een "posing" filmpje maken en dat heb ik dus gedaan.

Bw+bw dip record wel behaald :D alleen een vriend van me had het niet goed gefilmd, tough luck.

Anyway hier het filmpje:

 
Laatst bewerkt:
Nice! Je lats zijn serieus wijd man. Goed bezig.
 
big man
Ik heb daar maar een ding op te zeggen, mashallah
 
heftig, goed geposeerd..
jouw fysiek is vergelijkbaar met de mijne (ik ben 1,80m met 84kg)
kvind je armen wel beetje meer massa nodig hebben en je borst toch ook beetje
wel ferme rug man!
ga zo verder!!
 
Bruut een woord bruut, brute rug vooral!
Arms need some work bro keep it up!
 
erg nice dude! :D goede schouders vooral :thumb:
 
Wat is je vet% trouwens? Je staat wel droog!
 
Ziet er goed uit man. :thumbs:
 
Zeer netjes man, je armen lijken iets achter te blijven? Kan je geen karma geven want ik moet eerst punten verspreiden.
 
Vet % klopt denk ik wel. Je filmpje is zeker cool! Leuk om dit eens te zien inplaats van foto's van members! Je fysiek heb ik weinig op aan te merken, want dat ziet er goed uit. Je weet zelf waar je aan moet werken en gaat helemaal goed komen. Wanneer de wedstrijd ? :D:thumbs: ?
 
Ik blijf er nog steeds bij... erg brute achterkant!

Ben zelf momenteel 84KG@1.76m, alleen wel hoger in mijn BF. En hetzelfde probleem met mijn armen. Wat werkt voor jouw armen goed?
 
ziet er zeer goed uit, goed wijd vooral, enigste kritiek de armen ja, mja kan je waarsch ook niks aan doen dus gewoon doorgaan zoals je bezig bent!
 
Bedankt jongens!!

Vet % klopt denk ik wel. Je filmpje is zeker cool! Leuk om dit eens te zien inplaats van foto's van members! Je fysiek heb ik weinig op aan te merken, want dat ziet er goed uit. Je weet zelf waar je aan moet werken en gaat helemaal goed komen. Wanneer de wedstrijd ? :D:thumbs: ?

Weet inderdaad waar ik aan moet werken, benen en armen hebben de prioriteit.
Wedstrijd in 2009 hoop ik, 2008 wil ik op vakantie in de zomer dus dan zit het voorbereiden er ook niet in.
 
Bedankt jongens!!



Weet inderdaad waar ik aan moet werken, benen en armen hebben de prioriteit.
Wedstrijd in 2009 hoop ik, 2008 wil ik op vakantie in de zomer dus dan zit het voorbereiden er ook niet in.

Niet alle wedstrijden zijn in okt. Soms is ybf ook in dec.

Je mag ook wel een beetje lachen tijdens het posen ! :D
 
zalige rug man,wat doe je daar zoal voor als ik vragen mag:D
 
Ik blijf er nog steeds bij... erg brute achterkant!

Ben zelf momenteel 84KG@1.76m, alleen wel hoger in mijn BF. En hetzelfde probleem met mijn armen. Wat werkt voor jouw armen goed?

Dat is juist het probleem weet niet wat voor mijn armen goed werkt daar moet ik nog achterkomen,
dus ga verschillende trainingsmethoden proberen de komende tijd met allemaal een totale
tijdsduur van 8 weken.

Voor iedereen is het weer anders dus ik zou zeggen probeer van alles uit voor ca. een trainingsduur
van 8 weken per "methode" voordat je overgaat op een andere manier van trainen
dan zul je uiteindelijk wel vinden wat bij jou het beste werkt.
 
Back
Naar boven