MuscleMeat

Mascarpone (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Lisa024

Cool Novice
Lid geworden
14 jan 2016
Berichten
151
Waardering
36
Lengte
1m83
Wat ik me nou dus afvraag.. ik lees overal dat mascarpone super gezond is vanwege goede vetten. ik heb moeite om aan m'n goede vetten te komen, dus heb ik mijn cheatmeal-knorr-carbonara pakjes saus vervangen door mascarpone. Echter zit er per portie 50.4 gr vet in waarvan 35 gr verzadigd.
Kan iemand mij uitleggen waarom mascarpone dan zo gezond zou zijn? Het is ook enorm kcal rijk vanwege de vetten.

Please help a girl out ;)
 
Volgens wie is het supergezond? Je mag ook gewoon andere dingen eten, ik heb het nog nooit gegeten.
 
Elke avond aan de tiramisu.
 
mascarpone super gezond? nice!
 
Hoezo dan?

Jij lust geen olijfolie, noten, zaden, avocado e.d.?

Jawel, die eet ik ook, maar dan nog zit ik vaak aan de 45 gr vet.
Voor de sarcastische reacties of de reacties dat je ook andere dingen kan eten; dat begrijp ik, afwisseling is altijd fijn. ik wil gewoon weten of het daadwerkelijk ook zo gezond is of dat je het beter niet kan eten.
 
Of het al dan wel of niet 'gezond' zou zijn is niet te geven op basis van de gegeven informatie. Gezond is ook een erg ruim begrip. Als je eigenlijk vraagt of je je schuldig moet voelen na het eten van een bak mascarpone; nee adem rustig verder.
Jawel, die eet ik ook, maar dan nog zit ik vaak aan de 45 gr vet.
Dan neem je niet genoeg, ervan uitgaande dat je geen 45kg weegt. Pindakaas is ook een goede optie.
 
Jawel, die eet ik ook, maar dan nog zit ik vaak aan de 45 gr vet.
Voor de sarcastische reacties of de reacties dat je ook andere dingen kan eten; dat begrijp ik, afwisseling is altijd fijn. ik wil gewoon weten of het daadwerkelijk ook zo gezond is of dat je het beter niet kan eten.

IIFYM.
En anders extra handje walnoten, dan kom je sws wel aan je vetten
 
Super, hier kan ik wat mee.
Met gezond bedoel ik - is het qua product iets dat in een cut thuis hoort, zijn het gezonde macro's of zitten er voornamelijk "slechte" vetten oid in.
 
theres no such thing as iets bereiden voor meerdere dagen

of meerdere servings

ALLES IS 1 PORTIE IF YOU WANT IT BAD ENOUGH
Die ene week dat hertog ijs 2 halen 1 betalen was :(
 
Back
Naar boven