MuscleMeat

Mascha en de Atlantic Pro

Bezoekers in dit topic

Mascha

Prof Bodybuilder
Prof Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
9 jun 2004
Berichten
1.176
Waardering
91
Over 10 wkn is de Atlantic Pro.
Ik ben inmiddels begonnen met mijn voorbereiding en ik zal jullie zo nu en dan updates geven hoe het allemaal een beetje gaat.
Op dit moment is mijn gewicht zo rond de 66 kilo en heb 14,4% vet. Hoeveel mijn vetpercentage was de afgelopen wedstrijden weet ik niet omdat dat eigenlijk in amerika nooit gemeten werd.
Mijn trainingen verlopen ook iets anders dan voorheen omdat ik nu zwaarder blijf trainen....wel zal het tempo de komende tijd aanzienlijk omhoog gaan.
De cardio gaat goed.
Volgende week wil ik mijn vetpercentage zo rond de 13,5% hebben...

ik ga jullie op de hoogte houden:)
 
suc6, en houd ons op de hoogte!
 
Succes met je voorbereidingen !...mooie wedstrijd en hou ons op de hoogte van alle ontwikkelingen teammaatje;).
 
Heel veel succes Mascha enne krijgen we ook previeuws te zien:p
 
Heel veel succes Mascha! Ben heel erg benieuwd naar je nieuwe aanpak (staan zoals jezelf wil heb ik eerder gelezen)
 
veel geluk!
 
succes mascha
 
ben benieuwd :):):):) en graag veel preview fotootjes :)
 
Vandaag weer een even meten en ik moet zeggen mijn dieet slaat heel goed aan....
ik ben behoorlijk veel in vet% gezakt want ik zit nu op 11,3%:D:D:D en ben uiteraard heel blij. Ik denk dat de eerste meeting een beetje off was omdat ik veel vocht bij me had....
De trainingen gaan lekker maar zullen de komende tijd wel qua intensiteit omhoog gaan. Mijn blessures houden zich nog goed koest dus ik mag absoluut niet klagen.:D:D:D:D
 
Leuk dat je hier je vorderingen bij gaat houden! Veel succes! :)
 
Laat ze maar lekker een ....... ruiken!!!!
 
Wie is je begeleider nu Mascha? OF ben je op een punt gekomen dat je je dieet enzo zelf doet?

Good luck!!
 
Ben ik ook wel benieuwd naar een kritisch oog is toch altijd belangrijk.
 
@rich ja dat zal ik doen :) you know me;)

Ik heb een aantal backupjes. Maar ik heb wel de afgelopen jaren zoveel ervaring opgedaan bij mijn begeleiders dat ik het nu met een mix van hun wijsheden ga doen....en tevens heb ik genoeg kritische ogen om me heen die me zeker wel in de gaten houden...
 
@rich ja dat zal ik doen :) you know me;)

Ik heb een aantal backupjes. Maar ik heb wel de afgelopen jaren zoveel ervaring opgedaan bij mijn begeleiders dat ik het nu met een mix van hun wijsheden ga doen....en tevens heb ik genoeg kritische ogen om me heen die me zeker wel in de gaten houden...

Ga je dingen nog anders doen in je voorbereiding m.b.t. voorgaande jaren Mascha ?....ook nog in de states trainen ?.
 
Vandaag weer een even meten en ik moet zeggen mijn dieet slaat heel goed aan....
ik ben behoorlijk veel in vet% gezakt want ik zit nu op 11,3%:D:D:D en ben uiteraard heel blij. Ik denk dat de eerste meeting een beetje off was omdat ik veel vocht bij me had....
De trainingen gaan lekker maar zullen de komende tijd wel qua intensiteit omhoog gaan. Mijn blessures houden zich nog goed koest dus ik mag absoluut niet klagen.:D:D:D:D

Gaat lekker niet te snel hoor!!! haha

doe je de groeten aan Hans (uit je sportschool?)
gr Erik
 
@Dave...ik ga dit keer niet meer mijn best doen om spiermassa te verliezen....kijk ik hou van trainen en door het hele figure gedoe, bedoel met steeds minder gespierde meiden, kon of mocht ik steeds minder spiergroepen trainen.... en als ik dan trainde dan was het doel om spiermassa te verliezen...ik kreeg steeds minder zin in hard trainen....
Met Charles trainen vond ik altijd geweldig....hij pushte me echt. Ik hou zijn manier aan alleen het tempo is iets naar beneden en de gewichten zijn wat ik aan kan....

@Eric zal ik zeker doen....zie hem straks
 
@Dave...ik ga dit keer niet meer mijn best doen om spiermassa te verliezen....kijk ik hou van trainen en door het hele figure gedoe, bedoel met steeds minder gespierde meiden, kon of mocht ik steeds minder spiergroepen trainen.... en als ik dan trainde dan was het doel om spiermassa te verliezen...ik kreeg steeds minder zin in hard trainen....
Met Charles trainen vond ik altijd geweldig....hij pushte me echt. Ik hou zijn manier aan alleen het tempo is iets naar beneden en de gewichten zijn wat ik aan kan....

@Eric zal ik zeker doen....zie hem straks

Kom ik ook nog een keer bij je trainen je hebt een leuke sportschool (je was er alleen zelf niet vorige keer;) volgens mij was je op de Arnold Classics)
 
@rich ja dat zal ik doen :) you know me;)

Ik heb een aantal backupjes. Maar ik heb wel de afgelopen jaren zoveel ervaring opgedaan bij mijn begeleiders dat ik het nu met een mix van hun wijsheden ga doen....en tevens heb ik genoeg kritische ogen om me heen die me zeker wel in de gaten houden...


[Afbeelding niet meer beschikbaar]

idd en die houden je scherp in de gaten :D

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:17 ----------

Kom ik ook nog een keer bij je trainen je hebt een leuke sportschool (je was er alleen zelf niet vorige keer;) volgens mij was je op de Arnold Classics)

Hansje is net aant trainen :p
 
Kom ik ook nog een keer bij je trainen je hebt een leuke sportschool (je was er alleen zelf niet vorige keer;) volgens mij was je op de Arnold Classics)

dannnnnn moet je snel nog maar een keer langskomen maar uhmmmmm voor 8september anders ben ik weer weg (wedstrijd en de Olympia) offff je moet daarna komen....ben de 30ste weer in het land (maar wie weet blijf ik er wel:D:D:D:D:D)
 
Back
Naar boven