XXL Nutrition

Mascha en de Atlantic Pro

Bezoekers in dit topic

dannnnnn moet je snel nog maar een keer langskomen maar uhmmmmm voor 8september anders ben ik weer weg (wedstrijd en de Olympia) offff je moet daarna komen....ben de 30ste weer in het land (maar wie weet blijf ik er wel:D:D:D:D:D)

gezellig geafterd zaterdagnacht in het huisje? :P haha ik was in de tuin toen je wegging dus heb je geen gedag kunnen zeggen want toen was je ineens weg!!

volgende keer maar ;)
 
hahaha ja dat kan kloppen vond half 4 toch echt wel tijd om naar huis te rijden....was wel een heel gezellig feestjuh ben blij dat we toch gegaan zijn...

nou ja dan toch maar langskomen he:D
 
ff een foto`tje 3 weken voor de wedstrijd

mascha.jpg
 
zo dat gaat goed Masha!

In wat voor klasse doe je daar mee? Je zat toch vorige keer toch beetje tussen wal en schip..

ik bedoel te veel massa voor de ene klasse en te weinig weer voor de bodybuilding klasse.

Zolang je er maar niet uit gaan zien als een vent ;) :lol:
 
So he! Wat doe jij allemaal wel niet voor die abs?
 
Erg mooi Masha!
 
1 woord. PRACHTIG! Dit is jouw shape en body zoals je het zelf wil.
Blazen nu!!!
 
Wat zie je er toppie uit ze gaan schrikken daar in amerika !!!!!!
 
Wat zie je er toppie uit ze gaan schrikken daar in amerika !!!!!!

tja zag je wel naar mijn armen staren van de week hahahaha.....maandag zal ik je vrouwtje ff een showtje geven:D

Ik ga cker met de fysiek staan die ik wil en ze zullen waarschijnlijk iets te zien krijgen waar ze overna moeten denken :P
 
nog even een update-tje :D:D

mascha_update.jpg
 
Wow, je update foto's op een forum dat hier niet genoemd mag worden: :eek::eek::eek:

Echt geweldig!

Heel veel succes!!
 
heilige moeder:eek:, die buikspiertjes zien er mooi uit. die abtronics doet goed zijn werk:P:D
 
Diepe cuts!!
 
it's amazing!:)
 
Back
Naar boven