XXL Nutrition

Mascha Tieken bij de Grand Prix Los Angelos (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Pleister

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
9 okt 2008
Berichten
10.705
Waardering
4.434
Net geupdated op haar facebook. Is deze avond genomen op de Grand Prix in Los Angelos.

2vcxlll.jpg
 
Wat een shape.
Zag ook op facebook haar rug, damn
 
b9dun5.jpg


15e geworden van de 16. Ze zou te soft zijn geweest op haar bovenlichaam.

Hieronder een foto van de winnares:
2mbfig.jpg


20uaolx.jpg
 
tja Mascha is te soft en de winnares ziet er vervolgens softer uit, het gaat er bij de ifbb meer om wie je kent dan hoe je eruit ziet blijkt maar weer eens. Jammer
 
heel apart ja:(
 
Lol ik vind mascha er veel harder uitzien. K*t ifbb judges soms ook..
 
Het is altijd maar af wachten waar de jury voor gaat. Richtlijnen voor klasses zijn vaak een wasseneus. Ik vind dat goeie conditionering beloning dient te krijg, het is het compliment voor je fysiek.

Mascha verdient wel betere notering dan dit.
 
Wat ziet ze er goed uit zeg. Meer foto's?


En belachelijke score natuurlijk. Ben benieuwd of er ook nog commentaar is gegeven waar ze wel wat mee kan.
 
Aparte uitslag.
 
Ik vind haar echt zo geweldig! Ik hoop ook op meer foto's. Ze ziet er een stuk beter uit dan de winnares inderdaad :S Jammer dit:(
 
Vriendjespolitiek.
 
Dat het een jurysport is, en dat je dan afhankelijk bent van hun mening en blablabla begrijp ik nog wel.
Maar dat ze een nieuwe klasse maken voor een nieuw type fysiek…. Eentje die niet in de andere klasses hoort, en Mascha op het lijf is geschreven….. En dan van tevoren geen richtlijnen willen geven, zodat ze alle opties open kunnen houden? En zelfs op dat moment zelf tegenstrijdig zijn met zichzelf?
Ja… ze zeiden dat je niet te hard mocht zijn. En vervolgens wordt dat ineens omgekeerd? Op haar FB was al tijden te lezen dat ze moeite deed om niet té hard te worden, en vervolgens zou ze worden afgerekend op die moeite die ze daarin heeft gestoken? Wat een bullshit toch weer.
Dat klopt allemaal van geen kant. Dat heeft dan toch niets meer met persoonlijke voorkeuren temaken??? Dat is gewoon krom.

Het moet voor de organisatie toch ook best bijzonder zijn er verschillende vrouwen zover reizen daarvoor?
De kosten van de vlucht en het verblijf, dat het absoluut niet makkelijker wordt door het vliegen, de tijd die ze ervoor vrij moet maken, ect.
Maar nee,… ze krijgt niet eens een normale kleedkamer. Haar makeup doen op de grond, naast een toilet (onfris, oncomfortabel en lastig door fout licht), warm als een sauna… dat is toch te idioot voor woorden? Helemaal omdat het om prof atleten gaat???
Ze zouden zich dood moeten schamen voor zon organisatie. Dat klinkt voor mij niet als een organisatie, maar als een bij elkaar geraapt zooitje. Zo organiseer je dingen niet.
Mascha ziet er geweldig uit. En als je alle ongemakken erbij optelt, dan vind ik het helemaal abnormaal dat ze er zo bizar goed uitziet.

Zo. Dat ben ik ook weer kwijt :D
 
Mooie prestatie van Mascha, maar wel een tegenvaller van de jury. Jammer dat het zo moet gaan want ze staat er imo veel strakker en beter dan de nr1..

ze mag wel trots zijn op dr zelf
 
Overal 1 pot NAT !
 
Ziet er goed uit zeg! Bizarre uitslag ja.
 
K*t jury sport.
Mascha was gewoon top 3 material
 
Wat een fysiek zeg! Jammer van de uitslag.
Hier was ze 1 day out:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Pff niet normaal meer die uitslag, waar gaat dit naartoe?
Anyway knappy fysiek, topatlete!
 
Ifbb..wat een giller.. either way..ze moeten je..of ze moeten je niet..
Dat zij hier zón absurd lage plaatsing heeft, gaat echt werkelijk waar helemaal nergens over..overigens super mooie shape!
 
Back
Naar boven