AndroidHealthClinic

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Heb wel even moeten huilen. Gaat nu terug wel, heb steun gekregen.
 
Ben en Jerries contest.... I'm in!!!
 
Blijf gewoon hard trainen en je dromen blijven volgen!!! en wie weet bij de volgende talent search??? de aanhouder wint...GO FOR IT!!
 
Krijgen we foto's te zien van mensen die door zijn?

sorry killy, no deal:p
Na wat ik allemaal gedaan heb, 2x naar hillegom en zo hard geklapt bij de mascha tieken award. :(
 
Ben en Jerries contest.... I'm in!!!


You loooose!!!!!!Gisteren 7 x 500ml op, makkie, en iedereen die hier komt trainen neemt ijs mee....behalve Killy, de gierige vlerk!!!!
 
Ik wil nog wel een keer B&J komen brengen hoor, is alleen wel beetje gesmolten dan.
En als ik er dan toch ben, kunnen we gelijk even trainen! :p
 
zit er ook niet bij, jammer maar helaas. Blijft leuk initiatief...
 
Wie zijn de gelukkigen?
 
ik heb nog geen mail niks binnen waneer krijg ik het te horen mascha heb toch echt een mail met drie foto`s gestuurd ben echt benieuwd
 
Volgens mij heb ik de verkeerde mail gehad... Deze staat namenlijk in mijn inbox:


Beste Joeri

Hierbij willen wij je bedanken voor je inschrijving voor onze Talen Search 2011.

Het aantal inschrijvingen was werkelijk overweldigend en wij zijn dan ook mega blij dat er massaal gereageerd is.
Inmiddels hebben wij een selectie gemaakt voor de finale dag op 9 oktober.

Helaas moeten wij je meedelen dat je niet bij de geselecteerde zit voor deze dag.
Wij willen je heel veel sport plezier wensen en blijf vooral je droom nastreven want dromen kunnen zeker gerealiseerd worden.

Maar boven alles Enjoy the Workouts!!


Groetjes

Berry en Mascha
 
zit er ook niet bij .. was wel even slikken, had het graag gewild maja..
 
dan probeer ik maar in zyzz z'n crew te komen, hehe, erg jammer ben benieuwd naar de finalisten.
 
Volgens mij heb ik de verkeerde mail gehad... Deze staat namenlijk in mijn inbox:


Beste Joeri

Hierbij willen wij je bedanken voor je inschrijving voor onze Talen Search 2011.

Het aantal inschrijvingen was werkelijk overweldigend en wij zijn dan ook mega blij dat er massaal gereageerd is.
Inmiddels hebben wij een selectie gemaakt voor de finale dag op 9 oktober.

Helaas moeten wij je meedelen dat je niet bij de geselecteerde zit voor deze dag.
Wij willen je heel veel sport plezier wensen en blijf vooral je droom nastreven want dromen kunnen zeker gerealiseerd worden.

Maar boven alles Enjoy the Workouts!!


Groetjes

Berry en Mascha
Wist niet dat ze iets hadden met talen.
 
Ik ben ook wel benieuwd wie erbij zitten. Er zijn imo genoeg goede fysieken hier op het forum. ( Daar hoor ik niet bij, daarom heb ik me maar niet ingeschreven xD)
 
You loooose!!!!!!Gisteren 7 x 500ml op, makkie, en iedereen die hier komt trainen neemt ijs mee....behalve Killy, de gierige vlerk!!!!

Ik wil wel een ben en jerries eetwedstrijdje met je houden in Spanje.
Na de wedstrijd, als je durft:D
Nu maar hopen dat ze B&J hebben in Madrid.
 
Als Keun al niet gekozen is, wie dan wel? :D

Ezra denk ik wel
 
Tof! Hillegom is wel redelijk in de buurt! :) Ben benieuwd 9 oktober wie er allemaal zijn :D
 
Back
Naar boven