MuscleMeat

Mascha Tieken en Berry de Mey opzoek naar nieuw talent

Bezoekers in dit topic

Het mooie is dat als ik talent zie ik de zelfde kriebbels krijg als vroeger. Ik zeg wel eens als ik destijds had geweten wat ik nu weet dan had ik bepaalde zaken in mijn voeding en training anders gedaan. Met iemand als Rob kan ik mijn kennis alsnog laten gelden. En vergeet de input van Mascha niet! Wij hebben twee jaar terug heel spontaan samen haar voorbereiding door genomen voor haar laatste wedstrijd. We kennen elkaars principes. Doordat we dit toen hebben gedaan zijn we al op elkaar ingespeeld. Mascha weet hoe de vork in de steel zit. We vormen een team. Terug naar basis principes. Nooit zomaar wat doen. Altijd onderbouwen vanuit de beredenering hoe het lichaam werkt. Gaan voor het beste en kwaliteit! Dat is de formule om succesvol te zijn.
En ja, Rob, Edgar is ook een groot talent! Een jongen die er voor gaat!

_MG_1928.jpg
 
Haha dat ben ik idd...niet mijn beste foto maargoed, met Berry op de foto staan is al heel wat waard :D

Heb overigens ook nog een foto een dag van tevoren gemaakt:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vanaf gisteren ben ik weer begonnen met massa bouwen. Ben redelijk wat spiermassa verloren tov een paar maanden geleden maar dat zit er binnen de kortste keren weer aan. Ik hoop dat ik ongeveer 10kg kan bijkomen en dit verpercentage kan behouden.
 
en gratis pot eiwitten:)
 
Hoezo praatjes?
Die jongen heeft meegedaan en zit er zeker goed uit voor iemand die zo kort traint, hij is enthousiast en erg gemotiveerd, die komt er wel over een paar jaar ;)

Dankje Robbie :) Zal keihard trainen komende tijd!

Je hebt je net een paar dagen aangemeld en zegt nu al dat Edgar praatjes heeft? Van wie ben je een kloontje?

Edgar ziet er voor iemand die zo kort traint en pas net 19 jaar is gewoon heel goed uit.

Thanks Rob, nogmaals je bent echt een toffe gast en je hebt een buitengewoon mooi fysiek!

---------- Post toegevoegd Wed 12 Oct 2011 om 13:43 ----------

En ja, Rob, Edgar is ook een groot talent! Een jongen die er voor gaat!

Dank u vriendelijk :) Het was een eer om u te ontmoeten!
 
ziet er goed uit Rob

sowieso streef voor mij voor komend jaar
 
Zeer goed fysiek Rob
Maak je ff picca als je de 120 aantikt?:cool:
 
Het mooie is dat als ik talent zie ik de zelfde kriebbels krijg als vroeger. Ik zeg wel eens als ik destijds had geweten wat ik nu weet dan had ik bepaalde zaken in mijn voeding en training anders gedaan. Met iemand als Rob kan ik mijn kennis alsnog laten gelden. En vergeet de input van Mascha niet! Wij hebben twee jaar terug heel spontaan samen haar voorbereiding door genomen voor haar laatste wedstrijd. We kennen elkaars principes. Doordat we dit toen hebben gedaan zijn we al op elkaar ingespeeld. Mascha weet hoe de vork in de steel zit. We vormen een team. Terug naar basis principes. Nooit zomaar wat doen. Altijd onderbouwen vanuit de beredenering hoe het lichaam werkt. Gaan voor het beste en kwaliteit! Dat is de formule om succesvol te zijn.
En ja, Rob, Edgar is ook een groot talent! Een jongen die er voor gaat!


Nou weet ik waarom jij altijd jezelf zit te krabben als ik naast je sta of zit :D
 
Die benen van rob!!! :D

Hebben hebben hebben
 
ik dacht eigenlijk dat rob knapper zou zijn... :(
 
En vrolijker, mag best wel lachen als je hebt gewonnen. ;)
 
Hij mocht niet lachen!!!Dat Berry al zo erg moest lachen is al irritant :S

Rob was een beetje nerveus hahaha, en geef hem eens ongelijk, zoals hij zelf zei "zo zit je op je computer naar Youtube filmpjes van Berry te kijken en zo sta je voor hem te poseren" :)
 
Dat geloof ik graag, het is dan ook een hele eer.
 
Vond het al spannend met robbie! Zelfs al had ik mascha al gehad :p




Maar voor robbie was angst, bewonderen niet zo zeer :p
 
Met mij spannend???Met mij is het juist heel saai trainen, ik train lui hahaha, komt vooral door me leeftijd ;)





oh nee toen ik jong was trainde ik nog luier :D
 
Jij traind lui, ik deed mijn best :p
 
Jij traind lui, ik deed mijn best :p

Ja en zelfs je allerbeste kwam je nog niet in de buurt van mijn opwarm beurt :D

Maar nu weer maar verder over andere Rob :) jij hebt je eigen aandacht topic Killy :p
 
Back
Naar boven